חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפה לעשות מסיבת רווקות

כבר יש לך רעיון למסיבת הרווקות, כבר חשבת מהי האטרקציה המרכזית – מזל טוב. בין אם זה סדנת פסטה, סקסולוגית או סתם ערב בנות כנראה שהחלק הקשה הוא מאחורייך ברגע שהחלטת מה תעשו במסיבה. עכשיו נשארו הדברים הפשוטים יותר, למצוא מקום, לקשט אותו בהתאם, לוודא שהתאריך נוח לכולם ולדאוג לאכוהול שישמח את המצב רוח שלכן. אז הנה כמה אפשרויות היכן לעשות את המסיבת רווקות.

קודם כל זכרי שהמסיבת רווקות יכולה לנדוד ממקום למקום. לדוגמא לפתוח את הערב בבר השכונתי שהכלה לעתיד אוהבת היא תמיד אפשרות טובה וכמובן שאחר כך אפשר ללכת למקום אינטימי יותר בו כולכן תהיו ותוכלו לממש את האטרקציה המרכזית או את ערב הבנות. כמובן שבר מוצלח יכול גם להיות המקום המרכזי בו תהיו ושם ניתן להפיק את מסיבת הרווקות.

להתחיל בסרט, להמשיך לאיזה דרינק ולסיים בבית של אחת הבנות עם הפעלה מיוחדת. זה הדבר האחרון שהשתתפתי בו. ערב שהתחיל בסרט בנות קלאסי עם בראד פיט, המשיך לשני צ'ייסרים בבר בסינמה סיטי ונגמר עם חצי סקסולוגית חצי סדנת צחוק שהגיעה לבית של אחת הבנות.

השכרת וילה. השכרת וילה מאובזרת היטב שאת יכולה לקשט לפני שהמסיבה מתחילה היא האופציה המועדפת עליי. זה מאפשר את האינטימיות של להיות כל הבנות ביחד במקום אחד אבל מצד שני הוא ניטרלי ומצד שלישי נותן קצת תחושה של בר ותחושה משוחררת יותר. בוילה או בלופט כמובן שניתן להזמין כל סוג של מפעילה או לארגן ערב בנות עם הרבה משחקים ואלכוהול או לארגן בעצמך כמה משחקים כמו חבילה עוברת מסיבת רווקות, בינגו ועוד

לילה בחוץ היא עוד אפשרות, הרבה פעמים מאוד קשה לארגון. אלא אם כן אתן חבורת בנות שכבר הרבה מאוד שנים יחד ויש בין כולכן יחסים טובים מאוד קשה לארגן לילה בצפון או בדרום כולן יחד. עם זאת אם אתן כן עונות על ההגדרה הזאת, אז אופציית השכרת צימר גדול לכולכן יכול להיות להיט אמיתי. לצאת בבוקר שישי 10 בנות יחד לאזור הצפון ולהתפרע שם בצימר מאובזר היטב יכולה להיות חויה שאתן לא תשכחו ובייחוד הכלה שתעריך את זה כל חייה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עומר ר

מאת: עומר רמסיבות רווקים ורווקות23/11/121094 צפיות
הפקת וארגון מסיבת רווקות היא משימה לא פשוטה, המון גורמים שצריך לקחת בחשבון, בנות שלא מכירות תמיד אחת את השניה, אטרקציה שבעיקר תהיה עבור הכלה לעתיד ובעיקר מחלוקות פנימיות, אז איך בכל זאת עוברים את זה בשלום?

מאת: עומר רמסיבות05/11/12852 צפיות
ארגון מסיבת רווקות יכולה להיות משימה מתישה וקשה, מצד שני היא יכולה להיות משימה כיפית שבסופה ערב בלתי נשכח. אז ככה תעשי את זה נכון

מאת: עומר רחתונות16/10/121375 צפיות
ארגון מסיבת רווקות יכול להיות חוויה משמחת ויכול להיות חוויה מעיכה. על מנת לעזור לך לארגן מסיבת רווקות ומשחקים למסיבת רווקות כתבתי את מאמר זה. מקווה שיעזור ברעיון למסיבת רווקות

מאת: עומר רחתונות09/10/12774 צפיות
חתונה היא דבר ברור, זוג נפשות תאומות נכנס לברית הנישואין ואנחנו בתור אורחים אנחנו לרוב יודעים את סדר האירועים, מקבלת פנים דרך שבירת הכוס ועד לרחבת הריקודים. אבל מה עוד אנחנו יכולים לעשות בשביל לשמח את החתן והכלה מלבד עצם ההגעה?

מאת: עומר רחתונות29/08/12823 צפיות
פעם היינו חושבים איזה מתנה לשים. היום ברור שזה צ'ק, אז איך בכל זאת מבדלים אותנו מהשכן שגם הוא מביא צ'ק?

מאמרים נוספים בנושא מסיבות רווקים ורווקות

מאת: קובימסיבות רווקים ורווקות11/12/195738 צפיות
כל מי שהציע נישואין לבן או הבת זוג שלו יודע מיד אחר ההצעה , בגמר ההתרגשות , השימחה המיוחדת , הבכי, האושר שמציף אותנו ותחושחת הגאווה שהגבר שלכם בחר בכן להיות לו לאישה לאם ילדיו והשותפה לכל החיים , למחרת האנרגיוות מתחלפות למסע בזמן של חיפוש אולם, תקליטן,שמלת כלה ואיפור, את מי להזמין , איזה הפקה נעשה וממש צוללים להכנות מרתוניות, בו בזמן נזכרים שבאמת נשאר עוד קצת זמ למסיבות.

מאת: רוני הכהןמסיבות רווקים ורווקות09/11/171640 צפיות
מסיבה אמיתית תכלול לא מעט אלמנטים חשובים מלבד מסיבת רווקות אביזרים שובבים. מהם הדברים הכי חשובים? קראו הלאה ותבינו.

מאת: ניב אבןמסיבות רווקים ורווקות21/03/175465 צפיות
היום הזה של החתונה הוא יום אחד אשר לקראתו צריכים לחלוף ימים רבים שבהם ההתעסקות עבור הארגון של החתונה היא רבה וכוללת המוני פרטים שצריכים להכין וביניהם גם ההכנה של מסיבת הרווקות שנערכת בשבוע שלפני החתונה בצורה המסורתית.

מאת: vodplaceמסיבות רווקים ורווקות06/07/162015 צפיות
נדרשתם לארגן מסיבת רווקות והחלטתם לחפש מקום מיוחד במינו, למסיבה בלתי נשכחת... וילה למסיבת רווקות היא המקום המושלם לאירוע שכזה. תכנון מוקפד ושימוש במגוון האפשרויות והפינוקים שוילה למסיבת רווקות מציעה, יוביל לאירוע מדהים שהכלה המיועדת, החברות והמשפחה לא ישכחו זמן רב.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות15/07/152213 צפיות
סגרתם מסיבה בלופט במרכז או בכל מקום אחר בארץ ושוקלים להזמין חשפנית? על שהרעיון נשמע טרנדי וסקסי, כדאי להביא בחשבון יתרונות וחסרונות שעשויים להרים את המסיבה לגבהים חדשים או לגרום גם לאי נעימויות.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות28/06/151892 צפיות
הנה הגיע היום הגדול והחתן המאושר סומך על החברים הכי טובים שלו שיארגנו לו מסיבת רווקים בלתי נשכחת כמו שהוא תמיד חלם עליה. יש הרבה מקומות והרבה סוגים של מסיבות רווקים אך רק דרך אחת לבחירת הלוקיישן המושלם.

מאת: אסי יוסימסיבות רווקים ורווקות07/01/152586 צפיות
מסיבת שחרור, מפגש חברים או סתם כי בא לכם להתפנק לבד, יש כמה דברים שחשוב שתדעו מראש ובדרך כלל יהיו רלוונטיים עבור כל נערות הליווי החנויות מנהלות אתרים בהם תוכלו להזמין את הפריטים המבוקשים ולקבלם בתוך מספר ימים באמצעות רשת הדואר או שירותי. הקדימו לבצע את ההזמנ החושקות באקט מיני עם בני זוגן אזי בן הזוג מפרש שירותי ליווי זאת כדחייה מינית, עובדה המחלישה את האגו הגברי והדבר לא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica