חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת דירקט סחר

מאת: סימה שמואלישיווק ישיר31/10/20129279 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברת דיירקט סחר הינה חברה בלתי אמינה לחלוטין. קבלתי דרכה, בנוסף למוצרים שהזמנתי מוצרים נוספים שחוייבתי עליהם בתשלום כמובן. לאחר ברור ממושך התבררה טעותם אך את החזר התשלום עדיין לא קבלתי בטענות שונות עד היום, כבר מעל לחודשיים.

מדובר במאה שלושים שקל בערך. סכום קטן מכדי לפנות לתביעות קטנות אך גדול מספיק כדי להרויח כסף רב בשיטות מפוקפקות לכאורה. האם מדובר במקרה חד פעמי?  במידה ולא הרי מדובר בשיטת הונאה מתוחכמת. פשוט שולחים מוצרים שלא הוזמנו וסומכים על כך שהקונה "לא יעשה עניין" מהסכום שנגבה ממנו המוצרים או מהמוצרים העודפים שקבל.

בדיקה שלי עם חברת האשראי הצביעה על כך שאין זה מקרה ראשון בו הגיעה לחברה תלונה הנוגעת ל"דירקט סחר". אני ממליצה בפני הקוראים להמנע מרכישות דרך חברה זו.  יש חברות שווק ישיר נוספות וזו הפעם הראשונה בה אני נתקלת במצב בו שולחים לי מוצרים שלא הזמנתי ומחייבים אותי עליהם. עלי להדגיש שנציגי החברה הודו בטעות לפני מעל חודש ימים אם לא יותר.

הפצתי את הדברים דרך פייסבוק וכמובן התלוננתי גם במועצה לצרכנות.  קוראים רבים בפייסבוק הצטרפו לטענתי על החברה. אחרים ישמרו את הלקח. תחנות הצדק טוחנות לאט ותלונתי במועצה לצרכנות בתהליכי ברור, אך החכמים לא נופלים לבור שהפקחים מצליחים לצאת ממנו. אל תקנו מוצרים אצל חברת דיירקט סחר. יש חברות נוספות. כולנו מכירים את הביטוי "הפרטיירים רק מתחלפים". אז אל תהיו אתם הפראיירים. אני כבר הייתי.

 



תגיות המאמר: סחר, חוסר, אמינות, חברת, דירקט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סימה שמואלי

מאמרים נוספים בנושא שיווק ישיר

מאת: SEOMANשיווק ישיר11/02/161915 צפיות
מהי המטרה שעומדת מאחורי השיווק הישיר וכיצד ניתן להיעזר במוצרי פרסום לצורך המיתוג. הרעיון שעומד מאחורי מוצרי הפרסום והגימיקים שניתן לשלב בתהליך המיתוג ושימור הלקוחות.

מאת: דור קונספטשיווק ישיר28/07/144337 צפיות
השוק הפתוח מציג סוגים של מיני ברים לחברות ומוסדות גם יחד. אם מדברים על בר מים למפעל או אפילו בר פרטי, מדברים על כמה וכמה סוגים. למעשה מדברים על מטרות שיש לתת את הדעת עליהן. יש כל מיני מיני ברים. חלקם איכותיים וחלקם יכולים לספק מים נקיים באותה המידה.בעוד הפסולת הינה שם, מתכות רעילות ועוד חומרים אשר עלולים לסכן את הבריאות, מגיע השלב של בחירת מסנני המים והברים המקצועיים אשר יכולים לשמור על בריאותכם. מהו המידע העדכני באשר לסוגי מיני בר? כל המידע תחת קורת גג אחת.

מאת: יוסי יהודאיןשיווק ישיר16/11/138594 צפיות
שימוש בטלמרקטינג כאמצעי שיווק שנויי במחלוקת, אך אם עושים את זה בצורה מקצועית זה מצליח ומצליח בגדול. הינה כמה טיפים שיעזרו לכם.

מאת: www.copy-writer.co.ilשיווק ישיר06/11/138391 צפיות
על כוחו העולה של דפוס דיגיטלי ככלי שיווק

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבשיווק ישיר10/04/132065 צפיות
בית ידיעות אחרונות הוא העיתון המוביל בעיתונות הישראלית. העיתון מהווה פלטפורמה עיתונאית למגוון רחב של סגנונות תקשורת ועיתונות ומהווה מקום העיקרי והמרוכז למדיה העיתונאית בישראל.

מאת: penglשיווק ישיר06/11/128881 צפיות
במציאות הכלכלית העגומה שלנו, ראוי לציין חברה אחת שבאמת תורמת לרווחתם של הצרכנים. חברה זו היא דיירקט סחר הפועלת רבות לטובתם של כלל הצרכנים ודוגלת בשיוויון.

מאת: penglשיווק ישיר30/10/129176 צפיות
איכותה של חברת דיירקט סחר אינה מוטלת בספק. מדובר בחברה איכותית ברמות הגבוהות ביותר שיצרה תחרותיות במשק בישראל ותרמה רבות לצרכנים ותמשיך לתרום להגינות במחירים ולמתן יחס אישי ללקוחות השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica