חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק דיגיטלי? דפוס דיגיטלי!

מאת: www.copy-writer.co.ilשיווק ישיר06/11/20138388 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דפוס דיגיטלי – תראו מה כוחו של הדף המודפס.


בעידן הדיגיטלי מקובל קצת להקל ראש בכוחו של דפוס דיגיטלי.
כולנו צמודים למסכים כל הזמן ונראה שהמדים אשר הופכת נייר לבן לחומר קריא כבר איננו רלוונטי יותר. הרי נייר אינו מתממשק לפייסבוק, שום דף אינו ניתן להקלקה וכן הלאה.
והנה , מסתפבר שהדפוס הדיגיטלי קם לתחייה, ממש כך. כן חברים, מסתבר שבשנה האחרונה ניתן לראות שדפוס דיגיטלי חוזר לצבור אהדה ובגדול. מדוע? הנה אנחנו מפרטים.


מסכי המגע הם קטנים ולא חווייתיים.
כולנו זוכרים את הפעם הראשונה שבה הפעלנו מכשיר טלפון חכם עם מסך המגע שלו.
זה מרגש, זה אמיתי, זה פעול וזה מדהים. אבל, זה קטן. זה מרשים לזמן מה.
אין לזה מימדים, אין לזה ריח, אין לזה משקל.
רוצים לפרסם את העסק שלכם? דף נחיתה אולי יעלה על המסך של לקוח פוטנציאלי שלכם למשך כמה רגעים, אבל אחרי זה הוא ירד ואף אחד לא יראה אותו יותר.
דווקא הדפסת פלאייר בדפוס דיגיטלי יכולה לעשות עבורכם עבודה מצויינת:
פתאום הדפסה בדפוס דיגיטלי נראת כ"השקעה" וואו הדפסתם פה מסמך שלם שיש לו משקל, יש לו אפילו ריח! כן ריח חדש ומפתה של משהו שנעשה במיוחד בשבילנו. וזה לא מעט.
דפוס דיגיטלי אמיתי יכול להעניק חוויה ללקוח עוד יותר ממה שהיינו רגילים לפני שהפייסבוק, האינסטגרם, הפליקר, והווטסאפ חדרו לחייינו. כן, האינטרנט הביא איתו קדמה, אבל הקדמה משתחווה לגורמי העבר ואלו מצדיעים לדפוס דיגיטלי.


מה ניתן לעשות היום בדפוס דיגיטלי? הרבה דברים שלא ניתן היה לבצע בעבר.
לדוגמה: הדפסת מדבקות הפכה להיות מוצר הרבה יותר רחב ומרשים מבעבר. אתם יכולים לבצע הדפסת מדבקת קיר בגודל עצום. הילד שלכם צייר ציור? אתם יכוולים לסרוק אותו בשירות סריקת מסמכים ואז לבצע הדפסת מדבקות בגודל טפט והנה יש לכם קישוט ביתי מרהיב, מקורי ומרגש שרק דפוס דיגיטלי יכול לבצע. צילום סמכים ( כולנו היינו סטודנטים והעברנו שעות על גבי שעות בתור מול מכונת הצילום) בדפוס דיגיטלי (מאות מסמכים) אורך שתי דקות בלד.
סריקת מסמכים היא אחד השירותים הכי מעניינים ומרגשים בדפוס דיגיטלי מכיוון שהיא הופכת תמונות ישנות נניח התמונות הישנות באלבומים הישנים שלכם בבית של הסבא הסבתא והמזוודות איתן עלו ארצה) והופכות את כל ההיסטוריה הזו לחומרים דיגיטליים קיימים. תנו להיסטוריה להפוך לקובץ ווהעלו אותו לכל האתרים הרלוונטיים. כן את התמונות מהילדות תוכלו להעלות לפייסבוק ולא תצטרכו לגרום להן להיראות ישנות באינסטגרם... כן. סריקת מסמכים בדפוס דיגיטלי היא מהפכה בפני עצמה.
כמו כן שירותי כריכה מאפשרים לכל עבודה סטודנטיאלית להיראות כמו ספר חשוב
ואתם יכולים כך לשמור ולשמר גם כתב שביצעתם לכבוד אירוע משפחתי או כל דבר אחר למשך שנים. זה עולה שקלים בודדים ואתם יכולים ליהנות מהאיכות של הדפסת כריכות בפדוס דיגיטלי לאורך שנים ארוכות.




 



תגיות המאמר: דפוס דיגיטלי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת www.copy-writer.co.il

מאת: www.copy-writer.co.ilענפי ספורט21/08/143501 צפיות
על הטרנד החדש - טיפוס קירות: ספורט מרהיב ומרתק!

מאת: www.copy-writer.co.ilניהול ידע02/12/137986 צפיות
מה עושים עם אלבומי התמונות הישנים? שירות סריקת מסמכים מפנה מקום לקדמה ומנציח את ההיסטוריה של המשפחה שלכם בדרך מתקדמת

מאת: www.copy-writer.co.ilיבוא ויצוא06/11/137813 צפיות
מה זה בעצם תמלול ומה עושים עם זה

מאת: www.copy-writer.co.ilאדריכלות נוף 06/11/13990 צפיות
על האופנה החדשה שמרטיבה את היובש העירוני

מאת: www.copy-writer.co.ilחברה ומדינה - כללי03/11/131269 צפיות
על קורותיו של מנעולן בירושלים - האיש שפותח דלתות ופותר בעיות לבני דתות שונות ומעמדות שונים ומציץ לחייהם ברגע של לחץ הנוגע לבית שלהם - הטריטוריה הפרטית.

מאת: www.copy-writer.co.ilמשפחה וזוגיות - כללי03/11/131123 צפיות
סריקת מסמכים מאפשרת לכם להפוך את אלבומי התמונות מהעבר לנחלת העתיד. כך תשמרו את ההיסטוריה בתמונה

מאת: www.copy-writer.co.ilאומנות - כללי06/08/131274 צפיות
מזרקות פרטיות נחשבות לסמל בורגני - אבל יש בהן גם ממד רוחני.

מאמרים נוספים בנושא שיווק ישיר

מאת: SEOMANשיווק ישיר11/02/161913 צפיות
מהי המטרה שעומדת מאחורי השיווק הישיר וכיצד ניתן להיעזר במוצרי פרסום לצורך המיתוג. הרעיון שעומד מאחורי מוצרי הפרסום והגימיקים שניתן לשלב בתהליך המיתוג ושימור הלקוחות.

מאת: דור קונספטשיווק ישיר28/07/144336 צפיות
השוק הפתוח מציג סוגים של מיני ברים לחברות ומוסדות גם יחד. אם מדברים על בר מים למפעל או אפילו בר פרטי, מדברים על כמה וכמה סוגים. למעשה מדברים על מטרות שיש לתת את הדעת עליהן. יש כל מיני מיני ברים. חלקם איכותיים וחלקם יכולים לספק מים נקיים באותה המידה.בעוד הפסולת הינה שם, מתכות רעילות ועוד חומרים אשר עלולים לסכן את הבריאות, מגיע השלב של בחירת מסנני המים והברים המקצועיים אשר יכולים לשמור על בריאותכם. מהו המידע העדכני באשר לסוגי מיני בר? כל המידע תחת קורת גג אחת.

מאת: יוסי יהודאיןשיווק ישיר16/11/138593 צפיות
שימוש בטלמרקטינג כאמצעי שיווק שנויי במחלוקת, אך אם עושים את זה בצורה מקצועית זה מצליח ומצליח בגדול. הינה כמה טיפים שיעזרו לכם.

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבשיווק ישיר10/04/132062 צפיות
בית ידיעות אחרונות הוא העיתון המוביל בעיתונות הישראלית. העיתון מהווה פלטפורמה עיתונאית למגוון רחב של סגנונות תקשורת ועיתונות ומהווה מקום העיקרי והמרוכז למדיה העיתונאית בישראל.

מאת: penglשיווק ישיר06/11/128880 צפיות
במציאות הכלכלית העגומה שלנו, ראוי לציין חברה אחת שבאמת תורמת לרווחתם של הצרכנים. חברה זו היא דיירקט סחר הפועלת רבות לטובתם של כלל הצרכנים ודוגלת בשיוויון.

מאת: סימה שמואלישיווק ישיר31/10/129278 צפיות
חברת דיירקט סחר בלתי אמינה לחלוטין

מאת: penglשיווק ישיר30/10/129175 צפיות
איכותה של חברת דיירקט סחר אינה מוטלת בספק. מדובר בחברה איכותית ברמות הגבוהות ביותר שיצרה תחרותיות במשק בישראל ותרמה רבות לצרכנים ותמשיך לתרום להגינות במחירים ולמתן יחס אישי ללקוחות השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica