חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך תתחזקו את נעלי האסיקס האהובות שלכם

החלטתם לפנק את כפות רגליכם בנעלי ריצה האיכותיות, הבריאות והבטוחות של חברת אסיקס?

מצוין!

כבר הבנתם שציידתם את עצמכם בנעלי ספורט איכותיות ונוחות.

על מנת שתוכלו ליהנות מהיתרון העצום הזה, תצטרכו, מידי פעם, להשקיע בהן (קצת)ולרענן את הנראות שלהם.
שכן, הנעליים היקרות ללבכם באות, במהלך הפעילות הספורטיבית, במגע עם אינספור סוגים של לכלוך – החל מעלים יבשים,אבק, חול ועד לשלוליות בוץ.

ריכזנו עבורכם מספר טיפים חשובים לניקיון ולתחזוקת נעלי אסיקס, האהובות עליכם:

· בשלב הראשון, הוציאו את השרוכים מהנעליים וכבסו אותם בנפרד במים פושרים  (במידת הצורך ניתן להחליף את השרוכים).

· מומלץ להסיר את הרפידות של הנעליים ולשטוף אותם בנפרד. רפידות נשלפות קיימות ברוב הדגמים של נעלי אסיקס. שטיפה נפרדת שלהם תסייע בשמירת כפות רגליים רעננות ותשמור על אורך החיים של הרפידה.

· לכלוך משטח, כגון בוץ, ניתן לנקות על ידי מברשות שיניים ישנות עם מים פושרים וסבון עדין.

· על מנת לייבש את הנעליים, יש לפתוח אותן ולשים בפנים נייר סופג או נייר עיתון (הנייר יספוג את הלחות בתוך הנעל) לפחות למשך שתים עשרה שעות ברציפות. אין לשים את הנעליים ליד תנור חימום, כגון רדיאטור או במגע ישיר עם קרני השמש הלוהטות. שכן, חום ישיר עלול לפגוע בצורה הטבעית של הנעל ולעוות את הסוליה.

· למי שמתכנן לרוץ באופן תדיר בעונת החורף הגשומה, מומלץ לרכוש שני זוגות של נעלי אסיקס (על מנת לבצע תחלופה כשזוג אחד מתייבש).

זכרו! נעלי ריצה של חברת אסיקס מספקות הגנה מקסימאלית לכפות הרגליים היקרות שלכם. הן משרתות אתכם כל היום ומעניקות לכפות רגליכם יציבות, הגנה ותמיכה.
הן לא דורשות מכם הרבה, מעבר לתחזוקה וניקוי, מידי פעם (תלוי בתדירות הפעילות הספורטיבית שלכם), והכול בשביל שתוכלו ליהנות מהיתרונות העצומים שלהן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רשת אוריג'ינלס - מותגי הנעליים הטובים בעולם!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רשת אוריג'ינלס

מאת: רשת אוריג'ינלסאופנה25/10/12944 צפיות
אם בעבר רובנו חשבנו שנעליים אורטופדיות מתאימות רק לקשישים או לאנשים הסובלים מבעיות פיזיות, הרי שכיום, אנו כבר יודעים שמדובר באביזר חיוני המשמש, הן לשמירה ולמניעה של נזקים גופניים והן לצורך שיקום. ולראיה, ניתן לראות שבשנים האחרונות יותר ויותר חברות, מייצרות קווים שלמים של נעליים אורטופדיות, פונקציונאליות ונוחות.

מאת: רשת אוריג'ינלסביגוד והנעלה11/07/122312 צפיות
איכות, נוחות מקסימאלית ועיצוב קפדני ואופנתי, הן התכונות שאנו מחפשים בבואנו לרכוש נעליים. גם מי שלא חובב "מותגי על", חייב להבין שצריך לדעת, איפה לקנות נעליים, שמחד גיסא תשמורנה על בריאות ויציבות כפות הרגליים שלנו ומאידך גיסא, תהיינה "שיקיות" ויפות.

מאמרים נוספים בנושא ביגוד והנעלה

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204649 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: ניב אבןביגוד והנעלה11/08/161947 צפיות
ההתלבטות מסתכמת בסופו של דבר בבחירה בין חנות בוטיק מקצועית לבין חנות רשת אופנתית שבשתיהן יש שמלות ובגדים נהדרים לאירוע. איך יודעים מה עדיף? קוראים את המאמר הבא.

מאת: דודישביגוד והנעלה26/04/163962 צפיות
פעם עם בוא החורף לא היו הרבה חוכמות – את הנעליים הלבישו בערדליים – מעין מגפיים עשויים מגומי שנלבשו מעל הנעל על מנת לשמור עליה מפני בוץ, רטיבות ושאר צרות העונה הרטובה.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה10/04/147556 צפיות
תחום הביגוד לילדים הפך להיות פופולארי ביותר ורשתות אופנה רבות פותחות ליין שלם של בגדי ילדים. גם בבגדי ים לילדים נוגעת התופעה הזו. אולם, כאן יש חשיבות וערך מוסף לא רק ללוק של בגד הים אלא גם לאיכות שלו ולמידת ההגנה שהוא יכול לספק לילד שלכם. להלן מידע רלוונטי.

מאת: elichai rubinביגוד והנעלה26/03/147679 צפיות
הבגדים שאנו לובשים מספרים עלינו דברים רבים ומשפיעים על הרושם שאנו יוצרים.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה07/03/148439 צפיות
בגדי ים שלמים – למי זה מתאים? אם הגעת לכאן בוודאי נמאס לך כבר מאותם בגדי ים ביקיני רגילים. מתחשק לך השנה למצוא בגד ים מיוחד, להפתיע ולהציג סגנון קצת שונה. בגדי ים שלמים הם המילה האחרונה בתחום. אם בעבר חשבת כי הגוף נראה טוב יותר בבגד ים ביקיני, תגלי כי בגד ים שלם יוכל להיות מושך ומעצב בדיוק באותה מידה ואף יותר.

מאת: תמיר נוריאלביגוד והנעלה18/02/149348 צפיות
כאן תוכלי לקבל טיפים משמעותיים לבחירת שמלות ערב או שמלות כלה על ידי סוגי בדים שונים שיתאימו לגזרה שלך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica