חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה המרכיבים בעיצוב הריהוט לחדר שינה מוצלח?

מאת: דיארקהריהוט 15/10/2012757 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
עבור רובינו חדר השינה אינו ממש סוויטת חלומות מפנקת, בשל גודלם ההולך וקטן, ובשל ריבוי חפצים ואביזרים שאינם שייכים לחדר השינה, אולם מוצאים עם הזמן את דרכם אל עבר החדר. חדר השינה, החדר בו נטווים החלומות, הוא חדר שאמור להיות מרגיע ונעים, ולשמש אותנו, אמנם לא לאורך כל שעות היום, אולם גם בשימושים בו אנו עושים בו, עליו להיות מוצלח, יפה ופרקטי. להלן 5 מרכיבים חשובים לעיצוב חדר שינה מוצלח עם ריהוט מעוצב.

מרכיבים חדר שינה

  • מיטה- המיטה היא החלק שהחדר נבנה סביבה, בהיותה הפריט הדומיננטי ביותר בחדר. לחדרים קטנים מומלצת מיטה נמוכה, היוצרת תחושת מרחב, מאחר וגובה החדר פנוי. מומלץ לכסות את המיטה בכיסוי מיטה עשוי סאטן, ובצבעים מרגיעים כמו קרם, שמנת לבן או אפור, או חושניים, כמו בורדו. תוספת כמה כריות רקומות הפזורות על המיטה, מוסיפות מאד לחדר.
  • ריצוף- חדר שינה מוצלח הוא חדר בו יש פרקט חמים ונעים, המעניק תחושה נעימה בכפות הרגליים, הנפגשות עימו מייד עם הקימה בבוקר. ניתן לבחור בפרקט עץ מלא בגווני קפה, או בפרקט דמוי עץ, שהוא גם זול יותר. אם אינכם חובבי פרקט, מומלץ לרצף את הרצפה באריחים גדולים ובהירים.
  • תולים בגדים ומאירים את החדר

  • ארון בגדים- ארון הוא אביזר מגושם וגדול. רצוי לבחור בארון קיר, אם המקום מאפשר זאת, עם דלתות הזזה, שאינן גוזלות מקום בחדר בעת פתיחתן. רצוי שהדלתות יכילו לפחות בחלקן מראה, המגדילה את החדר. את האחרון מומלץ למקם לצידי דלת הכניסה לחדר, מימינה או שמאלה, ובכך להצניע אותו מן העין שלא "מתנגשת" בו מייד עם הכניסה לחדר.
  • תאורה- תאורת חדר שינה רצוי שתהיה רכה ולא ישירה. מומלץ להשתמש בתאורת קיר ולא תקרה, וכן במנורת שינה לצד המיטה עם עמעם (דימר), עימו ניתן לוסת את עוצמת התאורה. בחרו בנורות בעלות אור צהבהב ורך.
  • צבעים- מומלץ כי קירות חדר השינה יהיו בצבעים רכים ופסטליים ולא זועקים ומעוררים. מעטו בתליית תמונות על הקירות, והשאירו אותם חשופים עד כמה שניתן, עם מספר נגיעות צבע פה ושם להקניית המראה הנקי והאסתטי. במקום על הקירות, הוסיפו חפצי חן על השידות או הכוננית, כמו אבנים אנרגטיות, פרחים, נר דקורטיבי מפיץ ריח ארומטי ועוד.
  • חדר שינה הוא מקום מפלט. הוא המקום בו אנו מתרגעים ומתרווחים לעת ערב ובלילה, והמקום בו אנו פוקחים את עינינו לעולם מדי בוקר. חשוב לפרגן לעצמנו, ולהעניק לעמנו סביבה נעימה, רכה, וסוחפת לשינה וחלומות מתוקים. שינה מוצלחת.

     

    אנו ב-Di Arka מעוניינים לשים אתכם הלקוחות במרכז, להגשים לכם חלומות ולהפוך את חלום העיצוב שלכם - למציאות.
    אנו עוסקים בעיצוב ריהוט,פתרונות לינה,מיטות וחצי,כורסאות טלוויזיה,ספות מעוצבות, ועוד...
    נשמח לארח אתכם בחנויות המפעל שלנו:
    סניף ראשון לציון, טל: 03-9510551. רח’ משה לוי 10, מרכז הריהוט הישראלי, חנות 311, קומה ג’
    סניף אשדוד, טל: 08-8605222. רח’ הבושם 7, קומה 3
    לפרטים נוספים, הזמנות ובירורים, ניתן ליצור עמנו קשר גם בטלפון: 03-9415497

     





     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:
     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת דיארקה

    מאת: דיארקהריהוט 13/08/131094 צפיות
    חדר שינה מעוצב ניכר בזכות ההקפדה על הפרטים הגדולים והקטנים גם יחד. כל מי שמעוניין להשקיע בעצמו ובבריאותו, צריך להקפיד לבחור במיטה ובמזרן איכותיים, שפירושם בריאות טובה, גב בלי כאבים, וגם מראה נעים יותר של סביבת המגורים.

    מאת: דיארקהריהוט 21/07/131057 צפיות
    כאשר רוכשים ספה חדשה, חשוב להקפיד על מאפייניה – צבע, צורה גודל ועיצוב. מלבד מראה הספה, חשוב להקפיד על כך שנוחות הישיבה תהיה טובה, וכמובן חשוב להקדיש מחשבה לבחירה בצבע הנכון, בהתאם להעדפת בני הבית וגילם.

    מאת: דיארקההודעות לעיתונות - כללי15/07/131407 צפיות
    כדי להבטיח שינה טובה יותר, נעימה יותר ובריאה יותר, חשוב להקפיד על בחירה בכרית לשינה שתהיה איכותית ומתאימה. כריות נעימות יותר הן ללא ספק פתרונות שינה שמאפשרים שנת לילה נעימה ויקיצה מוצלחת. יצרני ומשווקי כריות מובילים מציעים מגוון של כריות, מדגמים שונים, באיכויות משתנות, ובדרגות קושי משתנות.

    מאת: דיארקהשינה 04/07/132033 צפיות
    השינה בלילה חיונית לנו כמו אוויר לנשימה. אך כיצד נדע כמה זמן מומלץ לנו לישון בלילה ? לא כדאי לישון יותר מדי בלילה כמו שלא מומלץ לישון מעט מדי.

    מאת: דיארקהשינה 22/05/131065 צפיות
    ראינו כבר מספר פעמים כי שינה טובה בלילה יכולה להיות גורם ליום רגוע בעבודה ובחיים האישיים. אך מה קורה כאשר לא מצליחים להירדם ? הפתרון לפניכם.

    מאת: דיארקהשינה 06/05/13982 צפיות
    שינה טובה ורציפה בלילה מהווה מפתח לבריאות וריכוז במהלך היום יום. הסובלים מהפרעות קשב וריכוז יסבלו יותר גם מהפרעות בשינה.

    מאת: דיארקהשינה 30/04/131035 צפיות
    קשה לנו לשנות הרגלי שינה ועוד יותר קשה לנו לשלוט בהם במהלך הלילה, אך חשוב שנדע מהי תנוחת השינה המומלצת ובעיקר מה תנוחות השינה אומרות עלינו.

    מאמרים נוספים בנושא ריהוט

    מאת: tiloniריהוט 12/11/201575 צפיות
    אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

    מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
    מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

    מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201710 צפיות
    עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

    מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201796 צפיות
    זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

    מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
    צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

    מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
    איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

    מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191584 צפיות
    אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica