חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחקים לפעוטות – עולם ומלואו

מאת: טלי גלצרכנות25/10/2012695 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משמעות הגיל הרך הוא גם בבחירת משחרים רכים על מנת שלא יפגעו בעצמם. אז לפני שקונים לפעוטות הקסומים מגוון משחקים חשוב לשים לב לכמה דברים בסיסיים ביותר.

על מנת להימנע ממצבים של חנק או בליעת גופים זרים, יש לרכוש צעצועים ומשחקים שאינם פריקים – לא ניתן לפרק אותם במהלך משחק, שלא יתלשו, ושחלקים מסוימים לא ישאבו – כגון שיערות וכיו"ב.

חשוב מאוד כי לא יהיו קצוות חדים, או גימור בצרה גרועה לצעצוע היכול לגרום לשריטה או פגיעה בעין של הפעוטות. ישנן המון סכנות גלויות ונסתרות במחשקים לגיל הרך. לכן הורים יקרים שימו לב היטב ובדקו כל משחק לפני שתתנו לפעוטות שלכם לשחק.

חנויות בכל מקום –

 

חנויות צעצועים נמצאות בכל מקום. בכל עיר יש לפחות מספר חנויות המעניקות שירות בתחום משחקים לפעוטות וכיו"ב. צוות איכותי ושירותי יכול להתאים עבורכם, המחשפים לרכוש צעצועים לילדכם בהתאמה מושלמת לגיל, שלבי התפתחות, ומציאת צעצועים אשר יעזרו להם להתמצא במרחב, לגרות אותם לנוע ולהתקדם לצעדי זחילה ועוד שלל מוצרים מעניינים ומרתקים.

עולם צעצועי הילדים ומשחקי הפעוטות הוא אינסופי וכל רגע ורגע ישנם חידושים והמצאות מגוונות. כמובן שיש דגש עצום לגבי בטיחות הצעצועים בכל גיל וגיל, אך במיוחד לפעוטות. היות והם אינם מסוגלים לדבר ולדווח לנו במידה והם בלעו חפץ זר או לצעוק – אנו כהורים, גננות וכל גורם המשגיח עליהם – לוודא כי סביבתם חפה ממשחקים וחפצים העלולים לגרום להם נזק בצורה כלשהי.

משחקים אין סוף –

להיות פעוט זה תמיד כיף ונחמד. תמיד דואגים ומסתובבים סביבנו אנשים שאוהבים ודואגים בכל שנייה נתונה. מביאים משחקים לגיל הרך, נעימים למגע, בעלי אורות וצלילים מעניינים הגורמים לצחקוקים ולהבעות ראשונות הגוררות אחריהן שלל נשיקות וחיבוקים מלאי אושר.

ניתן לרכוש צעצועים בחנויות משחקים, או דרך חנויות מקוונות באינטרנט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121184 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121620 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121252 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121378 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121407 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121221 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121340 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214225 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204363 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205265 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194168 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193397 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193440 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182914 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica