חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הר הביטוח - לחסוך המון כסף בעזרת כלי כל כך פשוט

מאת: עשהאל דריירביטוח פנסיוני13/03/20172400 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הר הביטוח סדר בכאוס

השעה  20:00 מוצאת את עצמי מול הטלוויזיה מתלבטת אם פשוט לבהות באיזה סדרה שניסיתי להתחיל לפני שבוע או להיות קצת בעניינים ולראות חדשות . אז נפלה ההחלטה לצפות בערוץ החדשות , הערב עשיתי בחירה חכמה , תשאלו למה? במהלך צפייה בכתבות השונות המאוד מעניינות הייתה אחת שהסבה את תשומת אף יותר, רוצים לדעת מהי?

אז קודם כל אציג קצת את עצמי שמי דנה נשואה פלוס 3 בשנות השלושים אולי בעצם כבר אפשר לומר קרובה לשנות הארבעים של חיי.

עובדת במקום מסודר כמעט כל חיי אפילו מתקופת הבית ספר בחופשות, ככה חינכו להיות עצמאיים עם כסף משלך שיקנה לך את העצמאות . ( תודה להוריי J )

אז נחזור להתחלה, אני צופה בכתבה שמדברת על הר הביטוח, שמסבירה על הביטוחים השונים שיש לנו כמו ביטוחי חיים, בריאות, משכנתא, רכב. אלו ביטוחים שאנו צוברים במהלך חיינו גם מתוך חובה חלקם , אפקט הפחד ואפשר לומר גם בגלל מרפי , נו אתם מכירים את חוק מרפי שאם לא נעשה ביטוח מסוים או נבטל דווקא עכשיו מרפי יצוץ לנו בפרצוף.

הייתי מאוד שקועה בכתבה על הר הביטוח מהמחשבה שאני כבר מבולבלת אלו ביטוחים יש לי , מה צברתי לאורך השנים , עלו לי כל כך הרבה שאלות לגבי מה יש לי האם מספיק? האם הביטוחים מכסים הכול? ומה הם מכסים ועל מה אני מוציאה סכומים לא מעטים כל חודש . שתמיד עולה המחשבה איפה אני יכולה לחסוך ולצמצם ואולי אם אבטל ביטוח מסוים שלא  צריך אוכל לחסוך או לפנק את עצמי (בעצם על מי אני עובדת שהכסף פשוט יעלם במינוס).

הכתבה על הר הביטוח הייתה מאוד ברורה שיש פתרון סוף סוף לכל השאלות שמתרוצצות לי בראש ואף פעם אין לי זמן להתעסק או שפשוט אין לי מושג איך וממה להתחיל לבדוק מרוב אינסוף דוחות שנשלחים מחברות הביטוח השונות ,אתה מתחיל לאבד את זה ופשוט דוחף הכול למגירה אחת שיום יבוא ואם ישאלו פשוט תדע שהכול מרוכז במגירה אחת מפוצצת במעטפות שלא נפתחו.

הר הביטוח רעיון גאוני

הר הביטוח רעיון גאוני!! אתר שירכז עבורך את כל הדוחות מהמגירות את כל הביטוחים שעשית וכבר הספקת לשכוח , לא ברור לי למה עד עכשיו לא חשבו על זה. אנחנו חיים בעידן שהכל זמין ונגיש ולכן גם ריכוז המידע עבורנו צריך להיות כך ובמיוחד על ביטוחים שהם מאוד חשובים ,שבא נאמר אנחנו לא יודעים אם יש בהם צורך ומה המשמעות של כל ביטוח במקרה ביטוחי לא עלינו.

לא אמשוך אתכם עוד במילים , פשוט נכנסתי לאתר הר הביטוח השארתי מספר פרטים מזהים וכולי התרגשות שסוף סוף אני הולכת לעשות סדר במשהו שכבר המון זמן אני לא מוצאת את הזמן לעשות ודי מתבאסת על כך , כל כך קל ופשוט לקבל דוח שמרכז עבורך את כל ההיסטוריה בכל תקופת החיים כשלקחנו את המשכנתא , כשקנינו את הרכב, כשנולדו הילדים, האם אדע להבין מהדו"ח המרכז שאקבל , על מה אני משלמת כפול ועל מה אסור לי לוותר ויודעים מה אולי אפילו להוזיל ,הרי היום הכול ניתן למיקוח במיוחד אחרי החשיפה של הר הביטוח לחיינו .אני אשכיל ואלך עם זה עד הסוף בכדי שיסבירו מה נכון לעשות, לא בא לי דו"ח נוסף לדחוף למגירה.

אז חברים אל דאגה אעדכן אתכם ברגע שאקבל את הדו"ח  מהר הביטוח, אתן את מלוא תגובתי בעניין, וכפי שכבר שמתם לב יש לי הרבה מה לומר J.

 



תגיות המאמר: הר הביטוח


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לול הקוסם הדגול - קוסם ליום הולדת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עשהאל דרייר

מאת: עשהאל דרייראומנות - כללי05/09/161998 צפיות
שמי אלישבע גלבוע. אני אמא לחמישה קטנטנים שסופסוף אחרי אוגוסט ארוך ומייגע החלו את שנת הלימודים. מדובר ברגע אלוהי - נגמרה הקייטנה ועכשיו הילדים עברו להיות תחת אחריותו של משרד החינוך. בדיוק כשחשבתי שתהיה לי קצת מנוחה, נזכרתי ש"החגים" ממש מעבר לדלת. ואני לא מתכוונת הפעם לקילוגרמים שיתווספו עם בואם. הדבר שאני חרדה ממנו יותר מכל הנו פרוייקט קישוטי הסוכה השנתי שמתחיל מיד עם תחילת שנת הלימודים.

מאת: עשהאל דרייריעוץ פנסיוני07/08/161784 צפיות
הערכת משרד האוצר: 2.2 מיליארדי שקלים נמצאים בקופות הקטנות של חברות הגמל וממשיכים להניב להן רווחים רבים ללא מאמץ. כדאי לכם לפדות את כספכם כי אם לא תעשו זאת בקרוב תחויבו במס. הפעולה הקטנה שיכולה לחסוך לכם אלפי שקלים. לפני זמן מסוים משרד האוצר בדק ומצא ששלושה מיליונים של חשבונות קטנים ולא פעילים, השייכים לאנשים שמסיבות שונות לא פדו אותם, נמצאים בקופות הגמל.

מאת: עשהאל דריירהפקת אירועים14/06/151599 צפיות
הורים לילדים בגילאי 4-9 יודעים כי בכל שנה יש למצוא מחדש אטרקציה שונה ומיוחדת שתהפוך את יום ההולדת של ילדם למצחיק ומעניין! כיום יש כל כך הרבה אפשרויות! ככל שהזמן עובר נוספים עוד ועוד אפשרויות לחגיגה אך אחת האטרקציות שמוכיחה את עצמה כבר שנים רבות הינה הזמנת קוסם ליום הולדת.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח פנסיוני

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני19/11/161811 צפיות
שחברות הביטוח ממליצות לכל אחד לבטח מגיל צעיר את הביטוח המקסימלי, בעצם אין צורך לבצע ביטוח סיעודי מגיל צעיר. הזמן הטוב ביותר לרכוש ביטוח סיעודי הוא בין הגילאים 55 ו -64, אולם בכל מקרה מוטב להתייעץ עם איש מקצוע בעל רשיון

מאת: ניב אבןביטוח פנסיוני04/02/163852 צפיות
מעבר לאפשרות הנהדרת של חיפוש הפרטים של החסכונות אשר מופיעים על שם כל אזרח בארץ, הפרטים שמתקבלים לאחר ההקלדה של האמצעים לזיהוי הינם דלים ואינם מסייעים במידה שבה ציפו רבים מאלה שנכנסו אל האתר.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח פנסיוני11/06/154940 צפיות
אחת השאלות המרכזיות שאנשים בוחנים במהלך תהליך של בחירת קרן פנסיה היא מה עלות דמי הניהול המשולמים לקרן מדי שנה על מנת לנהל את כספי הפנסיה של המבוטח.

מאת: נינה כהןביטוח פנסיוני18/05/152149 צפיות
בכל מקום בו נמצאים אנשים, מסתתרים סיכונים מסוימים. זה יכול להיות מקום עבודה, מקומות בילוי, מפגשים וכן הלאה. כדי לדעת איך לטפל באותם סיכונים ואיך להתיחס כאשר הם מתרחשים, חשוב לבצע סקר סיכונים בטיחות ולהתכונן לקראתם מראש.

מאת: נינה כהןביטוח פנסיוני18/05/151922 צפיות
סיכון תפעולי נועד למעשה לצפות מראש את רמת הסיכון של כל מפעל או חברה, ולהחליט מראש מה רמת הסבירות שזה יקרה. כמו כן נועד סיכון תפעולי להחליט את שווי הנזק במקרה של סיכון, ולהעריך אותו מבחינה פיננסית.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני13/09/142684 צפיות
במהלך 2013 פרסם המפקח על הביטוח תקנות בהן החל מהשנה הבאה 2014 חברות הביטוח לא יוכלו לבטח בביטוח קבוצתי לחברות ולארגונים את רובד הביטוח הסיעודי. כמובן שימים עברו והמפקח החליט לדחות את החלת החוק לתחילת 2015.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני09/09/142552 צפיות
במהלך 2013 פרסם המפקח על הביטוח תקנות בהן החל מהשנה הבאה 2014 חברות הביטוח לא יוכלו לבטח בביטוח קבוצתי לחברות ולארגונים את רובד הביטוח הסיעודי. ימים עברו והמפקח החליט לדחות את החלת החוק לתחילת 2015.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica