חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קבוצת ידיעות אחרונות

בית ידיעות אחרונות הוא העיתון המוביל בעיתונות הישראלית. העיתון מהווה פלטפורמה עיתונאית למגוון רחב של סגנונות תקשורת ועיתונות ומהווה מקום העיקרי והמרוכז למדיה העיתונאית בישראל. במסגרת העיתון מוצא מדי יום העיתון היומי של ידיעות אחרונות הכולל מוספים וכתבות עדכניות וחדשותיות על הנושאים הבוערים שעל סדר היום. בנוסף, מוצאת לאור מדי שישי מהדורת שבת נרחבת של העיתון הכוללת כתבות וראיונות עם אנשי ציבור מעולם הפוליטיקה, הכלכלה והתרבות בישראל.

קבוצת ידיעות אחרונות

קבוצת ידיעות אחרונות כוללת מגוון רחב של מגזינים המוצאים לאור מבית ידיעות אחרונות ומהווים פלטפורמה עיתונאית מובילה ביותר בישראל. במסגרת הקבוצה ניתן למצוא את המגזינים הפופולאריים והוותיקים ביותר בעולם העיתונות כמו המגזין "לאשה" המיועד לנשים בשנות העשרים ומעלה, המגזין "בלייזר" המיועד לגברים בשנות העשרים ומעלה, המגזין "מנטה" העוסק בנושאי בריאות ולייף סטייל, המגזין "גו" העוסק בנושאי אופנה ויחסים ומיוחד לנשים צעירים בשנות העשרים, המגזין "ראש אחד" המיועד לבני הנוער ועוד.

מגזיני בריאות ולייף סטייל

המגזינים המובילים אשר תופסים יותר ויותר עניין בשנים האחרונות הם המגזינים העוסקים בנושאי בריאות ולייף סטייל. עם התפתחות הטכנולוגיה הרפואית והתפתחות עידן האנטי אייג'ינג, יותר ויותר מתעניינים ומעוניינים במידע בנושאי בריאות ולייף סטייל. שני המגזינים מבית קבוצת ידיעות אחרונות המתמקדים בעיקר בנושאים אלו הם המגזינים "מנטה" ו"גו" המיועדים לקהל יעד מגוון ומכילים שלל כתבות ונושאים מעולמות התוכן המעניינים של איכות החיים וסגנון חיים.

המגזין מנטה

המגזין "מנטה" הוא ירחון העוסק בנושאי הלייף סטייל וסגנון החיים. במגזין כתבות שונות ומעודכנות על נושאים מעולם האופנה, הבריאות, איכות החיים, הזוגיות, המשפחה, הילדים, התזונה, היופי והאסתטיקה והרפואה. במגזין מובאים מדי חודש כתבות מעניינות של אנשי מקצוע מעולם הבריאות והרפואה הקונבנציונאלית או הרפואה האלטרנטיבית אשר כותבים כתבות של דעה, כתבות ייעוץ ועוד המלוות בצילומים ותמונות להמחשה ועניין.

קהל היעד של המגזין הוא נשים וגברים ממעמד סוציואקונומי בינוני ומעלה המתעניינים בלייף סטייל ואורח חיים בריא ונכון. התפוצה הרחבה שלה מגזין כוללת כשבעים אלף עותקים מדי חודש הנקראים על ידי מאות אלפי קוראים מדי שנה. את המגזין ניתן להשיג בדוכני העיתונים או דרך מנוי ובנוסף, המגזין נשלח מדי חודש אל המרפאות השונות ברחבי הארץ להנעמת זמנם של הממתינים בתור.

המגזין "גו"

המגזין "גו" הוא המגזין המיועד לנשים צעירות המתעניינות בעולמות התוכן של האופנה. המגזין המוגדר כמגזין אופנתי מכיל תכנים  מגוונים כמו כתבות אופנה וטיפוח, כתבות דעה על אהבה וסקס, פינות ייעוץ של מומחים בתחומים שונים ועוד. המגזין בנוי מכתבות המלוות בתמונות וצילומים ההופכים אותו לקליל ואטרקטיבי במיוחד לחובבות האופנה המעוניינות להתעדכן בטרנדים האופנתיים האחרונים. בכל חודש יוצא המגזין עם תמונת שער של אישה מפורסמת מעולם האופנה או הטלוויזיה. בין המפורסמות אשר הופיעו על שער המגזין ניתן למצוא את נינט טייב, מירי בוהדנה, בר רפאלי ועוד. קהל היעד של המגזין הוא בעיקר נשים בגילאי העשרים.

יתרונות הפרסום

פרסום במגזינים מבית ידיעות אחרונות העוסקים באופנה ולייף סטייל מאפשר למפרסמים לפנות לפלח שוק ייחודי ומסוים ולעשות שימוש בפרסומות רלוונטיות לפלח השוק הרלוונטי מה שמהווה יתרון פרסומי נרחב.

 



תגיות המאמר: המגזין גו


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקסיומה פרסום ואינטראקטיב

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבפרסום מקוון13/03/131902 צפיות
עולם האינטרנט שינה את הכללים בעולם השיווק והפרסום והפך לאחד הכלים הפרסומיים האפקטיביים ביותר. באמצעות האינטרנט יכולים המפרסמים לפלח את קהל היעד ולייעד את הפרסומות על פי מיקוד של נושאים וקהל יעד. בנוסף, הטכנולוגיה האינטרנט הפכה את הפרסום להרבה יותר ממוקד ויעיל הודות לטכניקות של משיכת תשומת הלב של הגולש ו"אילוצו" לצפות בתכנים הפרסומיים בשיטות שונות.

אחת הדרכים היעילות לפרסום מוצרים וחברות היא באמצעות פרסום על אוטובוסים. מיקום של חומרי הפרסום על האוטובוסים הופך את הפרסומת להרבה יותר חשופה לקהלי יעד מגוונים מה שמעלה משמעותית את האפקטיביות של הקמפיין הפרסומי כולו. שילוט אוטובוסים יכול להיות בצורה של פלקט המודבק על כל שטח הקירות של האוטובוס מלפנים ובצדדים או על ידי מדבקות המודבקות בפנים האוטובוס ועל העמודים התומכים בתוך האוטובוס. לפרסום באמצאות אוטובוסים יתרונות גדולים ורבים בעיקר בזכות החשיפה של האוטובוסים לקהלי יעד מגוונים.

עיתון דה מרקר הוא אחד מהעיתונים המעניינים והמיוחדים בישראל, העיתון מופץ כחלק מעיתון "הארץ" ומהווה את המדור הכלכלי של העיתון.

אחד מן העיתונים המובילים בישראל הוא העיתון ידיעות אחרונות. העיתון נחשב לאחד העיתונים הוותיקים ביותר בארץ היוצא אור החל משנות הארבעים.

אחד מן העיתונים המובילים בישראל הוא העיתון ידיעות אחרונות. העיתון נחשב לאחד העיתונים הוותיקים ביותר בארץ היוצא אור החל משנות הארבעים.

מאמרים נוספים בנושא שיווק ישיר

מאת: SEOMANשיווק ישיר11/02/161914 צפיות
מהי המטרה שעומדת מאחורי השיווק הישיר וכיצד ניתן להיעזר במוצרי פרסום לצורך המיתוג. הרעיון שעומד מאחורי מוצרי הפרסום והגימיקים שניתן לשלב בתהליך המיתוג ושימור הלקוחות.

מאת: דור קונספטשיווק ישיר28/07/144337 צפיות
השוק הפתוח מציג סוגים של מיני ברים לחברות ומוסדות גם יחד. אם מדברים על בר מים למפעל או אפילו בר פרטי, מדברים על כמה וכמה סוגים. למעשה מדברים על מטרות שיש לתת את הדעת עליהן. יש כל מיני מיני ברים. חלקם איכותיים וחלקם יכולים לספק מים נקיים באותה המידה.בעוד הפסולת הינה שם, מתכות רעילות ועוד חומרים אשר עלולים לסכן את הבריאות, מגיע השלב של בחירת מסנני המים והברים המקצועיים אשר יכולים לשמור על בריאותכם. מהו המידע העדכני באשר לסוגי מיני בר? כל המידע תחת קורת גג אחת.

מאת: יוסי יהודאיןשיווק ישיר16/11/138594 צפיות
שימוש בטלמרקטינג כאמצעי שיווק שנויי במחלוקת, אך אם עושים את זה בצורה מקצועית זה מצליח ומצליח בגדול. הינה כמה טיפים שיעזרו לכם.

מאת: www.copy-writer.co.ilשיווק ישיר06/11/138389 צפיות
על כוחו העולה של דפוס דיגיטלי ככלי שיווק

מאת: penglשיווק ישיר06/11/128881 צפיות
במציאות הכלכלית העגומה שלנו, ראוי לציין חברה אחת שבאמת תורמת לרווחתם של הצרכנים. חברה זו היא דיירקט סחר הפועלת רבות לטובתם של כלל הצרכנים ודוגלת בשיוויון.

מאת: סימה שמואלישיווק ישיר31/10/129279 צפיות
חברת דיירקט סחר בלתי אמינה לחלוטין

מאת: penglשיווק ישיר30/10/129176 צפיות
איכותה של חברת דיירקט סחר אינה מוטלת בספק. מדובר בחברה איכותית ברמות הגבוהות ביותר שיצרה תחרותיות במשק בישראל ותרמה רבות לצרכנים ותמשיך לתרום להגינות במחירים ולמתן יחס אישי ללקוחות השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica