חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגי אייפוד של אפל

מאת: talsiphoneגאדג'טים22/10/20121184 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפני שאנחנו מתחילים בסקירה ברצוני להרכין ראש לזכרו של סטיב ג'ובס. הוא היה אדם יקר ומוכשר ביותר שלעולם לא וויתר על החלומות שלו ותמיד רצה להצעיד את עולם הטכנולוגיה צעד אחד קדימה על מנת שכולם יוכלו ליהנות מעולם חדיש ומתקדם יותר. אין ספק שבמותו הוא ציווה לנו להמשיך ללכת בדרכיו. להמשיך ולהתפתח לכל מיני כיוונים ולא לפחד לחקור את מה שעוד לא ידוע לנו במדע ובטכנולוגיה.

אני רוצה להכיר לכם מגוון האייפודים הקיימים. אייפוד הוא למעשה נגן המוזיקה של חברת אפל. בשנת 2001 הושק האייפוד הראשון ומאז מיליונים ברחבי העולם מאזינים למוזיקה האהבה שלהם בדרך לעבודה או בדרך לבית הספר, בסאבווי או בריקשה. אין ספק כי כיום אפל היא החברה מספר אחת לייצור נגני מוזיקה איכותיים וקומפקטיים.

· אייפוד קלאסיק – זה האייפוד הרגיל שכולנו מכירים. יש לו מסך קטן ומשטח לחצנים מעוגל המאפשר לנו להחליט אם אנחנו רוצים לשמוע את המוזיקה בצורה מעורבבת או אולי לפי תיקייה מסויימת. כמו כן ניתן להריץ שיר קדימה אם לא בא לכם על השיר הזה עכשיו או אחורה על מנת לשמוע שיר בשנית. המכשיר הזה טוב במיוחד למי שלא כל כך אוהב מסך מגע. הרבה אנשים עדיין מסתרבלים עם העדינות של מסך המגע והם לא אוהבים להתעסק עם זה. הם צריכים לחוש כפתור אמיתי בידיים. במיוחד בשביל זה כדאי להישאר בדגם הקלאסיק שעושה עבודה מצויינת מכל הבחינות.

· אייפוד טאץ' – זה האייפוד עם מסך המגע של אפל והמכשיר החדיש ביותר שהם הוציאו. האייפוד הזה דומה מאוד בעיצוב שלו לאייפון וגם ההתנהלות שלו היא בצורה של מגע למי שמעדיף את זה. כמו כן, החידוש בו הוא שהוא מחובר לאינטרנט ואתם יכולים לבדוק אימיילים בזמן שאתם נוסעים באוטובוס ומקשיבים למוזיקה האהובה עליכם.

· אייפוד נאנו – האייפוד הזה קטן מקודמיו ויש לו מסך קטנטן. הוא אומנם לא מחובר לאינטרנט אבל היתרון שלו הוא שהוא מאוד קטן וקומפקטי. הוא יכנס לכם בלי בעיה גם לכיס של החולצה. למי שאוהב פשטות ולא צריך עוד דברים בנגן המוזיקה שלו, אייפוד נאנו יכול להיות מושלם.

· אייפוד שאפל – זהו האייפוד של הספורטאים. מדובר במכשיר קטן ללא מסך כלל, אלר רק עם כפתורים שבעזרתם מריצים ומערבבים את השירים. הוא מתחבר עם קליפס לבגד וכך לא מפריע לכם בריצה. כמו כן יש לו וויס אובר שמודיע על השירים.

 



תגיות המאמר: אייפוד, תיקון אייפוד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת talsiphone

מאת: talsiphoneגאדג'טים22/10/121439 צפיות
לאפל כידוע אין מעבדות בארץ ואתם צריכים לשלוח את המכשיר שלכם לאירופה. המשלוח יהיה כמובן על חשובנכם כמו גם התיקון שמחירו אחיד ללא קשר לחומרת התקלה. אלא אם כן אתם משלמים ביטוח כל חודש ואז מחיר התיקון הוא שונה או ללא עלות כלל

מאת: talsiphoneטלפונים סלולריים20/10/121011 צפיות
קניית אייפון היא לא חוויה פשוטה. זה לא סוד שמדובר בצעצוע מאוד יקר. אז למה בכל זאת כולם רוצים לקנות אותו? בגלל שכנראה שהפתגם הידוע שעל איכות משלמים הוא נכון גם במקרה הזה.

מאמרים נוספים בנושא גאדג'טים

מאת: נינה כהןגאדג'טים15/01/182092 צפיות
מה מעלה את הצורך לטעון את המצבר? כיצד אפשר לשמור על המצבר לאורך שנים? מדוע כדאי שיהיה לך מטען עבור המצבר והיכן כדאי לרכוש אותו? התשובות לשאלות אילו יכולות לשמור על המצבר שלך בטווח הארוך.

מאת: יבגני דוברובסקיגאדג'טים25/02/161833 צפיות
"וואן-פלוס" נוסדה ב-16 בדצמבר, 2013, ע"י סגן הנשיא של "אופו", פיט לאו וקארל פיי. לפי מסמכי ממשלת סין, בעל המניות המוסדי היחיד של וואן פלוס הוא אופו. אף על פי שבתחילת הדרך הכחיש לאו את היותה של וואן-פלוס חברת בת של אופו, ברגע שחרור נשורת הרגולציה הודו שהם שייכים לאופו והם "בקשר עם משקיעים אחרים" (למרות ששום דבר לא הוכרז עד כה)

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152782 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151893 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/152529 צפיות
אנחנו אוהבים אותם ולא מוכנים להיפרד מהם אפילו לרגע. אז לפחות בואו נפנק אותם (ואת עצמנו) בכמה תוספות שווה במיוחד.

מאת: רוני מיכאלגאדג'טים23/10/146065 צפיות
בעולם הטכנולוגי והמתקדם בו אנו חיים, כמעט הכל נעשה באמצעות מכשיר או מוצר אלקטרוני מסוים, כאשר כמעט שום דבר, מלבד לחיצה על כפתור ההפעלה, לא נעשה על ידינו.

מאת: אוהד ז.גאדג'טים27/02/148398 צפיות
מצלמות דרך לרכב נמכרות בשוק כבר משנת 2000 אך בתחילת העשור הנוכחי מכירתן החלה לתפוס תאוצה, בעיקר עקב מקרים שבהם נהגים שקיבלו דוחות לא מוצדקים הצליחו להוכיח את טעותו של השוטר ואת התנהגותו, ובנוסף הצליחו להוכיח את האמת במקרי תאונה. במאמר הבא נדבר על היתרונות ברכישת מצלמות רכב וניתן טיפים לרכישה נבונה ולשימוש נכון בהן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica