חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מידע חשוב בנוגע לפנסיה שלכם

מאת: דן גולביטוח פנסיוני29/10/2012888 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמה מילות הקדמה על המאמר

במאמר שלפניכם אנחנו עומדים להציג לכם מידע בנוגע לפנסיה שלכם. אחד התחומים הכי חמים היום כשמדובר על צרכנות פיננסית. מקווים שתקבלו מידע רלוונטי שיעזור לכם לקבל את ההחלטות הכי נכונות עבורכם

החיים היפים בגיל 67

הגמלאים של היום יכולים להרשות לעצמם את החיים היפים. נסיעות לחול, פינוקים עם הילדים והנכדים, לימודים ובכלל המון העשרה בזמן הפנוי שלהם. כל זה בתנאי שיש להם פנסיה ממש נוחה. לא עניין של מה בכך בשנת 2012. אז איך עושים את זה נכון. איך מגיעים לפנסיה עם קופת מזומנים ממש דשנה.

לחסוך לקראת הפנסיה מגיל ממש צעיר

הטיפ הראשון והחשוב מכולם הוא שאת הפנסיה שלכם תתחילו לחסוך מגיל ממש צעיר. מדובר על החלטה חשובה במיוחד ורצוי שתמלאו אותה . הבעיה שאנשים צעירים רואים את הפנסיה שלהם כמשהו מאוד רחוק כזה שנמצא ממש מעבר להרי החושך ולכן הם לא ממש מתעסקים איתה. טעות אמיתית שעשויה לעלות להם לא מעט כספים בהמשך.

הפנסיה שלכם היא גם החיסכון הכי גדול שתעשו בחיים שלכם

כל הנתונים מצביעים על כך שהפנסיה שלכם היא גם החיסכון הכי גדול שתעשו בחיים שלכם. מדובר על סכום מצטבר של מיליוני שקלים שעשויים להיות ממש גדולים. בסופו של יום יש לכם עוד הרבה מאוד שנים לנצל אותם. לכן רצוי שתהיה שם קופת מזומנים ממש דשנה.

פנסיה שמגיעה בתור קצבה חודשית לעומת פנסיה שמגיעה בתור סכום חד פעמי

כשמדובר על פנסיה היא יכולה להגיע בתור סכום חד פעמי ממש גדול וגם בתור סכום חודשי קבוע בתור קצבה עד סוף החיים שלכם. ההחלטה לגבי סוג הפנסיה שלכם היא עניין של החלטה אישית שגם קשורה לאופי שלכם

אתם חייבים ייעוץ מתאים לפני שמתחילים לחסוך וגם תוך כדי

פנסיה היא עסק למקצוענים ומכיוון שכך חשוב מאוד שיהיה לכם יועץ מקצוען שילווה אתכם לאורכו של התהליך בשלב הרכישה אבל גם במהלך הזמן.

היועץ הפנסיוני שלכם - סוכן הביטוח שלכם

קופות גמל ביטוחי מנהלים וגם קרנות פנסיה את כולם משווק סוכן הביטוח שלכם וכדאי מאוד שתכירו אותו בתור יועץ שהוא בהחלט מקצוען אמיתי. אחד כזה שיכול באמת לסייע לכם לבחור את הפנסיה הכי נוחה.

כמה מילים על הספקים של המוצרים הפנסיונים שלכם

ביטוח מנהלים , קופות גמל, קרנות פנסיה, את כל המוצרים האלו משווקות לכם חברות הביטוח שזאת אחת ההתמחויות הכי גדולות שלהם. לשמחתכם חברות הביטוח בישראל הן גופים גדולים,שמרניים שמנוהלים ממש לא במשך שנים ממש ארוכות העובדה שלא נרשמה אף התמוטטות של חברת ביטוח כמו במדינות אחרות.

מילות סיכום בנוגע למאמר הנוכחי

כפי שבוודאי קראתם במאמר זה סוכן הביטוח שלכם הוא דמות חשובה מאוד בכל מה שקשור בצרכנות פיננסית והחסכונות שלכם, במידה ויש לכם סוכן איכותי הוא יוכל לתת לכם סיוע, פתרונות או סתם עצה טובה. אתם חייבים לבטוח בו ולא לחשוב שהוא עוד איש מכירות שבא למכור לכם מוצרים שאתם לא ממש צריכים.

 



תגיות המאמר: ביטוח פנסיוני


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דן גול

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן גול

מאת: דן גולבתי מלון25/01/131401 צפיות
כשמדברים על מלונות באילת אי אפשר שלא להזכיר את העובדה שאתם יכולים למצוא לעצמכם מגוון של מלונות מפוארים . יחד עם זאת לא כולם באמת מציעים לכם אירוח שהוא ממש ייחודי המתבסס על קונספט ממש שונה. בדיוק כזה הוא מלון

מאת: דן גולבתי מלון24/01/131251 צפיות
אם אנחנו כבר מדברים על השוואה ממש יסודית באינטרנט, בואו ונרחיב במעט. נכון להיום ישנם הרבה מאוד אתרים שמוכרים חבילות נופש. תתפלאו לגלות אבל יש הבדלי מחירים בין אתרים שונים המוכרים את אותן החבילות וכדאי שתדעו זאת .

מאת: דן גולבתי מלון24/01/131164 צפיות
מאחרי שני בתי המלון האלו עומדות שתי רשתות משובחות במיוחד. ישרוטל שהיא רשת ידועה עם עבר מפואר מאוד ורשת פתאל שנחשבת לרשת בתי המלון הכי גדולה בישראל מזה הרבה מאוד שנים. שני בתי המלון עליהם אנחנו מדברים במאמר הנוכחי הם מלונות הדגל של שתי הרשתות

מאת: דן גולביטוח משכנתא01/01/131077 צפיות
עד לפני תקופה לא ארוכה את ביטוח המשכנתא שלכם הייתם יכולים לרכוש רק באמצעות הבנק שלכם. לא היה לכם בכלל שיקול דעת. מבחינת הבנקים למשכנתאות היה מדובר על מקור רווח לא קטן. אחרי שינויים רגולטורים המצב השתנה ונכון

מאת: דן גולביטוח רכוש01/01/131244 צפיות
בואו נדבר לרגע על ביטוח נסיעות רגיל, במה הוא יהיה טוב עבורכם ולצורך איזו מטרה, ביטוח נסיעות שכזה יכסה אתכם במקרה של נסיעה למדינות מערביות, נניח אירופה או ארצות הברית, מקומות בהם תוכלו להסתדר עם כל השירותים הקיימים. כמו שירותים רפואיים שונים וגם במקרה של פגיעה בתכולה שלכם. גניבה וגם פגיעה פיזית.

מאת: דן גולביטוח רכב01/01/131052 צפיות
ברור לכם שסוג הרכב משפיע על עלות הביטוח המקיף אתם צריכים לקחת בחשבון שלא רק מדובר על העלות אלא גם על סוג הרכב, יש כאלו שנחשבים ליותר גניבים או שהחלקים שלהם יותר יקרים ולכן הפוליסה שלהם תהיה יותר יקרה

מאת: דן גולביטוח רכב01/01/131011 צפיות
ברור לכם שסוג הרכב משפיע על עלות הביטוח המקיף אתם צריכים לקחת בחשבון שלא רק מדובר על העלות אלא גם על סוג הרכב, יש כאלו שנחשבים ליותר גניבים או שהחלקים שלהם יותר יקרים ולכן הפוליסה שלהם תהיה יותר יקרה

מאמרים נוספים בנושא ביטוח פנסיוני

מאת: עשהאל דריירביטוח פנסיוני13/03/172401 צפיות
השעה 20:00 מוצאת את עצמי מול הטלוויזיה מתלבטת אם פשוט לבהות באיזה סדרה שניסיתי להתחיל לפני שבוע או להיות קצת בעניינים ולראות חדשות . אז נפלה ההחלטה לצפות בערוץ החדשות , הערב עשיתי בחירה חכמה , תשאלו למה? במהלך צפייה בכתבות השונות המאוד מעניינות הייתה אחת שהסבה את תשומת אף יותר, רוצים לדעת מהי?

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני19/11/161811 צפיות
שחברות הביטוח ממליצות לכל אחד לבטח מגיל צעיר את הביטוח המקסימלי, בעצם אין צורך לבצע ביטוח סיעודי מגיל צעיר. הזמן הטוב ביותר לרכוש ביטוח סיעודי הוא בין הגילאים 55 ו -64, אולם בכל מקרה מוטב להתייעץ עם איש מקצוע בעל רשיון

מאת: ניב אבןביטוח פנסיוני04/02/163852 צפיות
מעבר לאפשרות הנהדרת של חיפוש הפרטים של החסכונות אשר מופיעים על שם כל אזרח בארץ, הפרטים שמתקבלים לאחר ההקלדה של האמצעים לזיהוי הינם דלים ואינם מסייעים במידה שבה ציפו רבים מאלה שנכנסו אל האתר.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח פנסיוני11/06/154940 צפיות
אחת השאלות המרכזיות שאנשים בוחנים במהלך תהליך של בחירת קרן פנסיה היא מה עלות דמי הניהול המשולמים לקרן מדי שנה על מנת לנהל את כספי הפנסיה של המבוטח.

מאת: נינה כהןביטוח פנסיוני18/05/152149 צפיות
בכל מקום בו נמצאים אנשים, מסתתרים סיכונים מסוימים. זה יכול להיות מקום עבודה, מקומות בילוי, מפגשים וכן הלאה. כדי לדעת איך לטפל באותם סיכונים ואיך להתיחס כאשר הם מתרחשים, חשוב לבצע סקר סיכונים בטיחות ולהתכונן לקראתם מראש.

מאת: נינה כהןביטוח פנסיוני18/05/151922 צפיות
סיכון תפעולי נועד למעשה לצפות מראש את רמת הסיכון של כל מפעל או חברה, ולהחליט מראש מה רמת הסבירות שזה יקרה. כמו כן נועד סיכון תפעולי להחליט את שווי הנזק במקרה של סיכון, ולהעריך אותו מבחינה פיננסית.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני13/09/142684 צפיות
במהלך 2013 פרסם המפקח על הביטוח תקנות בהן החל מהשנה הבאה 2014 חברות הביטוח לא יוכלו לבטח בביטוח קבוצתי לחברות ולארגונים את רובד הביטוח הסיעודי. כמובן שימים עברו והמפקח החליט לדחות את החלת החוק לתחילת 2015.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica