חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בין השתלת שיער לזיקנה

מאת: זיו טולדנונשירת שיער31/10/2009961 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לרוב, כאשר גבר מגיע לשנות ה-30 לחייו, הוא מתחיל לאט לאט להקריח.

אין ספק כי השתלת שיער היא הפתרון האידיאלי לנשירת שיער, אבל מה היה הפתרון לכך בעבר? מה יהיו הפתרונות לכך בעתיד?

המשמעות של קרחת מבחינה סימבוליות היא חזקה מאוד. לקרחת הייתה וייתכן שעדיין יש כיום, משמעות של עוצמה, גבריות וכח מתפץ. יחד עם זאת ואף על פי הכוחניות והעוצמה של הקרחת בהיסטוריה (ודוגמא שלילית לכך הם גלוחי הראש בגרמניה של שנות ה-30 וה-40) – כיום היא מסמלת דבר נוסף, את מה שכל גבר שהגיע לגילאי 30-40  מפחד ממנו ורואה בו כנורא מכל דבר, וזהו כמובן הזקנה.



לפני העידן של השתלת שיער מתקדמת, אדם שהחל להקריח ידע שכאן זהו עתידו – הוא ככל הנראה בשנים הבאות הולך להפוך לקירח חלקית או לחלוטין, אלא שבעבר לא היה מה לעשות כדי להלחם בתהליך הזה.

בפשטות זה היה מצב שהיה צריך להשלים איתו ולקבל אותו.

עם השנים פותחו מגוון של תכשירים שונים שלכאורה היו אמורים לפתור את הבעיה ולנצח את הקרחת לכאורה. בתחילה התכשיר המקובל היא סוג של "תרופת סבתא" שכזאת וכמובן שתרופות מהסוג הזה  לא תמיד פעלו (ואם בכלל).

עם השנים התכשירים והתרופות השתכללו ובימינו ניתן למצוא מבחר עצום משחות, תכשירים ואפילו גלולות מסוגים שונים שהוכחו מבחינה מדעית כמסייעות למניעת התקרחות ולעיתים אפילו כמבטיחות צמיחת שיער באזורים שכבר קרחים.

כיום – הדרך הטובה ביותר להתמודדות עם הקרחת היא ללא ספק השתלת שיער.

ניתוח השתלת שיער נמצא בהתקדמות מדהימה ומתמידה ומיום ליום הניתוח משתפר ומשתכלל, עלויותיו קוטנות והפופולריות שלו מתרחבת. מה העתיד שלנו צופן לגבי הניתוח להשתלת שיער? כנראה שבעתיד הלא רחוק הניתוח יהיה יותר פשוט, עמיד יותר והשיער שיווצר בהליך הרפואי יראה אמין בהרבה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב המאמר הינו חלק מצוות אתר לענייני השתלת שיער.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת זיו טולדנו

מאת: זיו טולדנוניתוחים פלסטיים31/10/09826 צפיות
לפני שניגשים לניתוח השתלת שיער חשוב מאוד לברר פרטים מסויימים וכן לבצע סקר שוק מעמיק והשוואה בין הקליניקות השונות.

מאת: זיו טולדנונשירת שיער20/10/091038 צפיות
האם להשתלת שיער יש כל חשיבות לבטחון העצמי של הגבר הבוחר לעבור את ההליך הרפואי? מדוע גברים משתילים שיער?

מאת: זיו טולדנוניתוחים פלסטיים20/10/09876 צפיות
האם הגברים בעולם היום מתקרחים יותר מגברים פעם?

מאת: זיו טולדנובריאות גברים17/10/091177 צפיות
קיוויתי שנפרד רק כידידים ונשוב להפגש בסיום השירות אלא שהשיער חשב שונה ממני והחל להעלם בשיטתיות בדמות מפרצים אימתנים שהחלו להתעצם בשיערי. כל הפנטזיות שלי על רנסנס לשיער ארוך בן-רגע התנפצו..

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191935 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191626 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181613 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161632 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152254 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151614 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica