חפש מאמרים:
שלום אורח
11.12.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברות קטנות ובינוניות צריכות להכיר סוף סוף את המושג מיקור חוץ ולהעיז ולהשתמש בו.

בעלי עסקים קטנים ובינונים הם אנשים עם חלום, ייזמים שכל רצונם הוא לתרום משהו לעולם, ליצור משהו משלהם ולהתפרנס ממנו בכבוד. ההצלחה נמדדת בעיניי בעל העסק לפי ראות עיניו ושאיפותיו, אבל ישנה בעיה בעיקר בתחום הסחר הבינלאומי כאשר אותו בעל עסק מחליט לייצא או לייבא ומשאביו הפיננסים קטנים והוא מוצא את עצמו נאבק בתחום היבוא, יצוא, רכש ולוגיסטיקה שאינם תחומים קלים ומכילים בתוכם חוקים מאוד נוקשים והמון מושגים ואין לו מושג איך להתמודד איתם. אז אותו בעל עסק מחליט פשוט להתמודד לבד במקרה הרע ובמקרה הטוב לבקש עזרה.

כאן המושג מיקור חוץ נכנס לתמונה והכוונה לתת לחברה שתחום הסחר הבינלאומי הוא עיסוקה הבלעדי, אשר מכירה את כל החוקים, יודעת לתפעל מטענים, מכירה את הדרכים לחסוך בעלויות ומשאבים, באילו תנאי מכר כדאי לקנות או למכור עם אילו חברות שילוח כדאי לעבוד, איך לשרוד את מכון התקנים, משרד הבריאות, איך להביא מטען לארץ ולמנוע עיכובים בשחרור ועוד ועוד..

החברה למיקור חוץ זו ההתמחות שלה, היא לא רוצה להתחרות עם בעל העסק היא רוצה לעזור לו להצליח, לתמוך בו לכל אורך הדרך, להיות שותפה להצלחה שלו וכל זאת בעלות שהיא מינימאלית לעומת הפסד ימי עבודה של בעל העסק שעסוק במציאת פתרונות ולמידה של תחומים שלוקח שנים להתמקצע בהם.

ומאידך, כשקיים פתרון כל כך נגיש וזול מחליט בעל העסק לשכור אדם שיטפל בתחום במקרה הטוב, מאחר ואז סוף סוף יגויס אדם שיודע ומכיר את התחום אבל העלות הכספית של החזקתו היא מאוד גבוה גם יחסית לגודלה והכנסתה של החברה ולטווח העבודה כך שבהרבה מקרים משולם שכר של 9 שעות עבודה כשבפועל לא היה דרוש יותר משלוש שעות ושוב בזבוז משאבים וכסף לחברה.   במקרה הרע הפקידה שיושבת בקבלה ועוסקת בעוד תפקידים רבים במקביל היא גם זו שתדאג לתהליכים הלוגיסטיים מבלי שיש לה מושג קלוש בתחום והיא בדיוק כמו בעל העסק תנסה לשרוד את היום.

וכל זאת, כי קיים פחד מפני המושג "מיקור חוץ", פחד בלתי מוסבר שמשום מה הופך את המושג מזוהה כמוציא כסף ולא כחוסך ומכניס כסף ולכן המלצתי היא לכל בעלי העסקים שרוצים להצליח במיוחד במציאות הקשה של היום אל תהססו להשתמש במיקור חוץ, זה יכול לחסוך לכם עד חמישים אחוז מעלות המעביד ובחיסכון כולל בתפעול וייעול המערכים התפעוליים שלכם, ולתרום לשקט הנפשי שלכם וליכולת שלכם להתרכז בפיתוח העיסקי של העסק אשר לשם צריכים להיות מופנים המשאבים האמיתיים שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.jacobgroupint.com/contact_rtl.html?v=38316341030

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקבי ורד

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: רונית אלפסיעסקים קטנים ובינוניים02/08/19592 צפיות
האם לעבוד מהבית או לשכור משרד? לחלקנו התשובה ברורה, יש המעדיפים לעבוד מהבית ויש שעבורם הנושאר טאבו והם חייבים משרד. להלן טיפים שיסייעו לכם לבחור את המשרד האולטימטיבי עבורכם.

ענף שירותי האחסנה הוא תחום רחב של אחסון ציוד לעסקים, אחסון תכולת דירה, השכרת מכולות או אחסנה במכולות. היכן, כמה ומה כדאי לבדוק קודם.

מאת: gal ganonעסקים קטנים ובינוניים01/07/18288 צפיות
כאשר אנחנו נוסעים נסיעה ארוכה או נסיעה ליעד קרוב יותר הדבר האחרון שאנחנו רוצים שיקרה הוא שיהיה לנו תקר בגלגל. תקר בגלגל יכול לשבש את לוח הזמנים שלנו ולהפוך את סדר היום שלנו לכזה שיש בו הרבה אי נעימות ועיכובים. במקרה שיש לנו תקר בגלגל אנחנו לא צריכים להתאמץ ולהזיע עד שנצליח להחליף לבד את הגלגל ולתקן אותו. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להזמין שירות החלפת גלגל כזה שאנשי מקצוע יבואו לכל מקום בו אנחנו תקועים ויחליפו לנו באופן מהיר ומאוד נוח את הגלגל עם התקר לגלגל קבע חדש שיוכל לשמש אותנו במשך זמן רב.

מאת: תמריץ לעסקיםעסקים קטנים ובינוניים05/01/18445 צפיות
המאמר מפרט מגוון תמריצים ודרכים לקידום המכירות של חנויות פרטיות במרחב הקמעונאי.

מאת: דניאל קולעסקים קטנים ובינוניים07/11/17749 צפיות
איך בוחרים נכון חברת הובלות? הבחירה הנכונה תהיה חברה מקצועית, אמינה ואחראית, חברה עליה תוכלו לסמוך בעיניים עצומות. אם אתם מחפשים חברת הובלות כזאת, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו. כחברת הובלות מובילה בעלת מוניטין אנו מחזיקים בכל הציוד החדיש הדרוש לביצוע כל סוגי ההובלות, רישיונות, רכבי הובלה תקניים וצוות עובדים מקצועי, מסור ואדיב.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים07/08/17640 צפיות
כיום ניתן לדבר על ערך נתפס מול ערך ריאלי של מוצר או שירות עבור לקוח. ההבדל או הפער בין שני אלה עשוי לרוב להיות בעל השפעה מכרעת על תהליך המכירה. קיים צורך בגישת מכירות שונה, כזו שנותנת ללקוח ערך מוסף אמיתי שמתאים לתפיסת עולמו. ראשית, הערך-המוסף האמיתי של מוצרים ושירותים רבים מוטל בספק. סקרים מראים שלמעלה מ- 78% מהחברות כיום איננן מבדילות ולכן גם אינן מספקות את הערך שאותו לקוח ציפה לו. האחוז הגבוהה הזה נובע בעיקר כי חברות מתעניינות בדבר אחד. האם נשיג יעדים? איך יושפעו התוצאות העסקיות? ופחו

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים27/07/17792 צפיות
רק 59% מצוותי מכירות משיגים מכסות, 47% מאבדים מההצעות עקב "חוסר-החלטה" של לקוחות מחזור מכירה ארוך. היקף העסקאות הממוצע מצטמצם, כמעט 50% כאשר חברות צריכות לשפר את יעילות תהליך המכירה ויכולת של מחלקת מכירות לשפר מכירת מוצרים משלימים או תחליפיים או משדרגים. יוזמות רבות לשיפור יעילות המכירות אינן עונות על הציפיות של הלקוחות ומנגד סגנון של מכירות "מסורתיות" כמו תהליך מכירה מבוסס D2D, כבר אינן מספקות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica