חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אטרקציות מים - אל תירטב לבד

מאת: מורן אופירניהול15/10/20121331 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זיכרון לכל החיים

כיצד עושים רושם במשתה? ללא עוררין זו אחת השאלות הרציניות ביותר שכל אחד ואחד שואל את עצמו לגביה לפני שהוא שמתחיל לארגן את האירוע המשמעותי שלו. לנקודה זו אין מענה אחד, אך בימינו יש המון דרכים שניתן לבחור בשביל להרים את הערב המיוחד ולשדרגו לנפלא וליותר מסתםמאורע שגרתי. רוצים מסיבה שכולם יזכרו? עברו אל אתר האינטרנט.

אז כיצד הכי פשוט לעורר רושם באירועים?

יש מספר כליםשיכולים להפוך את הטקס שלך לפגז, אך תחילה מומלץ מאוד לחשוב מה הם המרכיבים שיותר חשובים עבורך במסגרת כל הכסף המוקצה לאירוע, האם הדבר החשוב ביותר זה התפריט או אם זה בכלל התאורה? על אילו דברים תסכים להתפשר אם זה יחרוג מהמסגרת?

בנוסף על האלמנטים הרגיליםשיש תמיד בכל אירוע, יש לא מעט רעינות שהגיעו בתקופה האחרונה והופכים לשכיחים מאוד. למשל, אוכל אקזוטי, מתנפחים ועוד דברים נוספים. עם זאת בלי קשר לשילוב שתבחר חשוב מאוד שלא תשכח שמעל הכל האירוע הוא לא רק שלך, בגלל זה רצוי שתנסה לכוון למכנה המשותף הגדול.

אטרקציות לאירועים בירושלים

כמובן מעבר לבחירת הגן, שבלי כל צל של ספק היא החלטה מרכזית, רצוי לחשוב בנוסף על יחודיות המתאבנים באירוע. אף אם מדובר בחתונה גדולה או רק ביום הולדת שש לילדה, מרכיבים אלה הם משמעותיים ביותר ולכן, מוטב לחשוב עליהםביסודיות.

התפריט שיוגשהוא העיקר של הערב ולרוב זה החלק הכי קריטי למוזמנים. כשתבחר את המנות רצוי מאוד לחשוב מי הם רוב האנשים. נערים ונערות או מוזמנים מבוגרים יותר? הלוא לכולם כדאי לבחור את אותו סוג אוכל ומעבר לכך לא כל מנה שמגישים בבריתה תתאים לחתונה.

המוסיקה הנבחרת בלי כל צל של ספק מהותית, הרי היא תכריע אם המאורע המשמח יהיה "עוד אירוע" או שיהיה כיפי. בתום הערב אם המכובדים יוצאים מזיעים מאוד ועם שיער פרוע אז כנראה שהתקליטן היה טוב מאוד. נושא חשוב הוא רשימת השירים לאירוע, יש הורים וזוגות שמניחים לדיג'י שלהם לבחור לבד את רשימת השירים לערב, אולם אם זה באמת חשוב לך רצוי שתכווין בדיוק למה שאתה רוצה או לא רוצה.

לפני סיום, אם יש לך עדיין תהיות נוספות לגבי הפקת הארוע ואתה צריך מידע נוסף בנושא אטרקציות, אנו ממליצים שתתיעץ עם קרובי משפחה או תחפש באינטרנט ותחשוב טוב עם עצמך על דברים נחמדים שעושים באירוע וזה על מנת שתיהיה מבסוט מהבחירות שלך.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן אופיר

מאת: מורן אופיריחסי ציבור05/11/1215213 צפיות
לחץ נוראי שהפריע לי בתקופת הריוני הראשון התרכז סביב הצורך למגן בכל עת את העובר שגדל בתוכי, כיצד אוכל לדוגמא לטייל בחוץ ולשים אותו ברכב מבלי לחשוש?

מאת: מורן אופירצרכנות05/11/128427 צפיות
כאשר יש דיבורים לגבי שיפוץ בבית, יש נטייה לשלוף שלל תירוצים; "אין לנו כסף", "ממילא נעבור מכאן", "זה בלגן" וגו'. אולם בסופו של דבר, רובנו מעוניינים לדור במשכן משופץ. בין אם מעוניינים ברמונט קוסמטי ואף באם חפצים בעבודות מקיפות, לו יש צרך לעשות שיפוץ - רצוי שלא להמשיך לדחות העבודה.

מאת: מורן אופירבריאות04/11/1215858 צפיות
כשאתם מחפשים להדפיס בענק תמונות שלכם וגם אם הינכם חושקים בשירותים מסובכים הרבה יותר, הגיוני כי יהאעליכם לפנות לשירותי הדפסה מקצועיים. גם אם אין זו מהווה בעיה מהותית להיכנס אל חברת דפוס ליד העסק, כדאי לזכור שלא בהכרח נותן שירות מסוגל להעניק בעבורכם את התוצר לו פיללתם.

מאת: מורן אופיראובדן כושר עבודה04/11/1227039 צפיות
מי מכם אף פעם לא נתקל בביצה משפטית במהלכה נזקק לשירותיו של עו''ד? אכן הדבר, עיסוקו של פרקליט הינו מתן סיוע לאנשים חסרי הרקע המשפטי, באירועים בהם אנחנו צריכים את עצתו המלומדת של מומחה שמבין בחוק. כך לדוגמה, אדם שחווה תביעת תשלום מזונות איננו מסוגל לראות את המסלול הנכון ללא פניה אל עו''ד מקצועי.

מאת: מורן אופירעיצוב01/11/128220 צפיות
שריר וקיים, אינספור בני תשחורת רוצים לשמח חבריהם ולבנות מהמפגש אירוע מפעים שיזכרו אותו כול החברים. אמצעי טוב להצליח בזה הינה באמצעות הבאת פעילויות ייחודיות ביום ההולדת. צריכים ללמוד איך לבחור פעילויות לימי הולודת?

מאת: מורן אופיראימון מנהלים01/11/128336 צפיות
אלא שאת רובן של הנשים הצעירות מטרידות חששות נוספות, חרדה מפרוצדורת הלידה, הזרקת האיפידורל, החשש שיווצר סיבוך ובנוסף גם, הרבה מחשבות על פרוצדורת ההחלמה. כאמא צעירה שהייתה וחוותה את פרוצדורה ייחודית זו שלוש פעמים בחייה, ההצעה הכי שימושית שתקבלו מימני היא פשוט לנסות להבין אם איך עוברים כל שלב בזמנו, והנושא הראשון והמרכזי הוא מוכנותיכן ללידה.

מאת: מורן אופיראימון לקריירה01/11/128266 צפיות
גם כשהייתי ילד פיללתי לפתוח ביזנס בתכשיטנות. היות שכך, הלכתי ללמוד ואספתי כסף בשביל להתקדם. אך לצערי, מהר מאוד הגעתי להבנה שכדי להתקדם בתחום המדובר, קיים צורך לנהל העסק ולנהל את הפיננסים באופן ראוי. שריר וקיים, זה מסובך להיות עצמאי, ואע''פ כן החלטתי לנצח. קיימות תיאוריות שעשויות להסביר כיצד להתנהל כראוי.

מאמרים נוספים בנושא ניהול

מאת: עוזי פלגניהול17/05/201483 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201594 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201611 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201328 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201284 צפיות
"השער האסטרטגי", הוא השער שדרכו אמורים להיכנס לעסק, תוצרים של החלטות אסטרטגיות כבדות משקל לעתידו של העסק. משמע נדרש שיקול דעת מעמיק לגבי כל מה שנדרש לעבור דרכו. נדרש סוג סינון צפוף שימנע כניסה של מזיקים

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201144 צפיות
עסק הוא מפעל חיים והוא קרוב לליבנו, מאידך בעסק צריך לטפל לא דרך הלב. נדרשת דרך, כלים ותהליכי ניהול מסודרים ושיטתיים. אף אחד מאתנו איננו מושלם ואיננו צריך לדעת הכול. גם אם אנחנו יודעים, קשה לנו לטפל בנושאים הקשורים בנו רגשית, מאחר ואיננו אובייקטיבים כלפי עצמינו וכלפי הקרובים לנו.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201039 צפיות
הדברים הנכונים לעסק הם לא תמיד ובהכרח: הדברים שהמנהל אוהב לעשות, או יודע לעשות, או רוצה לעשות, או יכול לעשות. הדברים הנכונים לעסק הם הדברים הנדרשים והקריטיים לעסק. בלעדיהם העסק יישחק, יתקע או יקרוס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica