חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רישיון סוכן ביטוח

מאת: גד אבגיביטוח פנסיוני26/10/20121306 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות חלה משיכה של אנשים רבים לתחום הביטוח בכלל ולתחום הביטוח הפנסיוני בפרט. על כן, אני נתקל פעמים רבות בשאלה הנפוצה, אילו בחינות יש לעבור על מנת להיות סוכן ביטוח או לחלופין כמובן, יועץ פנסיוני. במאמר הקרוב, נסביר זאת.

ובכן, הבחינות שיש לעבור הן למעשה בחינות משני סוגים עיקריים:

בהתחלה יש לעבור בחינה במקצועות שנקראים מקצועות מבוא, והם: יסודות הביטוח, מבוא לכלכלה, מבוא לחשבונאות ומבוא לסטטיסטיקה (כאשר ניתן ללמוד כמובן קורס יסודות הביטוח). לאחר שדורש הרישיון הצליח לעמוד בהצלחה בבחינות המבוא, עליו להמשיך ולעבור שתי בחינות מקצועיות בהתאם לרישיון אותו הוא מבקש לקבל.

אם המועמד מעוניין לקבל רישיון לביטוח פנסיוני עליו לעבור בחינת גמר פנסיוני ובחינה מקצועית א' (מי שמעוניין ללמוד בקורס המכשיר אותך למעבר הבחינה, יכול ללמוד למשל קורס ביטוח פנסיוני). מנגד, אם המועמד מעוניין לקבל רישיון לביטוח כללי עליו לעבור שתי בחינות מקצועיות בביטוח רכוש ובביטוח תאונה.

אבל זה עדין לא הכל. שאלה נוספת שנשאלת פעמים רבות היא - היכן ניתן לעבוד לאחר קבלת רישיון סוכן הביטוח.

אז חשוב לדעת שסוכן ביטוח הוא עצמאי אשר מקים את העסק שלו בעצמו. הוא אינו שכיר. הסוכן מרוויח עמלה המשולמת לו על ידי חברת הביטוח תמורת כל פוליסה שהוא מוכר. הלקוחות הם של סוכן הביטוח והוא רשאי להסדיר עבורם ביטוחים בכל חברת ביטוח איתה הוא קשור בהסכם, כאשר הוא יכול להיות קשור עם יותר מחברה אחת כמובן.

כיום, ניתן ללמוד לימודי ביטוח פנסיוני על מנת לקבל הכשרה מתאימה לבחינות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכללת MIBI, המכללה הישראלית באינטרנט.

לימודי בורסה, לימודי שוק ההון והכשרה לבחינות משרד האוצר בביטוח ופנסיה.

בוא לבקר אותנו www.mibi.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גד אבגי

מאת: גד אבגישיעורים פרטיים18/11/128550 צפיות
אם יצא לך לשאול את עצמך, מהו למעשה קורס חוזים עתידיים וסחורות, אז הגעת למקום הנכון כדי לקבל את התשובה הברורה ביותר. מדובר באחד הקורסים המעניינים והמרתקים ביותר בתחומי שוק ההון. לא מדובר בעוד איזה קורס בורסה אלא מדובר בקורס מקצועי הרבה יותר.

מאת: גד אבגיקורסים וסדנאות12/11/121930 צפיות
אם שאלתם את עצמכם, מי הוא ישראל קידרון, המרצה בקורסי ההכשרה לבחינות של משרד האוצר מטעם מכללת MIBI - המכללה הישראלית באינטרנט, אז הגעתם למקום הנכון.

מאת: גד אבגיקורסים וסדנאות08/11/121204 צפיות
שואלים את עצמכם איך אפשר לעשות את זה ולהצליח לעבור את הבחינה בביטוח פנסיוני? כנסו כדי לגלות את התשובה...

מאת: גד אבגיקורסים וסדנאות08/11/121026 צפיות
רוצה להצליח לעבור את הבחינה ביסודות הביטוח? בוא לעשות את קורס יסודות הביטוח המקצועי והטוב ביותר בישראל !

מאת: גד אבגיקורסים וסדנאות08/11/121040 צפיות
מעוניין למצוא את הדרך הטובה ביותר לסחור לבד בבורסות זרות בחו"ל (כמו למשל בורסת וול סטריט)? בוא ללמוד את הדרך הבטוחה והטובה ביותר להצלחה !

מאת: גד אבגיקורסים וסדנאות08/11/121015 צפיות
אני רוצה לספר לכם היום על הקורס הטוב ביותר בארץ ללימודי שוק ההון. איך אפשר לדעת שהוא הכי טוב? בואו לקרוא...

מאת: גד אבגיהשקעות25/10/12974 צפיות
אחד הדברים המעניינים שאפשר ללמוד היום בקורס בורסה עוסק בשיטות תימחור של נכסים. מדובר איפוא בשיטה שמהווה למעשה כלי השוואתי להערכת שווי של חברות. זאת על פי שיטת הניתוח הפונדמנטלי כמובן.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח פנסיוני

מאת: עשהאל דריירביטוח פנסיוני13/03/172403 צפיות
השעה 20:00 מוצאת את עצמי מול הטלוויזיה מתלבטת אם פשוט לבהות באיזה סדרה שניסיתי להתחיל לפני שבוע או להיות קצת בעניינים ולראות חדשות . אז נפלה ההחלטה לצפות בערוץ החדשות , הערב עשיתי בחירה חכמה , תשאלו למה? במהלך צפייה בכתבות השונות המאוד מעניינות הייתה אחת שהסבה את תשומת אף יותר, רוצים לדעת מהי?

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני19/11/161813 צפיות
שחברות הביטוח ממליצות לכל אחד לבטח מגיל צעיר את הביטוח המקסימלי, בעצם אין צורך לבצע ביטוח סיעודי מגיל צעיר. הזמן הטוב ביותר לרכוש ביטוח סיעודי הוא בין הגילאים 55 ו -64, אולם בכל מקרה מוטב להתייעץ עם איש מקצוע בעל רשיון

מאת: ניב אבןביטוח פנסיוני04/02/163855 צפיות
מעבר לאפשרות הנהדרת של חיפוש הפרטים של החסכונות אשר מופיעים על שם כל אזרח בארץ, הפרטים שמתקבלים לאחר ההקלדה של האמצעים לזיהוי הינם דלים ואינם מסייעים במידה שבה ציפו רבים מאלה שנכנסו אל האתר.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח פנסיוני11/06/154943 צפיות
אחת השאלות המרכזיות שאנשים בוחנים במהלך תהליך של בחירת קרן פנסיה היא מה עלות דמי הניהול המשולמים לקרן מדי שנה על מנת לנהל את כספי הפנסיה של המבוטח.

מאת: נינה כהןביטוח פנסיוני18/05/152151 צפיות
בכל מקום בו נמצאים אנשים, מסתתרים סיכונים מסוימים. זה יכול להיות מקום עבודה, מקומות בילוי, מפגשים וכן הלאה. כדי לדעת איך לטפל באותם סיכונים ואיך להתיחס כאשר הם מתרחשים, חשוב לבצע סקר סיכונים בטיחות ולהתכונן לקראתם מראש.

מאת: נינה כהןביטוח פנסיוני18/05/151926 צפיות
סיכון תפעולי נועד למעשה לצפות מראש את רמת הסיכון של כל מפעל או חברה, ולהחליט מראש מה רמת הסבירות שזה יקרה. כמו כן נועד סיכון תפעולי להחליט את שווי הנזק במקרה של סיכון, ולהעריך אותו מבחינה פיננסית.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני13/09/142687 צפיות
במהלך 2013 פרסם המפקח על הביטוח תקנות בהן החל מהשנה הבאה 2014 חברות הביטוח לא יוכלו לבטח בביטוח קבוצתי לחברות ולארגונים את רובד הביטוח הסיעודי. כמובן שימים עברו והמפקח החליט לדחות את החלת החוק לתחילת 2015.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica