חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקוי רהיטי עץ

מאת: קנגורו (איתן)ריהוט 18/10/20092000 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אני לא מאמין גדול רבים של חומרי ניקוי
בשוק של היום אבל יש אחד שעושה הכל היא מבטיחה יותר: מרפי סבון שמן. מוצר זה לכאורה קסום מעולם לא איכזב אותי ואת הניקוי קל להשתמש כי יש לי אי פעם גילו.

במהלך השנים, רהיטי עץ עשוי להופיע נקי בגלל כל מצחצח ושמנים בשימוש על זה אבל הרהיטים שלך היא בעצם מלוכלכים כמו כל פריט ביתיים אחרים. כנראה בגלל מלוכלך שחושב לנקות אותו? רוב האנשים פשוט לכסות את עפר כי הוא על הרהיטים מבלי לנקות אותו. אבל היא לזהם שם, תאמין לי.

בעת ניקוי הבית, רוב האנשים להתמקד ומבריק משטחים, המשטחים אשר מראים את העפר ביותר. קח מראות, למשל: העפר סימני כתם קל לראות את המראה נוצץ שוב בכל פעם שאתה מנקה אותו. אבל עם הרהיטים, רוב האנשים מסתמכים על משחות או שמנים, ואילו אלה יהפכו לזרוח הרהיטים שלך, רק מרפי סבון שמן יהיה ממש נקי ריהוט עץ שלך.

הסיום על רהיטי עץ מרמה. רוב הרהיטים שלי בסדר יש לסיים, כי במהלך השנים החלה לאט לנבול. שמנים ריהוט מצחצח יהפכו את הרהיטים להופיע ללא רבב, אך מוצרים אלה גם לגרום לבנות. מרפי הוא סבון שמן ניקוי טבעי שהולך עמוק בתוך הסדקים של העץ כדי להסיר את כל הלכלוך הזה מנקה פלא כבר בשוק במשך 90 שנים! באופן טבעי, עדין, זה לא להחמיר את העור שלך או מרץ רהיטים בסדר שלך. זה יכול לשמש גם במלוא העוצמה עבור עבודות קשות או מדוללת עם מים עבור עבודות לניקוי קל. בטוח מסיים כל עץ, פעם אחת אתה מנסה מרפי סבון שמן בפעם הראשונה, תראה שלעולם לא תצטרך עוד עץ ניקיון המוצר הזה מנקה מלבד נס.

לא רק עץ

מרפי סבון שמן הוא לא רק טוב רהיטים מעץ אבל יהיה בסדר לנקות את הלכלוך וזוהמה את כל פריט בבית שלך. וריח של מרפי הוא לא cloying; זה נקי ורענן ואני מעולם לא הכרתי מישהו לקבל כל סוג של תגובה אלרגית אליו. זה עשוי לשמש גם על רצפות לא שעווה, קרמיקה, משטחים צבועים, טפטים, מכוניות, עור, ויניל, ואפילו כתמים על הכביסה שלך. אני בטוח שכאשר תנסה אותו, אתה תבוא עם ניקוי אפילו יותר עבור אותו משתמש.

לדוגמה, יש לי חברה שלא ניקיתי את הקירות של המטבח שלה במשך כמעט עשרים שנה. הטפט המטבח היה עיצוב פרחים אור כאשר היא ותלה אותה אבל במשך השנים זה היה לאט החשוך שלה אפילו בלי לשים לב. הצעתי שננסה כמה של מרפי סבון שמן על זה, כדי לתדהמתה, את הטפט התבהרו חזרה לצבע המקורי שלה! זה היה באמת כמו קסם. 20 שנים של שומן וזוהמה גנבו משם השתמשנו מרפי שמן סבון כוח כמעט מלא ללא נזק כלשהו הטפטים הישנים. כמובן, בדקנו הראשון תיקון קטן כדי להיות בטוח הנייר שלה היה colorfast. אחר כך, אנחנו אפילו עזב תיקון קטן uncleaned במשך כמה שעות עד שבעלה חזר הביתה מהעבודה העד טפט "חדש". הוא היה המום חבר שלי עכשיו הוא משתמש נאמן של מרפי.

דוגמה נוספת היא ספר אני פעם רכשו במתנה. תג המחיר היתה מודבקת האחורי של העטיפה והיה עקשן להיגמל. זה היה דבק עבה כך הזדמן לי טיפה של סבון שמן מלא כוח של מרפי על זה, קל לנגב את תג עם מגבת נייר מעט לחה Presto! מרפי לא רק להסיר את התג, אך לא הנזק עטיפה של לפחות.

אז, לניקוי כל עץ בבית שלך עושה פלוס כמעט כל משטח אחר הניצוץ וזוהר, אנא נסה מרפי שמן סבון של הטריים וגם הקלה ביותר של מוצרים לניקוי הבית. אני לא חושב שאתה בכלל צריך או רוצה עוד מוצר ניקוי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איתן קנגורו יצרני אופנת ריהוט ואומנות עץ דקים וגדרות עץ וריהוט ילדים ונוער

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קנגורו (איתן)

מאת: קנגורו (איתן)בניין ואחזקה - כללי18/10/091109 צפיות
נקיון דקים מעץ רהיטי עץ מעץ צפוף

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201582 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201166 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201717 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201803 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191611 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191590 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191593 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica