חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד מכינים פסיפסים- טיפים מועילים ומעולים!!!

מאת: ורד טויןפיסול15/10/20121491 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כבר משחר ההיסטוריה ניתן לראות ברחבי העולם כולו מבנים עתיקים יותר ופחות, המעוטרים מבפנים ומבחוץ בשלל יצירות פסיפס. פסיפסים שרדו כל אותם שנים והיום, משתמשים בהם המון בעיצוב הבית המודרני. פסיפסים מהווים שילוב נכון ומעניין בין נוסטלגיה וייחוד לאופנה ומקוריות. הם משמשים אותנו לצורך חיפוי בריכות, חיפוי רהיטים, חיפוי חלק מקיר בתוך הבית ועוד.

כל אחד יכול?!

למעשה, הכנת פסיפסים איננה מאוד מסובכת כפי שהיא וודאי נראית. אם יש לכם מעט כישרון, תעוזה וכוח רצון, תוכלו להכין בעצמכם פסיפסים משגעים בבית. רוצים לדעת איך? הכול, בהמשך הכתבה.

איך מכינים פסיפסים?

ראשית ובטרם תחילת העבודה, מומלץ לגלוש באתרים השונים הפזורים ברחבי הרשת, ולקבל מידע מקיף באשר להכנת פסיפסים. מעבר לשלבים הפשוטים שיש לבצע, כדאי לשים דגש גם על טיפים והמלצות הניתנים משום ששימת דגש על אלה תביא לתוצאה מושלמת ומדויקת. רצוי להתייחס גם לרכישה של חומרי גלם איכותיים ועמידים לאורך זמן, הכוללים את אבני הפסיפס עצמם, את הכלים עימם תבצעו את המלאכה, את המשטח שעליו תעבדו, את הדבק ועוד.

לאחר שקיבלתם את כל המידע הנדרש, תכננו שטח עבודה גדול ורחב, עליו תבצעו את העבודה. מומלץ לפנות משטח גדול ככל האפשר על מנת להימנע מחוסר במקום. כעת, פנו זמן וקחו בחשבון שתצטרכו הרבה סבלנות...יכול להיות שבפעם הראשונה שתנסו, לא תצליחו כמצופה ותצטרכו לנסות שוב.

הכינו תרשים מדויק של הדוגמה שתרצו ליצור באמצעות אבני הפסיפס השונות. פסיפסים מחייבים תכנון מראש, משום שתוך כדי העבודה דברים עלולים להסתבך ואתם עלולים לשכוח מה בכלל רציתם ליצור או לסטות משמעותית מהמטרה הסופית. נסו להתחיל להדביק את האבנים במקום שהכי יהיה לכם נוח להמשיך ממנו (אמצע הדוגמה או אחת מקצותיה). מרגע שבחרתם שיטת עבודה, התמידו ודבקו בה. כדאי להתחיל לעבוד בחדר שיהיה מלא אור ואוויר במשך כל שעות העבודה.

עוד טיפ קטן לסיום-פסיפסים מעניינים במיוחד הם כאלו המשלבים בין סוגי חומרים שונים (כמה סוגים של אבנים). אפשר ליצור פסיפסים מחלוקי נחל, אבנים טבעיות וזכוכיות במגוון גדלים וגוונים. שילוב של אילו ביחד יוצר פסיפסים מרתקים ומרהיבי עין!

בהצלחה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד טוין

כתבת מקצועית בתחום העיצוב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד טוין

מאת: ורד טויןעיצוב פנים28/07/131333 צפיות
כיצד לבחור בחוכמה חיפוי קיר זוכוית למטבח ומדוע מדובר בפיתרון מוביל בעיצוב מטבחים ובכלל? הינה התשובה!

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131349 צפיות
כל מה שצריך לדעת על סוגי טפטים לבית ובכלל

מאת: ורד טויןעסקים - כללי22/07/132117 צפיות
כל מה שצריך לדעת על טיהור שפכים

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131845 צפיות
כל מה שצריך לדעת על אדן חלון טרם רכישתו!

מאת: ורד טויןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/07/131998 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מלאי ולא העזתם לשאול

מאת: ורד טויןגיל הזהב21/07/137000 צפיות
כל המידע על דיור מוגן

מאת: ורד טויןיין ואלכוהול21/07/138251 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בישול בירה בבית

מאמרים נוספים בנושא פיסול

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162245 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoפיסול12/06/145735 צפיות
רבים מבין הפועלים בשוק ההון יודעים שקיימת השפעה ישירה בין סביבת המסחר ובין מצב רוחו ומצבו הנפשי של הסוחר או מנהל התיקים לבין ביצוע העולות בשטח ואיכות ביצוע פעולות של מסחר כמו קניה ומכירה בזמן אמת או זמן תגובה מספיק טוב שיסייע להנפיק עבור מנוהל התיק רווחים ועבור בית ההשקעות גיוס לקוחות נוספים וצבירת מוניטין

מאת: צילה קלסנרפיסול13/02/148643 צפיות
כיצד מצליחה אנדרטה עשויה מאבנים להעביר רגשי אהבה וגעגוע לסביבה? זו שאלה שרבים דנים בה, בעת שהם עומדים נפעמים מול עיצוב ייחודי ומרהיב של אנדרטה עשויה כולה מסלעים ומתכת. האנדרטאות המוצבות היום בבתי קברות רבים בישראל, הן הוכחה שבאמצעות יצירתיות וכישרון אפשר להעביר רגשות גם באמצעות סלעים ומתכת.

מאת: גיל שושיפיסול04/12/138343 צפיות
כפי שוודאי הבנתם כבר. במדינת ישראל של 2012 הדרך הכי טובה לישון בשקט כשמדובר על ביטוחי בריאות הוא באמצעות

מאת: גיל שושיפיסול03/12/138398 צפיות
ביטוח תאונות אישות הוא מוצר שאמור לספק לכם הגנה מיטבית בסיטואציות שונות כאלו שעשויות לקרות לכם במהלך

מאת: אהודפיסול02/12/138548 צפיות
כיצד מתבטאים השינויים שחלו בעיצוב מצבות בשנים האחרונות? האם מעצבי מצבות מושפעים ממגמות עיצוב בחו"ל? קשה לענות על השאלות האלה ללא לעשות תחקיר מעמיק מדוע אנחנו יכולים לראות שינויים וחידושים בעיצוב מצבות בארץ בשנים האחרונות, עם זאת, קשה שלא להתרשם מהעיצובים המרשימים הנראים בבתי קברות רבים ברחבי הארץ.

מאת: גיל שושיפיסול30/11/138472 צפיות
חברת שטראוס מים נולדה לאחר שקונצרן שטראוס החליט על רכישת מפעל תמי 4 מידי קיבוץ הלה, השילוב בין הידע הגדול

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica