חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אז מה זה בעצם גאדגט?

מאת: גאדגטים ומתנותגאדג'טים15/10/2012851 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שרוב האנשים מדברים על גאדג'טים הם מניחים שאתה מדבר על הטלפון הסלולרי האחרון שיצא או מתנה רובוטית מדליקה לילד אבל יש עוד כל כך הרבה גאדג'טים שרוב האנשים לא מכשירים אפילו. גאדג'טים באים בכל הגדלים אם זה טלווזיה 70 אינץ או מקרן מהאייפון לקיר בגודל 80 אינץ, יש אפילו חלק מהגאדג'טים שהיית מתקשה לראות בעין רגילה אלא רק בעזרת מיקרוסקופ.

עם זאת יש גם תחום אחר של גאדג'טים, אלה שמתאימים לנשיאה בכיס או בתיק שלך ויוכלו לעזור לאורך הזמן,או גאדגט אחד למשל שהולך על מחזיק המפתחות שלך ועוזר לך בלילה, זה יכול להיות אפילו משהו פשוט כמו מצית. גאדג'טים באים בכל הגדלים וערכים ולא כולם יודעים שיש היום בשוק המון סוגים של גאדג'טים מועילים ושימושיים לגברים או לשימוש כמתנה לאישה המתאפשרים לרכישה מיוחדת במינה בלחיצת כפתור.

אתה יכול לתכנן סופשבוע עם האהובים שלכם או חופשה משפחתית בחיק הטבע ולא מעלים על הדעת שיש כמה גאדג'טים פשוטים שם בחוץ, כי באמת זה יכול להפוך לך את החיים לקלים הרבה יותר. קח גאדג'טים במחזיק מפתחות למשל -  נע בין דברים מאירים כמו נורות לד או התקני איכסון מדיה קטנים להפליא וקלים לנשיאה ממקום למקום. אתה יכול להיות בחופשה או קמפינג ביער ולפתע הנר נכבה מהרוח החזקה , פה מגיע הנר לד המדליק שרכשת בחנות מתנות באינטרנט.גם אם החלטת לשחות ולצלול בים ולתעד את כל הדרך ישנם היום מגוון רחב של נרתיקים מיוחדים העמידים למים שכוללים בתוכם מקום יעודי למצלמה רגילה.


ישנם גם גאדג'טים גדולים שעדיין לא נראו לקהל הרחב וכרגע הם רק בשלבי פיתוח , כמו למשל רובוטים מיוחדים שפועלים ע"י הממשלה או המשטרה.ללא ספק הם יהיו שימושיים בשלב מאוחר יותר בחיים גם אצלנו בבית. רוב האנשים אפילו לא יודעים אלו סוגים של הגאדג'טים קיימים היום וכמה קשה לפתח אותך ולעצב אותם שיתאימו לקהל הרחב במחירים הגיונים,. רוב חנויות הגאדג'טים מספקים פריטים כמו אלה אבל לטווח ארוך יותר , היום ניתן לחפש באינטרנט, חנויות מיוחדות לגאדג'טים קטנים,גדולים,זולים או יקרים יותר וזאת כאשר אתה צפוי למצוא אותם בלחיצת כפתור.

אם אתה לא מרגיש את הקידמה ואת הרצון להשתלב במוצרים החדשנים הבאים שווה לך לשוות וגלוש בכמה אתרי אינטרנט שונים בזמנך הפנוי, כי תמיד יש גאדג'ט שם בחוץ שיעניין אותך ויהפוך את חייך לקלים יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גאדגטים ומתנות

מאת: גאדגטים ומתנותעסקים - כללי28/01/13813 צפיות
רשת המתנות הזולה ביותר בישראל מתרחבת ופותחת את שעריה לשוק הפרסום והקד"מ . לרגל ההתרחבות צוות האתר מתחייב למחירים חסרי תקדים!

מאת: גאדגטים ומתנותקניות 15/10/12951 צפיות
מחפשים מתנה מדליקה לילד ולא יודעים במה לבחור? במאמר הבא נסקור את מגוון הרחב של המתנות הקיימות בשוק ונעשה לכם את החיים קלים יותר.

מאמרים נוספים בנושא גאדג'טים

מאת: נינה כהןגאדג'טים15/01/182092 צפיות
מה מעלה את הצורך לטעון את המצבר? כיצד אפשר לשמור על המצבר לאורך שנים? מדוע כדאי שיהיה לך מטען עבור המצבר והיכן כדאי לרכוש אותו? התשובות לשאלות אילו יכולות לשמור על המצבר שלך בטווח הארוך.

מאת: יבגני דוברובסקיגאדג'טים25/02/161833 צפיות
"וואן-פלוס" נוסדה ב-16 בדצמבר, 2013, ע"י סגן הנשיא של "אופו", פיט לאו וקארל פיי. לפי מסמכי ממשלת סין, בעל המניות המוסדי היחיד של וואן פלוס הוא אופו. אף על פי שבתחילת הדרך הכחיש לאו את היותה של וואן-פלוס חברת בת של אופו, ברגע שחרור נשורת הרגולציה הודו שהם שייכים לאופו והם "בקשר עם משקיעים אחרים" (למרות ששום דבר לא הוכרז עד כה)

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152782 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151893 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/152529 צפיות
אנחנו אוהבים אותם ולא מוכנים להיפרד מהם אפילו לרגע. אז לפחות בואו נפנק אותם (ואת עצמנו) בכמה תוספות שווה במיוחד.

מאת: רוני מיכאלגאדג'טים23/10/146065 צפיות
בעולם הטכנולוגי והמתקדם בו אנו חיים, כמעט הכל נעשה באמצעות מכשיר או מוצר אלקטרוני מסוים, כאשר כמעט שום דבר, מלבד לחיצה על כפתור ההפעלה, לא נעשה על ידינו.

מאת: אוהד ז.גאדג'טים27/02/148400 צפיות
מצלמות דרך לרכב נמכרות בשוק כבר משנת 2000 אך בתחילת העשור הנוכחי מכירתן החלה לתפוס תאוצה, בעיקר עקב מקרים שבהם נהגים שקיבלו דוחות לא מוצדקים הצליחו להוכיח את טעותו של השוטר ואת התנהגותו, ובנוסף הצליחו להוכיח את האמת במקרי תאונה. במאמר הבא נדבר על היתרונות ברכישת מצלמות רכב וניתן טיפים לרכישה נבונה ולשימוש נכון בהן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica