חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

העולם הולך ומתקרח

קיימת מגמה הגדלה ומתפשטת של גברים העושים השתלת שיער בראש עקב התקרחותם.

גברים רבים מאבדים בהדרגתיות את שערם החל מאמצע גיל 20, הסיבות לרוב הן ריבוי טסטוסטרון וסיבות נוספות.

ישנן שיטות רבות לטיפול בהתקרחות, החל מכל מיני מקרמים ועד לשיטות פסיכולוגיות, אך השיטה הטובה ביותר להתמודדות עם התקרחות היא בהחלט השתלת שיער.

האם אחוז הגברים הסובלים מהתקרחות נכון ליום לזה ונאלצים לעבור השתלת שיער היא גדולה יותר מאחוז הגברים שהתקרחו בעבר (נניח לפני 200 שנים).

מחקרים שונים המתבססים על עדויות שונות מן העבר בנוסף לעבודות מחקר מדעיות שבהן ניתחו גופות מהמאה ה-19, הראו שבעבר הנטייה להתקרחות הייתה מאוד נדירה, וגברים רבים אף פעם לא איבדו את שערם.

כלומר לפני 200-250 שנים, בשונה מהיום, גברים כמעט ולא התקרחו.

אם כך, מדוע נכון להיום (כשהמדע הרבה יותר מפותח ואיכות החיים עלתה במאות אחוזים) גברים נוטים להתקרח?
מחקרים שונים שהתבצעו בתחום הנ"ל סיפקו מס' הסברים לעובדה שכיום גברים מתקרחים בשכיחות גבוהה יותר ובגיל צעיר יותר.

אחת הסברות המדעיות טענה שגברים מתקרחים יותר היום מבעבר כיוון שכיום המזון שלנו מלא בהורמונים שונים וכימיקלים כאלו ואחרים הגורמים להפרשות פנים גופניות המעלות את רמת מפלס הטסטוסטרון בגוף.

האוכל שאנו אוכלים עוד מגיל צעיר מביא לסטייה משמעותית בגוף המביאה לכך שגברים מתקרחים מהר יותר ובאחוזים גבוהים יותר.

כיום ישנם ניסיונות לבדוק את המזון המשווק לצרכן, ולבחון אילו תוספי מזון מוכנסים אליו הגורמים לגוף להגיב בצורות כה קיצוניות.

לגבר הממוצע אין מה לעשות היום, אלא להתבונן בשערו הולך ופוחת שכן אי אפשר לעצור את התהליך.. אך קיימת תקווה שבעתיד הקרוב ימצא פתרון היוציא מכלל שימוש את השתלות השיער.
ועד אז כל מה שנותר לנו הגברים לעשות הוא לטפל בבעיה דרך טיפולי השתלת שיער, וזאת רק במידה והבעיית ההתקרחות מפריעה משמעותית לביטחון העצמי.

 



תגיות המאמר: השתלת שיער


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב המאמר הינו חלק מצוות אתר לענייני השתלת שיער.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת זיו טולדנו

מאת: זיו טולדנונשירת שיער31/10/09965 צפיות
המשמעות של קרחת מבחינה סימבוליות היא חזקה מאוד. לקרחת הייתה וייתכן שעדיין יש כיום, משמעות של עוצמה, גבריות וכח מתפץ. יחד עם זאת ואף על פי הכוחניות והעוצמה של הקרחת בהיסטוריה (ודוגמא שלילית לכך הם גלוחי הראש בגרמניה של שנות ה-30 וה-40) – כיום היא מסמלת דבר נוסף, את מה שכל גבר שהגיע לגילאי 30-40 מפחד ממנו ורואה בו כנורא מכל דבר, וזהו כמובן הזקנה.

מאת: זיו טולדנוניתוחים פלסטיים31/10/09829 צפיות
לפני שניגשים לניתוח השתלת שיער חשוב מאוד לברר פרטים מסויימים וכן לבצע סקר שוק מעמיק והשוואה בין הקליניקות השונות.

מאת: זיו טולדנונשירת שיער20/10/091041 צפיות
האם להשתלת שיער יש כל חשיבות לבטחון העצמי של הגבר הבוחר לעבור את ההליך הרפואי? מדוע גברים משתילים שיער?

מאת: זיו טולדנובריאות גברים17/10/091180 צפיות
קיוויתי שנפרד רק כידידים ונשוב להפגש בסיום השירות אלא שהשיער חשב שונה ממני והחל להעלם בשיטתיות בדמות מפרצים אימתנים שהחלו להתעצם בשיערי. כל הפנטזיות שלי על רנסנס לשיער ארוך בן-רגע התנפצו..

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161786 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161678 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161784 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161619 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152276 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151783 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152308 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica