חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינפורמציה על שעוני רולקס

מאת: אופיר בן צורקניות 14/10/2012838 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אינפורמציה על שעוני רולקס

אנשים רבים כיום אשר הבינו את ערכו המוסף של שעון היד היוקרתי ומעוניינים לרכוש שעוני רולקס למשל שואלים עצמם שאלות רבות אודות שעונים אלה כגון: איזה חומרים מרכיבים שעונים אלה? איזה הם טכנולוגיות אלה מציעים? מדוע שעונים אלה הינם יקרים כל כך? וכן הלאה והלאה..

שעוני רולקס

ובכן על מנת להבין מדוע שעוני הרולקס הם כה איכותיים מומלץ לקבל קצת רקע על החברה משחר הקמתה. ההיסטוריה של שעוני רולקס מתחילה ב-1908 כאשר הנס וילסדורף, בווארי צעיר בן 24, משיק לראשונה שעון יד בשם רולקס במטרה ליצור את שעון היד האמין הראשון. כאשר הוא שם את הדגש על 4 עקרונות חשובים והם:  דיוק, אנרגיה נצחית, עמידות למים ואמינות.

במהלך ההיסטוריה של המותג רולקס היה זה אחראי למגוון שדרוגים ופיתוחים טכנולוגים בתחום שעוני היד. כאשר בשנת 1926 השיקה רולקס את טכנולוגית ה-Oyster אשר זוהי טכנולוגיה שהפכה את שעוני רולקס לשעון היד הראשון העמיד ומוגן מפני אבק ומים. כאשר לאחר מכן לא מתמהמה זמן רב, והשיקה בשנת 1931 הפיתוח הטכנולוגי המוצלח שלה העונה לשם "המנוע הנצחי" אשר זו מערכת אוטומטית למתיחת שעונים באמצעות תנועות היד..כאשר לאחר מכן השיקה בשנת 1945 חברת רולקס את טכנולוגיית ה-DateJust אשר זו אפשרה לרולקס לצאת שוב עם שעון היד הראשון מסוג המציין את התאריך בחלונית על החוגה. כמו כן, חברת רולקס החכימה לעשות ואף שיקה בשנות ה-70 את שעוני הצלילה שלהם אשר צויידו בטכנולוגית ה-Sea-Dweller אשר זו איפשרה לשעוני הרולקס להיות עמידים בעומקים של עד 1,200 מטר.

חברת רולקס בנוסף לתרומה הטכנולוגית שלה בתחום שעוני היוקרה סייעה בפיתוח מנגנון הקווארץ השווצרי, ואף השיקה ב-1977דגם עם מנגנון זה והוא ה- OysterQuartz אך לאחר מעשה החליטה להמשיך ולדבוק בשעונים המכניים בדגמי השעונים אותם מייצרת החברה.

כיום ניתן לרכוש שעוני רולקס יד-2 אשר לא יורדים באיכותם משעוני רולקס חדשים. כאשר שעוני רולקס יד שנייה מתאימים לאנשים בעלי תקציב מצומצם, ובכך מאפשרים גם לאנשים ממעמד הבניים ליהנות מאיכותם של שעונים אלה.

כמה פרטים שיתכן ולא ידענו על שעוני רולקס!

* שם המותג נבחר בשל היותו קל להגייה בכל שפה אירופאית ומשום שהוא קצר דיו על מנת להופיע בצורה ברורה על חוגת השעון.

* המותג מייצר מיליון שעונים מדי שנה ועדיין, הביקוש עולה על ההיצע.

*חברת רולקס היא עיזבון של משפחת וילסדורף, ש-70% מרווחיה מושקעים בפיתוח ו-30% מופנים לטובת הקהילה, האנושות, החי והסביבה.

* אחד המותגים, שכבר יותר מ-100 שנה מוביל את שוק שעוני היוקרה הממותגים הוא רולקס (Rolex). בכל העולם.

* שעוני רולקס נענדו באירועים היסטוריים כגון כיבוש האוורסט ושבירת מחסום הקול.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופיר בן צור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופיר בן צור

מאת: אופיר בן צוראטרקציות27/11/121409 צפיות
זוגות בינינו אשר מחפשים אחר אטרקציות תיירותיות חדשות ומבוקשות. ניתן למצוא מגוון רחב של אטרקציות מסוג זה כגון: הפלגות רומנטיות, טיסות רומנטיות, ספא סוגי רומנטי ומפנק, טיולי סוסים וכ'ו. כמו כן, אופציות שונות אלה של חוויות מדהימות ניתן גם לשלב כמו למשל שילוב של ספא רומנטי זוגי והפלגה מפנקת ועוד ועוד...

מאת: אופיר בן צורקניות 26/11/121309 צפיות
בזכות הטכנולוגיה אנחנו מצליחים להגבר על מכשולים גופניים שבעבר נאלצנו לחיות עמם. לקות שמיעה היא אחד ממגוון הלקויות שהטכנולוגיה של היום מצליחה להתגבר עליה כמעט לכדי שלמות בהנחה ואתה האיש המתאים לטכנולוגיה. מכשיר שמיעה מאפשר לאנשים בעלי לקות שמיעה לשמוע צלילים שכבר שכחו איך נשמעים ולחיות חיים רגילים. ליהנות מטלוויזיה ומוזיקה ומשיחה. ולא להיות תלויים באנשים אחרים.

מאת: אופיר בן צורבריאות העין20/11/121495 צפיות
כאשר אתה נמצא באמצע החיים וכול הלחצים שיש איתם אתה אמור להחליט ולהיות בטוח בהחלטתך ולכך התוצאה שזה מרתיעים רבים. לעומת משקפיים או ניתוח לייזר, עדשות המגע עוד אפשרות

מאת: אופיר בן צורקניות 19/11/122019 צפיות
הצרכנות האנושית נמצאת בשיאה וכל עוד היא בשיאה תמיד יהיו מוצרי יד שניה זמינים. חלקם איכותיים יותר וחלקם איכותיים פחות. מה שבטוח שאם אתם מחפשים מוצר שהיה איכותי במקור ביד שניה הסבירות שתמצאו אותו באיכות גבוהה גדל. שעוני יוקרה זה מוצר מהסוג שנשאר איכותי לאורך שנים מהרכישה והיצור שלו וזאת עובדה ידועה. כאשר מדובר במוצר מאוד איכותי ועמיד כמו שעון יוקרה אני מאמין שחבל לא לתת סיכויי למציאה של אחד ביד שניה.

מאת: אופיר בן צורטלפונים סלולריים17/11/122702 צפיות
בראש ובראשונה סמארטפון הוא טלפון סלולרי, אך הוא טלפון סלולרי אשר נוספו לו תכונות נוספות ההופכות אותו למעשה לטלפון חכם. התכונות האלה אשר מדובר עליהן הן למעשה מאפשרות לטלפון לבצע פעולות נוספות פרט לשימוש המוכר שעושים בטלפון כאמצעי לשיחות. הפעולות אשר מגדירות את הסמארטפון כחכם הן: קבלה ושליחת מיילים, קסטומיזיצה של ממשק המשתמש, גלישה חופשית ברשת האינטרנט, הורדת אפליקציות אשר יוצרו על ידי מפתחי אפליקציות שונים וההפעלה שלהן בנייד ועוד...

מאת: אופיר בן צורנשים - כללי16/11/121909 צפיות
את אלפי מסיבות הרווקים המתקיימות ברחבי הארץ מדי יום, ניתן לחלק לשניים: לא, לא התכוונו לכאלו שיש בהם בשר לעומת אלו בהם מסתפקים בפיצות; גם לא דיברנו על וילות לעומת לופטים. הכוונה היא לכאלו אליהן הוזמנו חשפניות, לעומת אלו בהן העדיפו החבר'ה ערב גברי משעמם ופשוט למדי.

מאת: אופיר בן צורהפקות אירועים15/11/121335 צפיות
לא כל יום חבר מתחתן וזו בהחלט סיבה למסיבה, כדי לציין את השינוי המשמעותי הזה צריך לתכנן. כמה נקודות חשובות שצריך להתחשב בהן כדי לארגן מסיבת רווקים מוצלחת. כי גם אם אתם יודעים מהן האטרקציות שתשלבו באירוע , מסיבת רווקים איכותית תלויה במידה רבה בבחירת מקום שמתאים לאופי האירוע ומספר המשתתפים, הכול שאלה של איך אתם והחתן בפרט אוהבים לחגוג.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213762 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205216 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186869 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173167 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172924 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161595 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161716 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica