חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סקירת חנויות הנעליים המובילות בישראל

איכות, נוחות מקסימאלית ועיצוב קפדני ואופנתי, הן התכונות שאנו מחפשים בבואנו לרכוש נעליים.
גם מי שלא חובב "מותגי על", חייב להבין שצריך לדעת, איפה לקנות נעליים, שמחד גיסא תשמורנה על בריאות ויציבות כפות הרגליים שלנו ומאידך גיסא, תהיינה "שיקיות" ויפות.

ריכזנו עבורכם רשימה של חנויות נעליים, המאגדות בתוכן את המותגים המובילים של כל החברות, שחרטו על דגלן לייצר דגמים ייחודיים ואופנתיים, באיכות בלתי מתפשרת.

· אוריג'ינלס – אוריג'ינלס הינה רשת המותגים הגדולה והמובילה בישראל בתחום של נעלי אופנה איכות ונוחות. חנויות אוריג'ינלס מהוות קורת גג לכל מותגי העל הבינלאומיים, המובילים בתחומם – מנעלי אסיקס, האיכותיות והבריאות ביותר לריצה, דרך נעלי רוקפורט לגברים וכפכי בירקנשטוק ופיטפלופ לנשים ודרך נעלי MBT האורטופדיות ובעלות הטכנולוגיה המהפכנית ועד למגפי UGG הקסומים, שכבשו ,לא מכבר, את הנשים בהוליווד ובכל העולם.
כל הנעליים ברשת אוריג'ינלס הן מקוריות, איכותיות ועשויות מחומרים מובחרים ומשובחים. הן נבחרות בקפידה רבה רק לאחר שהן עוברות בקרת איכות יסודית ומעמיקה במעבדת אבידור- מעבדה ייחודית ובלעדית בתחום הביומכניקה בישראל.
צוות המכירות המקצועי והמיומן באוריג'ינלס מתאים את הנעליים לכל אחד לפי סוג הרגל, המצב הבריאותי, העיסוק המקצועי וכמובן, הטעם האישי.
אם אתם מחפשים נעלי גברים איכותיות או נעלי נשים נוחות ומעוצבות - אוריג'ינלס זה המקום.

· טבע נאות – טבע נאות הינה חברה ישראלית לייצור נעליים. הנעליים המשווקת בחנות עשויות מחומרים עמידים והן נחשבות למאוד פופולאריות בארץ הודות לעובדה שהן נוחות, קלילות ואווריריות. ניתן למצוא בחנות גם גרביים רפואיות (למחלת סכרת, לחץ דם ועוד), נעלי נוחות אלגנטיות ונעליים אורטופדיות.

· FLY FOOT – חברת FLY FOOT GROUP משווקת בארץ באופן בלעדי את המותג - Fly Foot (נעליים איטלקיות אופנתיות, נוחות ואיכותיות) וכן, מותגים נוספים מאירופה. החזון של החברה מתמקד בשיווק נעליים, המשלבות איכות ונוחות עם עיצוב אופנתי ויפה.
ניתן ליהנות ממגוון דגמים אופנתיים ומרשימים הן של נעלי נשים והן של נעלי גברים.
הנעליים של Fly Foot משווקות בעשרות חנויות ברחבי הארץ ועל כן, הן נגישות לכולם.

· Clarks – קלארקס הינו מותג אנגלי של נעליים המשלבות נוחות ויופי. הן נחשבות לנעליים אורטופדיות, המותאמות למבנה כף הרגל. הן מיוצרות במגוון צבעים ועיצובים אלגנטיים, ססגוניים, ייחודיים ואופנתיים. הנעליים משווקות בחנויות של נמרוד ברחבי הארץ והן נחשבות לפופולאריות בכל העולם (בייחוד בארה"ב ובבריטניה).

· Lady Comfort – ליידי קומפורט מייצרת נעלי עור נוחות, בעלות אימומים שונים ורפידות, המותאמים לכפות הרגליים השונות. אופנה ובריאות הם הקווים המנחים את החברה בייצור הנעליים. ניתן ליהנות בחנות ממגוון מרשים של נעלי עקב בגבהים, צבעים ועיצובים מדליקים.

· BeautifeelBeautifeel הינו מותג בינלאומי מוביל בתחום של נעלי נשים אלגנטיות ונוחות. החברה הוקמה בארץ בשנת 1989, במטרה לייצר נעלי עקב, שתהיינה גם אלגנטיות ואופנתיות וגם נוחות ובריאות. קהל היעד של החברה הוא נשים קרייריסטיות שרוצות להיראות טוב, ובד בבד, להרגיש נוח.

זכרו!! על נעליים לא מתפשרים!!! אנו אחראים על הטיפול הנכון והיעיל לכפות הרגליים היקרות שלנו. לכן, חשוב למצוא רק חנויות נעליים, המשווקות דגמים, המשלבים נוחות, איכות ועיצוב מודרני ויפה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רשת אוריג'ינלס - מותגי הנעליים הטובים בעולם!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רשת אוריג'ינלס

מאת: רשת אוריג'ינלסאופנה25/10/12945 צפיות
אם בעבר רובנו חשבנו שנעליים אורטופדיות מתאימות רק לקשישים או לאנשים הסובלים מבעיות פיזיות, הרי שכיום, אנו כבר יודעים שמדובר באביזר חיוני המשמש, הן לשמירה ולמניעה של נזקים גופניים והן לצורך שיקום. ולראיה, ניתן לראות שבשנים האחרונות יותר ויותר חברות, מייצרות קווים שלמים של נעליים אורטופדיות, פונקציונאליות ונוחות.

מאת: רשת אוריג'ינלסביגוד והנעלה20/09/121291 צפיות
החלטתם לפנק את כפות רגליכם בנעלי ריצה האיכותיות, הבריאות והבטוחות של חברת אסיקס? מצוין! כבר הבנתם שציידתם את עצמכם בנעלי ספורט איכותיות ונוחות.

מאמרים נוספים בנושא ביגוד והנעלה

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204657 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: ניב אבןביגוד והנעלה11/08/161947 צפיות
ההתלבטות מסתכמת בסופו של דבר בבחירה בין חנות בוטיק מקצועית לבין חנות רשת אופנתית שבשתיהן יש שמלות ובגדים נהדרים לאירוע. איך יודעים מה עדיף? קוראים את המאמר הבא.

מאת: דודישביגוד והנעלה26/04/163963 צפיות
פעם עם בוא החורף לא היו הרבה חוכמות – את הנעליים הלבישו בערדליים – מעין מגפיים עשויים מגומי שנלבשו מעל הנעל על מנת לשמור עליה מפני בוץ, רטיבות ושאר צרות העונה הרטובה.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה10/04/147556 צפיות
תחום הביגוד לילדים הפך להיות פופולארי ביותר ורשתות אופנה רבות פותחות ליין שלם של בגדי ילדים. גם בבגדי ים לילדים נוגעת התופעה הזו. אולם, כאן יש חשיבות וערך מוסף לא רק ללוק של בגד הים אלא גם לאיכות שלו ולמידת ההגנה שהוא יכול לספק לילד שלכם. להלן מידע רלוונטי.

מאת: elichai rubinביגוד והנעלה26/03/147680 צפיות
הבגדים שאנו לובשים מספרים עלינו דברים רבים ומשפיעים על הרושם שאנו יוצרים.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה07/03/148440 צפיות
בגדי ים שלמים – למי זה מתאים? אם הגעת לכאן בוודאי נמאס לך כבר מאותם בגדי ים ביקיני רגילים. מתחשק לך השנה למצוא בגד ים מיוחד, להפתיע ולהציג סגנון קצת שונה. בגדי ים שלמים הם המילה האחרונה בתחום. אם בעבר חשבת כי הגוף נראה טוב יותר בבגד ים ביקיני, תגלי כי בגד ים שלם יוכל להיות מושך ומעצב בדיוק באותה מידה ואף יותר.

מאת: תמיר נוריאלביגוד והנעלה18/02/149349 צפיות
כאן תוכלי לקבל טיפים משמעותיים לבחירת שמלות ערב או שמלות כלה על ידי סוגי בדים שונים שיתאימו לגזרה שלך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica