חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למי מומלץ לנעול נעליים אורטופדיות?

מאת: רשת אוריג'ינלסאופנה25/10/2012942 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם בעבר רובנו חשבנו שנעליים אורטופדיות מתאימות רק לקשישים או לאנשים הסובלים מבעיות פיזיות, הרי שכיום, אנו כבר יודעים שמדובר באביזר חיוני המשמש, הן לשמירה ולמניעה של נזקים גופניים והן לצורך שיקום.
ולראיה, ניתן לראות שבשנים האחרונות יותר ויותר חברות, מייצרות קווים שלמים של נעליים אורטופדיות, פונקציונאליות ונוחות.

נעליים אורטופדיות – למה בעצם אנו צריכים אותן?

כפות הרגליים שלנו נתונות לעומסים רבים במהלך היום. הן סוחבות את משקל גופנו ולכן, אנו צריכים לטפל בהן ולשמור עליהן היטב. כף הרגל שלנו היא זו שבאה במגע עם הקרקע וסופגת את כל הזעזוע בכל צעד. נעליים אורטופדיות מסייעות בהקטנת הזעזוע, ספיגתו ופיזורו על כל שטח כף הרגל, מסייעות בהפחתת העומס על המפרקים והחוליות וכו'.

כמו כן, נעליים אורטופדיות, מעניקות את התמיכה הנחוצה לגוף בכלל ולכפות הרגליים בפרט. הן מאפשרות זרימת דם לכפות הרגליים, הן מעניקות להן יציבות מרבית ומגנות עליהן מפני הזעזועים שפוקדים אותן במהלך היום (עמידה ממושכת, נשיאת משקל כבד, הליכה על משטח מחוספס או משופע ועוד)

מובן שיש חשיבות רבה להתאמת נעלי נוחות, לכל אחד ואחד מאיתנו, על פי הקריטריונים הבאים:

· בעיה רפואית – כאמור, נעליים אורטופדיות מעניקות תמיכה ומענה למגוון רחב של בעיות רפואיות – החל מאנשים הסובלים מסוכרת או לחץ דם, דרך אנשים הסובלים מפריצה / בלט בדיסק ועד לאנשים הסובלים מדורבן, בעיות עור, א – סימטריה, נפיחות בכפות הרגליים ועוד ועוד. אנשים הסובלים מבעיות רפואיות כאלו או אחרות, לא יוכלו להרשות לעצמם נעליים רגילות. את ההתאמה של הנעליים האורטופדיות צריך, כמובן, לבצע, על פי הנחיות של רופא אורטופד.

· נעלי עבודה – חשוב להתאים נעלי נוחות לעיסוק ולמקצוע. לדוגמה – אנשים שעומדים על הרגליים במהלך יום עבודה (טבחים, עובדי מפעל וכו') צריכים לנעול נעליים אורטופדיות יציבות, חזקות ומונעות החלקה וכן להשתמש במדרסים ייעודיים. לעומת זאת, אנשים שהולכים הרבה, במהלך היום חייבים נעלי נוחות עם מערכת בלימת זעזועים איכותית.

· מבנה כף הרגל – לכל אחד מאיתנו מבנה כף רגל ייחודי, שאינו זהה לכפות הרגליים של אף אחד אחר. יתרה מזו, גם כפות הרגליים שלנו אינן סימטריות. עובדה זו מצריכה התאמה אינדיבידואלית של הנעליים בהתאם למבנה, על מנת להבטיח נוחות ויציבות ולמנוע נזקים בטווח המיידי והרחוק יותר

· התאמת המדרסים – בחירת נעליים אורטופדיות צריכה להתבסס גם על בדיקות פרטניות, הכוללות התאמת מדרסים ו/או אביזרי שיקום נוספים, במידת הצורך.

· סוג פעילות ספורטיבית – שימוש בנעליים אורטופדיות הכרחי גם בעת ביצוע פעילות ספורטיבית אינטנסיבית. חשוב להתאים את מבנה הנעל, מבנה הסוליה, החומרים ממנה היא עשויה והאביזרים הנלווים לסוג ואופי הפעילות (כך למשל, נעליים המתאימות לריצה, לא תתאמנה למשחקי טניס וההיפך)
נעליים אורטופדיות, המתאימות לסוג הפעילות הספורטיבית נועדו לתת תמיכה, יציבות, הגנה ומניעה של פציעות ספורט ונזקים גופניים.

לנעליים אורטופדיות עדיין יש תדמית שלילית של נעליים לא יפות ולא אופנתיות.
אך המודעות הגוברות והולכת לגבי חשיבות של נעליים בריאות, הובילה חברות גדולות ומבוססות, לייצר נעליים איכותיות, אופנתיות ושיקיות.

היכולת של נעליים אורטופדיות להגן על גופנו ולהעניק לנו את האפשרות הן להרגיש טוב והן להיראות טוב, הופכת אותן לנגישות עבור כולנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רשת אוריג'ינלס - מותגי הנעליים הטובים בעולם!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רשת אוריג'ינלס

מאת: רשת אוריג'ינלסביגוד והנעלה20/09/121290 צפיות
החלטתם לפנק את כפות רגליכם בנעלי ריצה האיכותיות, הבריאות והבטוחות של חברת אסיקס? מצוין! כבר הבנתם שציידתם את עצמכם בנעלי ספורט איכותיות ונוחות.

מאת: רשת אוריג'ינלסביגוד והנעלה11/07/122311 צפיות
איכות, נוחות מקסימאלית ועיצוב קפדני ואופנתי, הן התכונות שאנו מחפשים בבואנו לרכוש נעליים. גם מי שלא חובב "מותגי על", חייב להבין שצריך לדעת, איפה לקנות נעליים, שמחד גיסא תשמורנה על בריאות ויציבות כפות הרגליים שלנו ומאידך גיסא, תהיינה "שיקיות" ויפות.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222783 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195498 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193716 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181649 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181596 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171715 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171891 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica