חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ארגון מסיבת רווקות

החתונה מתקרבת וחברה שלך מתחתנת, למרות שאין לך זמן לזה את מבינה שאת מסיבת הרווקות הזאת את צריכה לארגן.אז הנה כמה כללים חשובים כיצד לאגן מסיבת רווקות:

· מי המוזמנים? זה החלק הקל עבורך. את זה הכלה מחליטה. היא תגיד מי היא רוצה שתהיה במסיבת הרווקות ותתן לך את מספרי הטלפון, מכאן הכדור עובר אלייך.

· תאריך: לעיתים החלק הקל ביותר ולעיתים הקשה ביותר. את המסיבה לרוב מארגנים בין שבועיים ועד שלושה ימים לפני החופה. כמובן צריך לבדוק שזה מתאים לכולם. במקרים מסויימים גם אפשר ולעשות את זה קודם.

· מה עושים? כאן מתחיל כאב הראש הרציני. צריך לחשוב על משהו שגם לכלה יהיה כיף לעשות וגם לחברות.

· איפה תהיה המסיבה? גם שאלה טובה. הנה כמה אפשרויות: בחוץ – על חוף הים, בפארק. בפנים – בבית של אחת מכן (גם הבית של הכלה הוא אפשרות), פאב או מקום אחר שהוא אהוב על הכלה לעתיד. אפשרות נוספת היא לשכור וילה או צימר שיארח אתכן לערב אחד או אפילו לילה כולל שינה.

המצב האופיטמי – את מתקשרת לחברות, כולן שמחות לקחת חלק במסיבת רווקות וגם מוכנות לשלם מכעט כל סכום שתגידי. וכל מה שנשאר לך זה למצוא תאריך לבדוק כמה עולה האלכוהול (החבר הכי חשוב במסיבת הרווקות), לבדוק את העלות של סקסולוגית \סדנאת שוקולד\צימר או כל אטרקציה אחרת שעולה על דעתך, לקנות כמה קישוטים לעצב את המקום ולבחור היכן תתקיים מסיבת הרווקות.

המצב הפחות אופטימי – אין היענות גבוהה מצד הבנות לשלם הרבה כסף, כולן יודעות שהן הולכות לשים שיק ולא רואות סיבה גם להוציא 100 שקלים על מסיבת הרווקות. במקרה הזה את צריכה לבדוק מה הנכונות שלהן לקחת חלק במסיבת רווקות שלא עולה כסף. לדוגמא להכין משחקים, לנדב את הבית או אפילו לחלק משימות לכל אחת. (אוכל, שתיה, קישוטים, מציאת מקום, וכמובן ארגון כמה משחקים). אם את רואה שהן נענות לאפשרות כזאת בהחלט אפשר לארגן מסיבת רווקות שמחה ומוצלחת בתקציב דל. כל אחת מביאה משהו שהיא הכינה מהבית, קונים קצת אלכוהול, וגם משחקים שנראים טפשיים כמו חבילה עוברת מסיבת רווקות, או שאלון שצלמתן קודם לכן את החתן עונה על שאלות בקשר לזוגיות שלהם או עליה ואחר כך היא צריכה לענות על אותן השאולות יכול להיות מצחיק ומהנה מאוד.

המצב הקטסטרופלי – החברות ממש לא בעניין, למרות שהכלה חשבה שאלו החברות הכי טובות שלה הן ממש לא רוצות לקחת חלק במסיבת רווקות וממציאות הרבה תירוצים ומרימות לא מעט קשיים. אין לך שום רעיון למסיבת רווקות, מה עושים? זה בהחלט מצב לא נעים ואת בטח לא רוצה להיות השליחה שמספרת לכלה מה החברות באמת חושבות עליה ולספר לה שאפילו לחתונה אם הן היו יכולות הן לא היו באות. מצד שני את באמת במצוקה. ההצעה שלי להיות עדינה ולנסות ולבקש עזרה בארגון. לשתף את הכלה במה חשבת לעשות במסיבת רווקות לשאול לדעתה ולבקש ממנה עזרה בארגון החברות ומציאת תאריך. נכון, זה יכול להוביל למצב לא נעים שבו הכלה מבינה שמסיבת הרווקות שהיא חלמה עליה לא תקרא, מצד שני אולי לכלה לא יהיה להן להגיד לא והן יבואו (ואז להזכירכן את החבר החשוב של הערב, האלכוהול הוא מאוד חשוב ליצירת אווירה חיובית יותר J )

בכל מקרה, בהצלחה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עומר ר

מאת: עומר רמסיבות05/11/12851 צפיות
ארגון מסיבת רווקות יכולה להיות משימה מתישה וקשה, מצד שני היא יכולה להיות משימה כיפית שבסופה ערב בלתי נשכח. אז ככה תעשי את זה נכון

מאת: עומר רמסיבות רווקים ורווקות24/10/12815 צפיות
לארגן מסיבת רווקות יכול להיות דבר מורכב, אחד החלקים הקשים זה למצוא מקום. כאן תוכלי למצוא לא רק רעיון למסיבת רווקות גם איפה ניתן לערוך כזאת

מאת: עומר רחתונות16/10/121365 צפיות
ארגון מסיבת רווקות יכול להיות חוויה משמחת ויכול להיות חוויה מעיכה. על מנת לעזור לך לארגן מסיבת רווקות ומשחקים למסיבת רווקות כתבתי את מאמר זה. מקווה שיעזור ברעיון למסיבת רווקות

מאת: עומר רחתונות09/10/12774 צפיות
חתונה היא דבר ברור, זוג נפשות תאומות נכנס לברית הנישואין ואנחנו בתור אורחים אנחנו לרוב יודעים את סדר האירועים, מקבלת פנים דרך שבירת הכוס ועד לרחבת הריקודים. אבל מה עוד אנחנו יכולים לעשות בשביל לשמח את החתן והכלה מלבד עצם ההגעה?

מאת: עומר רחתונות29/08/12823 צפיות
פעם היינו חושבים איזה מתנה לשים. היום ברור שזה צ'ק, אז איך בכל זאת מבדלים אותנו מהשכן שגם הוא מביא צ'ק?

מאמרים נוספים בנושא מסיבות רווקים ורווקות

מאת: קובימסיבות רווקים ורווקות11/12/195720 צפיות
כל מי שהציע נישואין לבן או הבת זוג שלו יודע מיד אחר ההצעה , בגמר ההתרגשות , השימחה המיוחדת , הבכי, האושר שמציף אותנו ותחושחת הגאווה שהגבר שלכם בחר בכן להיות לו לאישה לאם ילדיו והשותפה לכל החיים , למחרת האנרגיוות מתחלפות למסע בזמן של חיפוש אולם, תקליטן,שמלת כלה ואיפור, את מי להזמין , איזה הפקה נעשה וממש צוללים להכנות מרתוניות, בו בזמן נזכרים שבאמת נשאר עוד קצת זמ למסיבות.

מאת: רוני הכהןמסיבות רווקים ורווקות09/11/171636 צפיות
מסיבה אמיתית תכלול לא מעט אלמנטים חשובים מלבד מסיבת רווקות אביזרים שובבים. מהם הדברים הכי חשובים? קראו הלאה ותבינו.

מאת: ניב אבןמסיבות רווקים ורווקות21/03/175432 צפיות
היום הזה של החתונה הוא יום אחד אשר לקראתו צריכים לחלוף ימים רבים שבהם ההתעסקות עבור הארגון של החתונה היא רבה וכוללת המוני פרטים שצריכים להכין וביניהם גם ההכנה של מסיבת הרווקות שנערכת בשבוע שלפני החתונה בצורה המסורתית.

מאת: vodplaceמסיבות רווקים ורווקות06/07/162013 צפיות
נדרשתם לארגן מסיבת רווקות והחלטתם לחפש מקום מיוחד במינו, למסיבה בלתי נשכחת... וילה למסיבת רווקות היא המקום המושלם לאירוע שכזה. תכנון מוקפד ושימוש במגוון האפשרויות והפינוקים שוילה למסיבת רווקות מציעה, יוביל לאירוע מדהים שהכלה המיועדת, החברות והמשפחה לא ישכחו זמן רב.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות15/07/152203 צפיות
סגרתם מסיבה בלופט במרכז או בכל מקום אחר בארץ ושוקלים להזמין חשפנית? על שהרעיון נשמע טרנדי וסקסי, כדאי להביא בחשבון יתרונות וחסרונות שעשויים להרים את המסיבה לגבהים חדשים או לגרום גם לאי נעימויות.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות28/06/151889 צפיות
הנה הגיע היום הגדול והחתן המאושר סומך על החברים הכי טובים שלו שיארגנו לו מסיבת רווקים בלתי נשכחת כמו שהוא תמיד חלם עליה. יש הרבה מקומות והרבה סוגים של מסיבות רווקים אך רק דרך אחת לבחירת הלוקיישן המושלם.

מאת: אסי יוסימסיבות רווקים ורווקות07/01/152583 צפיות
מסיבת שחרור, מפגש חברים או סתם כי בא לכם להתפנק לבד, יש כמה דברים שחשוב שתדעו מראש ובדרך כלל יהיו רלוונטיים עבור כל נערות הליווי החנויות מנהלות אתרים בהם תוכלו להזמין את הפריטים המבוקשים ולקבלם בתוך מספר ימים באמצעות רשת הדואר או שירותי. הקדימו לבצע את ההזמנ החושקות באקט מיני עם בני זוגן אזי בן הזוג מפרש שירותי ליווי זאת כדחייה מינית, עובדה המחלישה את האגו הגברי והדבר לא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica