חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טבעות אירוסין - בחירה לא פשוטה

מטרתה של הענקת טבעות אירוסין לנשים היא אחת - ענידת טבעת אירוסין מעידה על כך כי האישה העונדת אותה עומדת להינשא. טבעות אירוסין מיוחדות הן בעיקר משתנה תלוי בעיצוב. ניתן לעצב ולשבץ אותן באינסוף דרכים כמו כל תכשיט אחר.ניתן לשחק עם צבעי היהלום, גדלי היהלום, סוג המתכת, צורת העיצוב ועוד.

טבעות אירוסין קלאסיות לרוב משובצות ביהלום אחד גדול ובשיבוץ פשטני. אחת מטבעות האירוסין הקלאסיות המוכרות הינה טבעת אירוסין "סוליטר" שלה טבעת אחת מרכזית. טבעת. סוג נוסף מדבר על זו עם יהלום אחד מרכזי כשסביבו מעוטרים יהלומים קטנים.  טבעת אירוסין קלאסית תתאים לכל מראה ותהיה יפה תמיד. גם אם האופנה תשתנה טבעת אירוסין קלאסית תמשיך בשלה. היהלום הגדול, המשובץ לרוב בטבעת האירוסין הקלאסית ישמור על ערכו בצורה יותר טובה ולאורך זמן משמעותי. שיבוץ של טבעת אירוסין קלאסית הוא לרוב פשוט יותר וסביר להניח שהטבעת תחזיק מעמד לזמן ממושך יותר. טבעת אירוסין קלאסית  אף עלול להיתפס כמשעממת. יש את אלו המחפשים אחר חדשנות ושונות, זוהי מהותה וביטוי של אופנה. לכן, קיימות גם טבעות אירוסין מעוצבות ומיוחדות.

ישנן טבעות אירוסין מעוצבות פעמים לרוב על פי צו אופנה נוכחי כזה או אחר. רובן של אותן טבעות אירוסין משובצות ביהלומים קטנים יותר, אך במקרים רבים יותר ופעמים רבות יותר הדגש הוא על המתכת מהיהלום עצמו. כאשר רוכשים אותן טבעות אירוסין מיוחדות בעיצוב שונה או אופנתי לוקחים סיכון שבעתיד הלא רחוק הן תיראנה לא אופנתיות. הדבר מתעצם לנוכח העובדה שענידת טבעת אירוסין היא שגרתית ויומיומית. עצם העובדה שענידת טבעת האירוסין לעיתים תכופות מעלה בעיה של שחיקה והתרופפות השיבוץ. הדבר נפוץ יותר בקרב טבעות אירוסין מיוחדות, מכיוון שפעמים רבות הן משובצות באופן יותר מורכב ו\או ביהלומים קטנים שהשיבוץ שלהם הוא יותר עדין.

הבחירה בטבעת אירוסין תלויה באופן בסיסי באישה. באם האישה מעריכה ואוהבת דברים שונים ויוצאים מן הכלל כנראה ששווה להשקיע ברכישת טבעות אירוסין מיוחדות ולא שגרתית. באם זו אישה שמעריכה אלגנטיות ומסורת, יש וכדאי ללכת על טבעת אירוסין קלאסית. רצון בשילוב בין הקלאסי למיוחד ניתן לשבץ יהלום עם צורה פחות שגרתית .  
יהלומים משולשים,  למשל, הם אופציה נהדרת ויש להם משמעויות סימבוליות רבות כמו למשל שילוש של אב, אם וילדים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאור תכשיטים | טבעות אירוסין

חברת מאור תכשיטים נוסדה בשנת 1999 על ידי יהלומן בלגי בעל ותק של למעלה מ-35 שנה בתחום היהלומים והתכשיטים. הניסיון רב השנים וההיכרות המעמיקה עם התחום מאפשרים לחברה לעבוד עם מיטב הספקים והיצרנים בארץ ובעולם ולהציע ללקוחתיה תכשיטי זהב ויהלומים איכותיים במחירים משתלמים במיוחד.

טלפון: 03-6132248

למעבר לאתר שלנו לחצו על הקישור הבא:
http://www.mjm.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טבעות אירוסין

מאת: טבעות אירוסיןטבעות אירוסין ונישואין28/05/13977 צפיות
יהלומים, ידידיה הטובים ביותר של כל אשה הם אבן שקשה לעמוד בקסמה. נשים נחלקות לשתי קבוצות: אלו שהגשימו חלום ויש להן טבעות יהלום ואלו שמביטות בהן בקנאה. הגיע הזמן להגשים לה חלום ולרכוש לה טבעת חלומית. הגיע גם הזמן שתרכשי לעצמך מתנה מיוחדת במינה לכל החיים.

מאת: טבעות אירוסיןטבעות אירוסין ונישואין29/04/13846 צפיות
טבעת יהלום פשוטה שענודה על אצבעה של עלמה צעירה אומרת רק דבר אחד – בקרוב היא הולכת לעמוד תחת חופה וקידושין ולהתאחד עם בחיר ליבה. במידה ואתה מתכוון לרכוש עבור זוגתך טבעת יהלום בזמן הקרוב, ההמלצה הראשונה שלנו היא לנשום עמוק ולהירגע.

מאת: טבעות אירוסיןטבעות אירוסין ונישואין24/01/13853 צפיות
הרגע המרגש הזה בחיים, שבו אתה מציע לה נישואין, צפוי להיות אחד הרגעים החשובים בחייך. אולם, לפניו, לפני הרגע הגדול והחשוב הזה, ישנו רגע נוסף, הרגע שבו עליך לבחור את טבעת האירוסין המתאימה.

מאת: טבעות אירוסיןטבעות אירוסין ונישואין24/12/12976 צפיות
הוא כורע ברך לפניה ומציע לה את ליבו ואת אהבתו הניצית, היא פורצת בדמעות אושר ונענית בחיוב. הטבעת המרשימה מחליקה על אצבעה בדיוק מושלם והם חותמים את ההסכם בנשיקה מלאת אהבה. כולנו מכירים את התרחיש הזה בעל פה, אך האם אנו יודעים באמת מה מסמלת הטבעת אותה מעניק הגבר לבחירת ליבו?

מאת: טבעות אירוסיןטבעות אירוסין ונישואין19/12/12918 צפיות
טבעת אירוסין היא טבעת הניתנת לאישה ביום אירוסיה. לא מדובר בטבעת נישואין וההבדל בין השתיים רב. טבעת נישואין היא בחירתו האישית של הגבר. המחיר שהוא משקיע בטבעת, המראה והיוקרה שלה, גודל היהלום וסוג הזהב, כל אלה נתונים לבחירתו ומהווים סמל לאהבתו, נאמנותו ורצינותו לשאת חברתו לאישה.

מאת: טבעות אירוסיןטבעות אירוסין ונישואין28/11/12863 צפיות
טבעת אירוסין משחקת תפקיד מפתח בהצעת נישואין לאהובתך. כל אחת חולמת מילדותה על אביר חלומותיה אשר כורע ברך לפניה וחושף בפניה טבעת יהלום מושלמת ומסנוורת ביופייה. אם החלטת להציע נישואין לאהובתך, הגיע הזמן ללמוד דבר או שניים על טבעת האירוסין.

מאת: טבעות אירוסיןטבעות אירוסין ונישואין28/11/12974 צפיות
לטבעות אירוסין היסטוריה ארוכת שנים. בתרבויות רבות בעולם, הגברים העניקו לנשים טבעות כסמל לאהבה, כבוד, מחויבות הדדית ונאמנות. טבעות אירוסין נפוצות בכל רחבי העולם וגם ביהדות. הן עברו גלגולים רבים ושזרו לתוכן משמעויות רבות.

מאמרים נוספים בנושא טבעות אירוסין ונישואין

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205004 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/204965 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182369 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: כותבים תחלסטבעות אירוסין ונישואין01/10/161963 צפיות
הגיע הזמן ואתם בשלים להצעת נישואין, ההוצאות הגדולות מתקרבות ביניהם רכישת טבעת אירוסין. ההתלבטות היכן לרכוש טבעות אירוסין גורמת לכם כאב ראש לא קטן, מאחר שיש המון חנויות תכשיטים פזורים בכל הארץ. כאן נבהיר לפניכם כמה עובדות אותם לא שמעתם מעולם, הסוד היכן המקור לרכישת טבעות אירוסין בזול? זכרו זול לא בהכרח אומר שתרכשו טבעת אירוסין לא מכובד, זול במאמר זה יבהיר את פער המחירים בשיטת הקנייה הישירה.

מאת: רוני הכהןטבעות אירוסין ונישואין10/06/161885 צפיות
רוצים לגמרי להפתיע עם עיצוב שאפשר למצוא רק אצל חנות של תכשיטי מעצבים? כדאי שתדעו מה הסגנון של האישה שאותה אתם מעוניינים להפתיע על מנת שהסגנון המאוד ספציפי של מעצב תכשיטים יהיה רלבנטי עבורה.

מאת: kereninaטבעות אירוסין ונישואין07/09/152680 צפיות
התארסתם ? מזל טוב! הנה המדריך המלא איך לבחור טבעת אירוסין

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151966 צפיות
כאשר הנך מעוניין להפתיע את חברה שלך בהצעת נישואין עם טבעת אתה עלול לבחור טבעת שהיא לא תאהב. קיים מגוון עצום שלטבעות יהלומים בעיצובים שונים, סגנונות שונים ושילובים נהדרים. עכשיו השאלה- איך בוחרים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica