חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול זוגי – כי חיים רק פעם אחת

מאת: טלי גלזוגיות ואהבה25/10/2012753 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על פי היסטוריית האהבה ופילוסופיה בכלל, אנו מחפשים את החצי השני שלנו. אין זה אומר שאנו מהלכים חצויים, אלא שליבנו אינו מרגיש שלם בלי הנפש התאומה.

לעיתים אנו יכולים להעביר חיים שלמים מבלי לחוש אהבה למישהו או מישהי, אך מצד שני להרגיש קשר חזק ואמיתי, המנוהל בצורה נאמנה, אכפתית ומטפחת.

ישנם אנשים שיאמרו כי אהבה זה לא הכול. צודקים? לא נדע לעולם.

אך לפעמים זוגות החיים יחד שנים רבות, שנים מעטות – חשים כי בן/בת הזוג כבר לא כתמול שלשום.

יהיו הסיבות אשר יהיו, לזוגות הרוצים לקחת את עתידם בידיים ישנה אפשרות לטפל בעצמם, בן בצורה פרטנית והן בצורה זוגית. טיפול זוגי עונה על צרכי זוג המחליט לנסות ולתת למערכת היחסים ביניהם הזדמנות נוספת, אל עביר עתיד מבטיח ומספק יותר.

טיפול זוגי –

ייעוץ זוגי נועד לבני זוג מכל המינים, וכל הגילאים. וניתן לומר כי הקהל המגיע אל טיפול זוגי, לא בהכרח מצביע על בעייתיות בקשר הזוגי, אלא לשם קבלת ייעוץ והכוונה בכדי ללמוד ולהכיר, ולתת יחס לניואנסים הקטנים, המרכיבים זוגיות בריאה וחזקה.

לעיתים נדמה כי דרך שיחה פרטית בין כתלי הבית ניתן לפתור את רוב הבעיות שקיימות ושיגיעו. אך לא כולנו יודעים לדבר ו/או להקשיב.

לכן בני זוג מתוסכלים רבים פונים לתחום הייעוץ הזוגי, וניתנת להם הבמה, והמקום לפרוק את התסכול ברמה מקצועית, עם אוזן קשבת גם מצד המטפל הזוגי וגם מצד בן/בת הזוג.

מכל גווני האוכלוסייה מגיעים על מנת לשפר את הזוגיות שלהם.

ייעוץ זוגי לכל מגזר –

ישנם מגזרים שונים ומגוונים בארצנו הקטנה, וניתן להבחין כי ייעוץ זוגי דתי מאפשר פנייה מצד לקוחות דתיים, הרוצים לנתב את הזוגיות שלהם למקום חיובי יותר, אך מפאת הבדלים תרבותיים וחברתיים, לא יפנו אל ייעוץ זוגי חילוני.

ולא רק במגזר היהודי, קיימים גם מטפלים זוגיים במגזר הערבי, נוצרי, צ'רקסי ועוד.

היתרון המובהק בייעוץ זוגי הוא מתן האפשרות למערכת יחסים הכילה בני זוג, לעיתים ילדים ועוד – להמשיך ולהשתפר. היות ולא מדובר רק בנוכחות במערכת היחסים, אלא לשפר את היחסים הבינאישיים בין בני הזוג, ובכך להאיר על מערכת היחסים כולה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121188 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121625 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121257 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121382 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121412 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121224 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121344 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206436 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204916 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204698 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192807 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182313 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182753 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181908 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica