חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דקים מעץ גדרות עץ וריהוט ילדים ונוער

האם יש דרך נאותה כדי לנקות את הדק האם אתה משתמש בלחץ מכונת כביסה, מברשת לקרצף או ירוק, נקי, כגון אקונומיקה חמצן? לכל שיטה יש יתרונות זה. גילוי אם מכונת החשמל או אקונומיקה חמצן היא איך לנקות את הדק.

אני נתקל בדיון נמרץ  על איך לנקות את הסיפון. ניקוי הסיפון לא נראה כל כך קשה, אבל חלק רוצים להשתמש בדיסקית הלחץ חושבים שזה יחסוך זמן. . מהי הדרך הנכונה לנקות את הסיפון לשמור אותו מבט נחמד? 

ניקוי נוח בחצר האחורית אינו אמור ליצור סכסוך משפחתי. במקרה זה, אני חושב שיוכלים להגיע לפשרה המאפשר לכל אחד מכם לנקות את הסיפון באופן שאתה רואה לנכון. יש יתרונות וחסרונות לכל אחת מהשיטות 

בוא נדבר על מנקי הלחץ. כלים אלו מאוד פופולרי שמושכים את בעלי הבית. מנקי לחץ הם כמו נעליים - הם באים בכל הגדלים שונים סוף שרביט את התרסיס יכול להיות מצויד עצות שונות גבוהה לרכז את הלחץ של זרם המים. זרם המים הוא דחף מקצה השרביט מכני agitates את פני השטח של כל מה שהוא מכה. זה מה מנקה.

יש לך לפחות שתי אפשרויות כאשר אתה מחליט לנקות סיפון עץ. הנה שניים מהם - דיסקית הלחץ אקונומיקה חמצן.

מכונת כביסה הלחץ יכול לנקות סיפון עץ הרבה יותר מהר מאשר אתה יכול לעשות זאת על ידי שפשוף היד. זה יתרון עצום. אבל אחת מתופעות הלוואי של מכונת כביסה הלחץ הוא כי לעתים קרובות זה הורס את פני השטח של העץ. זרם מים יכול להיות כל כך חזקה כי בהיר סיבי עץ באביב הם נשחקו על ידי המים. אלה לא יכול להיות שנשחק כך וחילצה את העץ היא מטושטשת או מחוספס אחרי זה מתייבש.

ניקוי מקצועי הסיפון להתווכח איתי כי זה קורה רק כאשר משתמש לא מנוסה עובד עם הכלי, הלחץ היה גדול מדי, את קצה בשימוש בסוף שרביט המיוצרת זרם מים זה קשה מדי ו / או את קצה הוא החזיק יותר מדי מקרוב אל פני השטח עץ.

אם תחליט להשתמש דיסקית הלחץ, אז כדאי לבדוק אותו, או להיות מקצועיים להוכיח לך שהם יכולים להשתמש בכלי ולא לפגוע בעץ. אם אתה באמת מעוניין לעשות הסיפון שלך לניקוי פרויקט ירוק פעילות ניקוי, אתם צריכים להתחשב רציני בנזין ההשפעות משני או חשמלי המופעל מכונות יש על הסביבה שלנו.

אני חסיד גדול של ניקוי שאינם רעילים. ככל שאני מתבגר יש לי חשד שמתגנב כי כימיקלים מסויימים אנו נתקלים במוצרים יומיומיים אחראים בעיות בריאותיות רבות. אני לא רופא, אבל השכל הישר אומר לי בכימיקלים לא מעובד היטב על ידי הגוף שלנו.

לפני שנים, גיליתי כי קיימים סוגים שונים של bleaches - אחד מהם הוא אקונומיקה חמצן. אנשים רבים חושבים הוא אקונומיקה אקונומיקה, אבל אקונומיקה נמצאו בבתים ביותר הוא כלור אקונומיקה. המרכיב הפעיל באקונומיקה הוא כלור hypochlorite נתרן. בדוק את התווית של bleaches רבים או ניקוי הסיפון, אתה עשוי לראות את זה שם כימי.

אקונומיקה חמצן הוא שואב עוצמה זה רק על ירוקות כמו שאתה יכול להיות. זה בדרך כלל זמין כמו אבקה. את ההרכב הכימי של אקונומיקה החמצן הטהור הוא פשוט מי חמצן ואת אפר סודה. כאשר אתה מערבב אקונומיקה זה סוג של חמצן עם מים כדי ליצור הסיפון-לניקוי, כל שתיצור עוד מים, חמצן אפר סודה.

הבועות חמצן בפתרון לעשות את רוב העבודה נעשה על ידי דיסקית הלחץ. Soaks פתרון בעץ יבש יונים חמצן עמוק לנקות את העץ על ידי שבירת בנפרד עפר, אצות ומולקולות טחב. הפתרון הוא לא רעיל ולא את כל הצמחים, שיחים או עצים סביב הסיפון שלך. אתה לא יכול להגיד על כלור אקונומיקה.

אבל  באמצעות שואב ירוק הוא זמן עבודה קשה. אתה תצטרך לעשות קצת תסיסה מכני נוסף באמצעות מברשת לקרצף על מוט כדי לקבל סיפון חורק נקי שלך. עם זאת, אתה תהיה שמח לגלות את העץ לא תהיה מטושטשת, ולא תהיה כמעט שום שחיקה של העץ באביב רך.

עצתי לך היא להשתמש באקונומיקה חמצן לנקות את הסיפון יעזור לך עם המברשת לקרצף שלך. אם הוא חייב להשתמש דיסקית הלחץ שלו, יש לו להכניס את קצה-35 מעלות פשוט להשתמש במכונה לעשות את השטיפה הסופית. אבל אם אני העוזר שלך, הייתי פשוט להשתמש עם זרבובית צינור גינה רגיל.

יש חמצן שונים מוצרי אקונומיקה על השוק. אתה יכול לראות אותם על informercials טלוויזיה, בחנויות מחסנים, חנויות מכולת ו מ למשווקים מקוונים. כפי שאפשר לצפות, יש הבדל גדול באיכות. פחות חמצן יקר מוצרים אקונומיקה לעתים קרובות מכילים פחות של החומר הפעיל, והם משתמשים מרכיב פעיל עשוי להכיל חומרים כימיים וזיהומים או אורגניים.

אקונומיקה הטהור חמצן עשוי מחומרי גלם שאינם מזון-grade כימיקלים אורגניים. אתה לא יכול לקבל שום ירוק או טהור יותר זה.

לפני שנים, כשרק נודע על אקונומיקה חמצן, למדתי את זה בפירוט רב כמו זה הקסים אותי. אף פעם לא אהבתי את המאפיינים הקשים של כלור אקונומיקה. יותר שלי ואני למד ובדק את אקונומיקה חמצן,  עד כדי כך אנחנו משתמשים בו כדי לנקות כלום מים רחיץ סביב הבית שלנו. יתר על כן, הרגשתי כל כך בטוח הערעור שלה, התחלתי החברה הקטנה שלי למכור את אקונומיקה חמצן באיכות הגבוהה ביותר. גילוי נאות ושקיפות נדרש בעולם של היום, כך שאתה צריך לדעת כי אני גם מאמין של המוכר של המוצר המדהים הזה.


בעוד שנים בחקר טור על ניקוי דקים, גיליתי את נפלאות מי חמצן. זה אולי 'greenest' נקי כמו שאני מכיר אותו משתמש במי חמצן כדי להתפרק כתמים, לכלוך מולקולות הריח. אין בכימיקלים, והוא פועל על כל דבר כי הוא כביס מים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איתן קנגורו יצרני אופנת ריהוט ואומנות עץ דקים וגדרות עץ וריהוט ילדים ונוער

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קנגורו (איתן)

מאת: קנגורו (איתן)ריהוט 18/10/092001 צפיות
אני לא מאמין גדול רבים של חומרי ניקוי בשוק של היום אבל יש אחד שעושה הכל היא מבטיחה יותר: מרפי סבון שמן. מוצר זה לכאורה קסום מעולם לא איכזב אותי ואת הניקוי קל להשתמש כי יש לי אי פעם גילו. במהלך השנים, רהיטי עץ עשוי להופיע נקי בגלל כל מצחצח ושמנים בשימוש על זה אבל הרהיטים שלך היא בעצם מלוכלכים כמו כל פריט ביתיים אחרים. כנראה בגלל מלוכלך שחושב לנקות אותו? רוב האנשים פשוט לכסות את עפר כי הוא על הרהיטים מבלי לנקות אותו. אבל היא לזהם שם, תאמין לי. בעת ניקוי הבית, רוב האנשים להתמקד ומבריק משטחים,

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222814 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223125 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211375 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211334 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211593 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211569 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211758 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica