חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טלמרקטינג – טיפ קטן

מאת: יוסי יהודאיןשיווק ישיר16/11/20138592 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים יגידו כי הם אינם סובלים את השימוש הרב הנעשה בארץ ובעולם בשיטת השיווק הישיר, ה טלמרקטינג. נציג של חברת שיווק היושב ב CALL CENTER מרוחק ומנסה למכור לנו מותג כזה או אחר, מתקשר אלינו הביתה וממטיר עלינו סדרה של שאלות ומנסה לשכנע אותנו כי אנו חייבים אבל פשוט חייבים להקדיש לו מזמננו.

שיחת טלמרקטינג איננה חייבת להיות גרועה או להסתיים בטריקת טלפון מצד הלקוח הפוטנציאלי ובמרמור מצדו של הטלפן היושב אי שם ב CALL CENTER בעמדת הטלפון בין עשרות רבות של מוקדנים נוספים. האמת הפשוטה היא כי באמצעות כמה טיפים קטנים ויעילים, אפשר להפוך כל שיחת טלמרקטינג להצלחה מסחררת.

שאלה ממוקדת

לצורת השאלה שלנו יש השפעה רבה על התשובה אותה נקבל. לשאלה פתוחה יש ייתרונות רבים. היא מאפשרת לנו שיחה ומאפשרת לקבל מידע רחב ומקיף. אך יש מצבים שבהם שאלה פתוחה עלולה להזיק ואף להביא אותנו למבוי סתום ואף לסתימת הגולל על השיחה כולה. פעמים רבות, עצם ההתנגדות של הלקוח לשיחת טלמרקטינג איננה מעידה על התנגדות אמיתית למוצר אותו המוקדן מבקש לשווק. ואם כך, ממה נובעת ההתנגדות?

להתחיל ב "אם"

מסתבר שפעמים רבות אין ללקוח סיבה מהותית להתנגד להצעה אותה הוא מקבל בשיחת ה טלמרקטינג אותה הוא מקבל מהמוקדן איתו הוא משוחח ומציע טענות ותירוצים שונים מדוע אין הוא יכול לרכוש את המוצר המוצע לו במסגרת שיחת ה טלמרקטינג. כדי להתמודד עם טענות הלקוח ולעקוף אותן, די אם נתחיל את המשפט שלנו במילה "אם". זה אומנם לא יפתור לנו את כל הבעיות של שיחת ה טלמרקטינג, אך זה לפחות יצמצם במידה משמעותית.

הנה לכם כמה דוגמאות:

- אם הייתי מראה/מוכיח לך שהשימוש במוצר שלנו יחסוך לך כך וכך שקלים בחודש, היית שוקל לרכוש את המוצר?

- אם לא היית לך בעיית תקציב, היינו יכולים להתקדם?

- אם לא היית קשור דווקא לחברה הזאת או לסוכן הזה, האם היית בוחר בהצעה שלי?

 



תגיות המאמר: CRM, call center, טלמרקטינג


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי יהודאין - עוסק בפיתוח יישום הקמה והטמעת מערכות CRM כ- 20 שנה, אחד ממייסדיי תוכנת CRM הפופולארית ביותר בארץ Followup CRM עם מעל 15,000 משתמשים, מומחה Microsoft crm גם בהיבטים הטכניים ,מרצה  במספר מוסדות בתחום CRM.  לאתר הבית www.reutone.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי יהודאין

מאמרים נוספים בנושא שיווק ישיר

מאת: SEOMANשיווק ישיר11/02/161913 צפיות
מהי המטרה שעומדת מאחורי השיווק הישיר וכיצד ניתן להיעזר במוצרי פרסום לצורך המיתוג. הרעיון שעומד מאחורי מוצרי הפרסום והגימיקים שניתן לשלב בתהליך המיתוג ושימור הלקוחות.

מאת: דור קונספטשיווק ישיר28/07/144336 צפיות
השוק הפתוח מציג סוגים של מיני ברים לחברות ומוסדות גם יחד. אם מדברים על בר מים למפעל או אפילו בר פרטי, מדברים על כמה וכמה סוגים. למעשה מדברים על מטרות שיש לתת את הדעת עליהן. יש כל מיני מיני ברים. חלקם איכותיים וחלקם יכולים לספק מים נקיים באותה המידה.בעוד הפסולת הינה שם, מתכות רעילות ועוד חומרים אשר עלולים לסכן את הבריאות, מגיע השלב של בחירת מסנני המים והברים המקצועיים אשר יכולים לשמור על בריאותכם. מהו המידע העדכני באשר לסוגי מיני בר? כל המידע תחת קורת גג אחת.

מאת: www.copy-writer.co.ilשיווק ישיר06/11/138388 צפיות
על כוחו העולה של דפוס דיגיטלי ככלי שיווק

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבשיווק ישיר10/04/132062 צפיות
בית ידיעות אחרונות הוא העיתון המוביל בעיתונות הישראלית. העיתון מהווה פלטפורמה עיתונאית למגוון רחב של סגנונות תקשורת ועיתונות ומהווה מקום העיקרי והמרוכז למדיה העיתונאית בישראל.

מאת: penglשיווק ישיר06/11/128880 צפיות
במציאות הכלכלית העגומה שלנו, ראוי לציין חברה אחת שבאמת תורמת לרווחתם של הצרכנים. חברה זו היא דיירקט סחר הפועלת רבות לטובתם של כלל הצרכנים ודוגלת בשיוויון.

מאת: סימה שמואלישיווק ישיר31/10/129278 צפיות
חברת דיירקט סחר בלתי אמינה לחלוטין

מאת: penglשיווק ישיר30/10/129175 צפיות
איכותה של חברת דיירקט סחר אינה מוטלת בספק. מדובר בחברה איכותית ברמות הגבוהות ביותר שיצרה תחרותיות במשק בישראל ותרמה רבות לצרכנים ותמשיך לתרום להגינות במחירים ולמתן יחס אישי ללקוחות השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica