חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימר בראש פינה - צימרים בגליל לבילוי מסעיר

מאת: seowebצימרים21/10/2009924 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אני בטוח כמעט במאת האחוזים שאם היו אומרים לחלוצים הראשונים שהתיישבו בגיא אוני, הידוע בשמו המודרני "ראש פינה", שפרנסת תושביו בשנות ה-2000 תהיה מבוססת בחלקה על תיירות, צימרים, מסעדנות ואירוח כאחד – הם היו צוחקים עליכם בפנים ואומרים "אצלנו – רק חקלאות!" אבל רצה הגורל, והעיתות השתנו.

אנחנו כבר לא במאה ה-19 כי אם בפתחה של ה-21, ויזמים זריזים רבים הבינו את הפוטנציאל הגדול שטמון במושבה היפהפייה שהוקמה על צלע ההר.

כך או כך, ראש פינה היא אחת מהמקומות האהובים עלי בארץ. ראשית האהבה שלי אליה הייתה כשהכרתי את אהובתי, שמגיעה מהאזור. ההליכה בסמטאות העתיקות שלה שבתה אותי מהרגע הראשון בו חזיתי בהם, עד כדי שהרגשתי שהבתים הציוריים שניצבו מימיני ומשמאלי לאורך ההליכה כאילו קראו לי לבוא להיכנס.

עברו כמה שנים טובות עד שבאמת נכנסתי לאחד מהם לבסוף, וכאשר נכנסתי היה זה צימר נופש נוף כנרת. זה אמנם לא היה אחד מאותם הבתים הרבים שהיו פזורים לצד הסמטאות, אבל המיקום שלו היה לא פחות שווה.

אין תחליף לנוף שנשקף מהמרפסת בחצר הצמודה, של כפרים רבים, שאבוי לבושה, את שמם לא ידעתי ושכחתי לשאול.

הסוויטה המקסימה העונה לשם "אביגיל" הציעה לנו את כל מה שיכולנו לצפות לו במקום כל כך קסום – ריהוט מינימאלי המשתלב בטוב טעם עם חלל גדול ומרווח אשר צבוע בגוונים חמימים. להעצמת האפקט הנוצר, גופי התאורה אשר בחדר השינה מפיצים גם הם אור בצבעים מלטפים ברוך מהול בתעוזה.

גולת הכותרת, מלבד המרפסת צמודת הנוף שהוזכרה קודם, טמונה דווקא בציורי הקיר שמשווים למקום את המראה הציורי שתואם בדיוק את אווירת המושבה. האמת היא שבקלות יכולתי לדמיין כיצד אני חי בבית מרווח זה, נהנה מהנוף. רק חבל שחלומות לחוד ומציאות לחוד.

בתום ערב מקסים שבילינו בחיקו של הצימר הגיע הזמן לטיול בוקר בסמטאות הצרות, שלא משנה כמה פעמים אעשה אותו, תמיד ימלא את ריאותי באוויר צלול ויגרום לי לחייך מאוזן לאוזן. מדדים בין סמטה לסמטה, הגענו לגן המקסים ע"ש הברון רוטשילד, שלמעשה לו אנחנו צריכים להודות על כך שכיום ניתן בכלל לקיים את הטיול.

החלוצים, שכאמור הסתמכו על ענף החקלאות כפרנסה, נאלצו להיעזר בסופו של דבריו בתרומותיו הרבות כדי להתקיים. לאות הוקרה נבנה כאן גן, שאמנם הוא מינימליסטי בגודלו, אך עצום בתפארתו, עם עמדת תצפית יפהפייה על האזור וטראסות שצובעות את העין בגווני הירוק.

מהגן המשכנו רגלית אל הסמטה המובילה אל אזור אתר השחזור, שם הסתתרה לה חמדת שכייה שאהובתי ואני שמענו עליה רבות – השוקולטריה "שוקולטה". כיאה לארץ שלנו, המקום לא מסתמך רק על מומחיותו בתחומו ומציע גם מבחר של ארוחות בוקר, סלטים, פסטות ומאפים טריים מהתנור. אנחנו הגענו אליו בגלל השוקולד.

ועוד איזה שוקולד – טראפלס, עוגות "פצצה", פאדג', ואפילו וואפל בלגי מוצף ברוטב שוקולד. אלו הם רק הדברים שתפסו לי את העין. המבחר היה עצום ובאמת שהתקשיתי לבחור. כמובן, שאין לשכוח את העיצוב הפנימי, בין הקשתות מלאות האווירה של פעם.

רק מה חבל שהשירות, לצערי כמו במקומות רבים שבהם ביקרתי מחוץ לתל אביב, מעט לוקה בחסר. הלוואי וזה יהיה החסרון היחיד של המקום לכל אורך שנותיו.

על בטן מלאת שוקולד עשינו את הדרך אל הרכב, יודעים שעוד כמה דקות הקסם נגמר ואנחנו חוזרים הביתה, אל השגרה הממתינה. הבטתי סביב ולקחתי שאיפה אחרונה אל הריאות, נפרד מאחד המקומות שהכי גורמים לי להתרגש! אין על ראש פינה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018482 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101955 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102472 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101771 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101739 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102182 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102183 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172093 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171444 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171518 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171481 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171504 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161560 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161590 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica