חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגנטים לחינה – בלי מגנטים אין חנינה!

מאת: טלי גלצילום אירועים31/10/2012920 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד מן האירועים המרתקים בצבעוניות הקיימים בארץ ובעולם - הינו טקס החינה. טקס מרהיב המתקיים לפני אירוע החתונה – בו החתן והכלה העתידיים מולבשים בבגדים מסורתיים, צבעוניים, לרוב גם מחליפים מספר תלבושות באירוע.

ניתן לומר כי אירוע החינה לרוב ייזכר יותר טוב מאשר אירוע החתונה – היות והצבעים, השמחה היא יותר אישית עם אנשים באמת קרובים ויקרים. בעוד שחתונה פונה יותר לקהל הרחב.

על מנת לשמר את זיכרונות החינה לטובת האורחים מומלץ להזמין את שירותיהם של צלמי מגנטים, המנצחים את האירוע ומעלים זאת על גבי מגנטים לרוב בצורת מלבן או ריבוע, עם כיתוב תאריך והאירוע בו נכחו האורחים.

מגנטים הינם להיט עולמי בכלל וארצי בפרט בקרב אירועי שמחה וימים טובים.

חינה – אירוע השנה!

מגנטים לאירועים משמשים צילום של רגע, ההולך עם אורחי האירוע כזיכרון מתוק מאירוע משמח. חשוב לשמור על קשר אישי ע מוזמני אירוע החינה. היות ומדובר במשפחה קרובה, חברים קרובים – יש לתת להם תשומת לב מרבית. כמובן שגם לחתן והכלה העתידיים – לשם כך התכנסו כל האורחים!

לעניות דעתם של רבים וטובים – טקס החינה מהווה את מהות האיחוד בין שני בני הזוג. הם מסמלים את אהבתם, שפע, אהבה, ברכות ואיחולים. מקובצים סביבם אהוביהם, חבריהם היקרים ביותר. לכן מגנטים לחינה הינו הפיתרון המושלם לספק לאורחים מזכרת נהדרת מאירוע מיוחד ואינטימי כמו החינה.

כל אירוע הוא שמחה בלב –

ניתן ליהנות משלל אירועים משמחים כגון חינה, חתונה, בר/ת מצווה, ברית/ה, עלייה לתורה ועוד שלל ימי הולדת לכל בני המשפחה.

לא כולם יודעים להדפיס תמונות, או לפענח כיצד מעבירים תמונות מהפלאפון אל המחשב הביתי, לכן אחת מהמזכרות היפות ביותר אותה תוכלו להעניק לאורחים המגיעים לאירועי השמחה שלכם, הינו מגנט עם צילום שלהם בזמן האירוע. מחויכים, רוקדים, לוגמים וסתם מפזזים להנאתם.

מגנטים לחתונה, חינה ועוד – יכולים להעלות חיוכים רבים על פני המוזמנים. וכך יזכרו את האירוע שלכם לא לעוד כמה ימים, אלא לכמה שנים! היות ואת המגנטים תמיד תולים על המקרר, דלת כניסה ועוד שלל מקומות בהם האורחים רואים עצמם, ותמיד יזכרו את האירוע שלכם, את התאריך ואת החיוך שלכם כשהצטלמתם איתם!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121184 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121618 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121252 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121378 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121407 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121221 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121340 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא צילום אירועים

מאת: רוני הכהןצילום אירועים31/10/181662 צפיות
האם באמת יכולים לארגן אירוע מורכב לעייפה כמו חתונה באופן מהיר ועדיין לספק "שואו" קסום כפי שכל חתן וכלה היו רוצים לאחל לעצמם?

מאת: ניב אבןצילום אירועים29/06/181614 צפיות
כאשר על מנת לדעת כמה עולה צלם לחתונה שמתקרבת לה בצעדי ענק, צריכים להבין היטב את כל מה שמתקיים בכל סוג של הצעה.

מאת: moraleצילום אירועים09/06/181267 צפיות
כשאנחנו עורכים אירוע, לא משנה מה סוג האירוע, בין אם זה שמחה משפחתית, מסיבה בחברה, אירוע חברתי ועוד, אנחנו יודעים פחות או יותר עם אילו ספקים אנחנו נצטרך לעבוד, אין פה הרבה דברים יוצאי דופן. אנחנו יודעים שנצטרך להזמין שירותי קייטרינג, ברוב המקרים נצטרך להזמין שירותי מוזיקה והגברה, סביר להניח שנצטרך להזמין צלם סטילס או צלם וידיאו, יש דברים שהם די מובנים מאליהם, דברים שאנחנו לא יכולים לוותר עליהם.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים14/12/171411 צפיות
איך מבצעים את הפעולה הלא פשוטה של מיון תחת לוח זמנים לא ממש רחב יריעה? קראו הלאה טרם הבחירה הסופית בצלם.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים19/10/171646 צפיות
בין כל הספקים צריכים לחפש גם צלם לחתונה במרכז הארץ, במידה ואכן החתונה נערכת באזור המרכז, ואז עולה לה השאלה איזה ספק יהיה הכי נכון לכל זוג, והאם העלות מצדיקה את עצמה בהתחשב בכל יתר הספקים שצריכים להוסיף עוד לרשימה הארוכה של הוצאות שאין לה סוף? התשובה לכל אלה היא תכנון.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים07/09/171907 צפיות
החיפוש אחר אדם אשר לו יש את המטלה המאוד חשובה הזו של צילום חתונה מתחילתה ועד לתומה על מנת שעם התיעוד הזה כל משפחת החתן והכלה יוכלו להעלות זיכרונות בצורה מאוד נוחה לצפייה, בתמונות סטילס וצילום וידאו גם יחד.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים22/08/172191 צפיות
חפשו אחר צלם לחתונה במרכז אשר עונה על כל מה שצריכים לחתונה לפי הבדיקה החשובה הבאה שיכולה לחסוך כאב ראש די במהירות...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica