חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שעון כפריט אופנה

מאת: מה רוצהאופנה14/10/2012802 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טרנד השעונים חזר? עבור חלק גדול מהאוכלוסיה שעון הוא יותר מאביזר שמראה את השעה. הרי בזמנים שלנו, בעידן המכשירים הסלולרים , אין לו כמעט תועלת רבה, אז מדועלמעשה אנשים עוד עונדים שעוני יד? ומעבר לזהמה גורם להם לבזבז סכומי עתק? (שעון יד יכול להגיע למאות אם לא אלפי שקלים).

התשובה מאוד פשוטה- הזמן הוא ממש לא הדבר החשוב, הדבר שבאמת חשוב הוא מה שהוא מקרין - יוקרה וסטיילומעבר לזה הוא פשוט תכשיט.

כמו במכשירים יוקרתיים רבים אחרים, מה שעושה רושם ומחזיק לאורך זמן הוא לכל הדעות יקר. בגלל זה חשוב לי להסביר לכלל ובפרט לחולי השעונים, שממש לא צריכים להרוויח כמו הנגיד ע"מ לקנות שעון של דונה קארן ומהוותי מזה ממש לא חייבים למשכן בית מתי שאנחנו מעוניינים לפנק את האישה עם שעון חדש.

שעוני קסיו

כמו שכתבתי קודם, אתם לא צריכים להוציא הון תועפות על רכישת שעון, היום אפשר לרכוש את כל המותגים החמים במחירים הרבה יותר אטרקטיביים, מאילו שיש ברוב החנויות. איך אתם חושבים? זה פשוט, מעבר לעריכת סקר איכותי בכמה חנויות רגילות מומלץ לברר גם את העלות בכמה חנויות וירטואליות, אני משוכנע ובטוח שמחירו יהיה נוח הרבה יותר.

הרי, חנויות אינטרנטיות רוכשות את השעוניםמאותם יבואנים ומוכרות אותם בהנחה משמעותית מפני שהוצאותיהן קטנות בצורה משמעותית. אין הוצאות נלוות כמו חשמל , שכירות וארנונה ובדרך זו הלקוח נהנה מהנחה ניכרת על שעון החלומות שלו.

בכל מקרה שרוכשים שעון יד בין אם זה שעון יוקרה של סאב או רולקס או דגם פשוט יותר שאפשר למצוא בשוק, חשוב לוודא שאתם קונים מוצר אמיתי ולא סתם חיקוי וחשוב מכך, שהשעון בא באריזת היצרן, שקיבלתם את המספר הסידורי ואת אחריות היצרן.

נקודות אלו חשובות במצב של קניה מקוונת וגם בחנות בקניון. בנוסף יש לא מעט חברותשנותנות לקהל הקונים מגוון הטבות כמו למשל שירות משלוחים, חריטה של השם ועוד שיכולים להיות לחלק מאיתנו שיקול בהחלטת הקנייה. אם אתם עוד זקוקים לטיפים נוספים - עברו אל האתר באמצעותו תמצאו פרטים, מחירים וטיפים מכלל המומחים בתחום.
 



תגיות המאמר: שעון, שעוני קסיו


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מה אני רוצה? לא בטוח. אבל מה אתם רוצים?

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מה רוצה

מאת: מה רוצהקורסים וסדנאות16/01/13969 צפיות
בכדי להצליח בעולם המוסיקה רצוי להבין היטב גם תוכנת עריכת סאונד ובנוסף לכך את מקצוע ההפקות המוזיקליות. מפאת זאת הבנתי שכדאי להירשם ללימודי סאונד ובאופן זה להרחיב את הכשרתי בתחום היצירה המוזיקאלית.

מאת: מה רוצההפקות אירועים29/11/12978 צפיות
יש גם מתכננים שעוסקים בהפקת ז'אנר מסוים. ולכן בטרם מחליטים על מפיק ארועים מסוים, יש לבחון את המסוגלות שלו לארגן מאפס קונספטים שונים.

מאת: מה רוצההפקות אירועים28/11/12938 צפיות
הפקת אירוע זהו תחום לא פשוט אשר כולל התעסקות בגורמים שונים לדוגמא חיפוש אולם וצלם. ועדיין, אף על פי שאנשים רבים גורסים שפנייה למפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא

מאת: מה רוצההפקות אירועים27/11/12930 צפיות
כשמדברים עם בעלי גן ברצון לקיים שם האירוע, בהרבה מהמקרים נתאכזב לגלות שהסכום שהם גובים הוא מנופח מדי. וראו זה פלא, אם בעבר התרגלנו להתבאס ולהתפשר על מקום שונה, הודות למעצב ומפיק ארועים ממש אין סיבה להתבאס.

מאת: מה רוצהחתונות26/11/12921 צפיות
רגון ארוע זהו תחום ארוך המצריך טיפול ברבדים מגוונים כגון שכירת מתחם וחברת צילום. אולם, אפילו שאנשים רבים נוטים לחשוב כי שכירת צוות תנפח את העניין, זה בכלל לא ככה.

מאת: מה רוצהקייטרינג18/11/121195 צפיות
בטח תסכימו שאוכל בריא רלוונטי לכולם -לעובד הפשוט ביותר, לראשי הצוותים ועם זאת גם למוזמנים בחתונה. מהסיבה הזאת בדיוק תסתייעו באופציות קייטרינג מגוונות. ככה תצליחו להעניק תשובה לכול ארוע.

מאת: מה רוצההדברה15/11/12972 צפיות
הכרחי שתבינו שלצערכם הרב מרבית הפתרונות לאו דווקא יתאימו בכל מקרה וחשוב מכך, מהותי להתאים את הפתרון תוך התחשבות במאפייני החרק או המזיק שמעוניינים להדביר.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222781 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195496 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193716 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181649 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181596 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171715 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171891 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica