חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודות בקנדה - מי צריך ויזה

מאת: מורן אופיריבוא ויצוא31/10/20121137 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לחו''ל ולא בחזרה.

ידידים, המצוקה שלכם מוכרת; חלק נכבד מהמדינה לא מצליח לסגור את החודש! מוצרי יסוד מתייקרים, המחייה קשה יותר ולא מאמינים במנהיגים שלנו. כלל ועיקר עכשיו, כשהבחירות קרבות, מתקרבים למלחמה באירן והנה חלף לו הכבוד הישראלי הציוני.

אפשר להסתדר איכשהו ולסבול, לקום כל יום, לשאוף אל יותר טוב לילדינו, ואתם יכולים גם לשים פעמיכם אל סין - ואשכרה להצליח בחיים. כאחד שמימש כזה חלום ומבין מהאנשים אשר חיים בישראל - על כמה מתפשרים פה יותר מאשר בשאר העולם, חשבתי שאוכל להתחיל ולהראות לכל המעוניין לגבי חיים בחו''ל - ולבקש לחיות בכבוד, אבל לא כאן…

ויזה לארצות הברית טפסים


בתחילה, כדאי לכם לברר עם אבא ואמא או הדודה - אולי הם מכירים איזו דודה רחוקה במקום טוב בחוץ לארץ. לפעמים שווה לנסות לסדר לעצמכם אזרחות, גם אם לא למדינת חלומותיכם, העיקר שיהיו אלטרנטיבות.

אם אתם לא יכולים לקבל אזרחות, אולי כן תוכלו לסדר דרכון ואישור עבודה - שיעזרו לכם לשהות באותה המדינה, להתפרנס ולעיתים למצוא יתרונות נוספים, כגון איכות החיים. יש ממשלות שיתנו לכם הוצאת אזרחות אחרי כמה שנים או לאחר חתונה, בהחלט מדינות מסוימות גם עשויות להגביל מאוד את שהותכם בגלל אקטים או נטיות מסוימות. רצוי לדעת את כל האיסורים וההיטלים שהוכרזו באזור.

אשרת הכניסה הנכספת - איך מתכוננים?


כמובן, לכל ארץ הדרישות הספציפיות שלה למען הנפקת ויזה. נגיד, הוצאת ויזה לארצות הברית תובעת ראיונות ומבדקים רבים, בזמן שאשרת כניסה למזרח הרחוק לא כ''כ מסובכת, אבל מאפשרת שהייה של כ-4 שבועות. לימדו עוד באינטרנט בנושא הדרישות שכל שגרירות קובעת, משום שתהליכים מסוימים מתעדכנים מפעם לפעם.

לקראת הפגישה בשגרירות בדקו שיש לכם ניירות הדרושים, תמונה נוכחית, הצהרת מעסיק, והצהרות אחרות שהממשלה תרצה. אציע גם להתלבש מכובד ולחייך, אין אתם יודעים איזה אדם יערוך את הראיון - ומשהו כזה עשוי להכריע. תעריפי האשרה ישתנו גם הם - הטווח הוא מסכומים זעומים עד 700 ש''ח. יתרה מזאת, משך הזמן שיש להמתין לטובת לארגן את אותה הויזה - עלול לנוע מיום לחודש-חודשיים. זכרו לתכנן הכל מראש, חבל לפספס סיכוי כזה עקב אדישות.

אם גם האישה רוצה, תוכלו לחפש מבצעים במדינות מסוימות, אשר מאפשרים הוצאת אשרות זמניות לילדים ולבעל.

יש ויזה. איך מתקדמים?


שווה לשאול על חגים מקומיים, מדיניות כלפי תיירים וכיו''ב. חשוב גם לברר מה שפת האם המקומית, גם את המילים הבסיסיות.

מבחינה כלכלית, תצליחו לאתר לא מעט מקורות פרנסה, נגיד עבודה בעגלות ומכירת מוצרי טיפוח, שתוכלו להרוויח בזכותם סכום סביר, ולו רק עד שתשיגו קריירה משלכם. אין ספק, העבודות שהוזכרו מזוהות עם חייל משוחרר ואנשים שעבדו מעט בעברם, אך בשביל ברצינות להתפרנס בכבוד בתאילנד, לעיתים צריך להתחיל מלמטה.

מוכרחים להרחיב? כל הפרטים ב-עבודות בקנדה. אם תרצו - אתן עוד הצעות ואנסה לקרבכם פסיעה נוספת - לחיים החדשים שלכם. אני הולך!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן אופיר

מאת: מורן אופיריחסי ציבור05/11/1215213 צפיות
לחץ נוראי שהפריע לי בתקופת הריוני הראשון התרכז סביב הצורך למגן בכל עת את העובר שגדל בתוכי, כיצד אוכל לדוגמא לטייל בחוץ ולשים אותו ברכב מבלי לחשוש?

מאת: מורן אופירצרכנות05/11/128427 צפיות
כאשר יש דיבורים לגבי שיפוץ בבית, יש נטייה לשלוף שלל תירוצים; "אין לנו כסף", "ממילא נעבור מכאן", "זה בלגן" וגו'. אולם בסופו של דבר, רובנו מעוניינים לדור במשכן משופץ. בין אם מעוניינים ברמונט קוסמטי ואף באם חפצים בעבודות מקיפות, לו יש צרך לעשות שיפוץ - רצוי שלא להמשיך לדחות העבודה.

מאת: מורן אופירבריאות04/11/1215858 צפיות
כשאתם מחפשים להדפיס בענק תמונות שלכם וגם אם הינכם חושקים בשירותים מסובכים הרבה יותר, הגיוני כי יהאעליכם לפנות לשירותי הדפסה מקצועיים. גם אם אין זו מהווה בעיה מהותית להיכנס אל חברת דפוס ליד העסק, כדאי לזכור שלא בהכרח נותן שירות מסוגל להעניק בעבורכם את התוצר לו פיללתם.

מאת: מורן אופיראובדן כושר עבודה04/11/1227039 צפיות
מי מכם אף פעם לא נתקל בביצה משפטית במהלכה נזקק לשירותיו של עו''ד? אכן הדבר, עיסוקו של פרקליט הינו מתן סיוע לאנשים חסרי הרקע המשפטי, באירועים בהם אנחנו צריכים את עצתו המלומדת של מומחה שמבין בחוק. כך לדוגמה, אדם שחווה תביעת תשלום מזונות איננו מסוגל לראות את המסלול הנכון ללא פניה אל עו''ד מקצועי.

מאת: מורן אופירעיצוב01/11/128220 צפיות
שריר וקיים, אינספור בני תשחורת רוצים לשמח חבריהם ולבנות מהמפגש אירוע מפעים שיזכרו אותו כול החברים. אמצעי טוב להצליח בזה הינה באמצעות הבאת פעילויות ייחודיות ביום ההולדת. צריכים ללמוד איך לבחור פעילויות לימי הולודת?

מאת: מורן אופיראימון מנהלים01/11/128336 צפיות
אלא שאת רובן של הנשים הצעירות מטרידות חששות נוספות, חרדה מפרוצדורת הלידה, הזרקת האיפידורל, החשש שיווצר סיבוך ובנוסף גם, הרבה מחשבות על פרוצדורת ההחלמה. כאמא צעירה שהייתה וחוותה את פרוצדורה ייחודית זו שלוש פעמים בחייה, ההצעה הכי שימושית שתקבלו מימני היא פשוט לנסות להבין אם איך עוברים כל שלב בזמנו, והנושא הראשון והמרכזי הוא מוכנותיכן ללידה.

מאת: מורן אופיראימון לקריירה01/11/128266 צפיות
גם כשהייתי ילד פיללתי לפתוח ביזנס בתכשיטנות. היות שכך, הלכתי ללמוד ואספתי כסף בשביל להתקדם. אך לצערי, מהר מאוד הגעתי להבנה שכדי להתקדם בתחום המדובר, קיים צורך לנהל העסק ולנהל את הפיננסים באופן ראוי. שריר וקיים, זה מסובך להיות עצמאי, ואע''פ כן החלטתי לנצח. קיימות תיאוריות שעשויות להסביר כיצד להתנהל כראוי.

מאמרים נוספים בנושא יבוא ויצוא

מאת: רונית אלפסייבוא ויצוא05/03/211015 צפיות
יבוא מוצרים בצורה מסחרית מחייב ללמוד מה נדרש לייבוא מה החוקים החלים על אותם מוצרים. על מנת לעסוק בייבוא יש להוציא רישיון לייבוא ממשרד התמ"ת.

מאת: SEONET קידום אתריםיבוא ויצוא02/12/181996 צפיות
אתם זקוקים למבנה נייד לעסק או לבית זמני? רגע לפני שאתם בוחרים מבנה נייד להשכרה או לקניה הכנו עבורכם מדריך קצר להשכרת מבנה נייד

מאת: yoni romיבוא ויצוא15/07/181067 צפיות
המפעלים של היום הם לא המפעלים של פעם, היום המפעלים נראים יותר טוב, עובדים בשיטות יותר מתקדמות,  איכות העובדים גבוהה יותר וכפועל יוצא מכך גם המכונות שאנו משתמשים בהן צריכות להיות חזקות ועוצמתיות יותר.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא12/01/171463 צפיות
ראש השנה הסיני הוא החג החשוב והארוך ביותר בלוח השנה הסיני- ידוע גם בשמו "פסטיבל האביב"

מאת: ליאוריבוא ויצוא20/06/161929 צפיות
לוקליזציה פירושה, להתאים מוצר כלשהו, לאוכלוסייה שהיא שונה, מן האוכלוסייה המקורית, שאליה המוצר נועד. לוקליזציה כוללת, התאמה לחוקים המקומיים. לוקליזציה כוללת, התאמה למנהגים מקומיים.

מאת: אירה סימנסיבוא ויצוא21/04/161983 צפיות
יבוא מסין של תבניות להזרקת פלסטיק הוא תהליך מורכב מאוד שצריך להתבצע בצורה חכמה ובליווי אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום זה. מדובר על תבנית שיכולה לשקול מאות קילוגרמים, ואותה יש לייצר על פי מפרט מדוייק וברמת דיוק גבוהה מאוד. מרגע שהתבנית יוצרה ונשלחה ארצה, הכדאיות להחזרתה לסין לצורך תיקונים ושיפורים, צוללת פלאים ונעלמת, ולכן חשוב שתהליך העבודה וההתקשרות מול היצרן בסין, יתבצע בצורה חכמה עם נציג של הלקוח הנמצא בסין ובוחן את הדברים לעומק לפני שהתבנית יוצאת למשלוח.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא20/03/161727 צפיות
במאמר זה אנסה לרכז את כל הקשור בנושא איתור מפעלים בסין, כיצד מתחילים ואיך מגישים הצעות מחיר. נעבור על שאלות חשובות לבחינת רמת המקצועיות ורמת האיכות של מפעל בסין. קריאה מהנה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica