חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בגדי תינוקות - הפריט הבסיסי הכי חשוב לילדך

מאת: טלי גלאופנה04/11/2012796 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא משנה אם יש לך בן או בת, גבוה או נמוך, שמן או רזה, כאימא, תמיד תרצי להלביש אותו בבגדים המתוקים ביותר, האיכותיים ביותר והמתאימים ביותר עבור צרכיו. בגדים הם מוצר שכמעט תמיד אין מהם מספיק, אפילו עבור הקטנטנים, ומעבר לכך, מוצרי הביגוד לתינוקות הם כל כך חמודים ומתוקים שקשה לנו לעמוד בפניהם.

בגדי תינוקות שאת או בעלך רוכשים עבור הילד, הוא כנראה הפריט הבסיסי הכי חשוב עבורו. המלתחה של הילד מתחלפת כל תקופת זמן קצרה מאחר וקצב גדילתו הוא מהיר ביותר ואנו בטח לא נרצה להלביש אותו בבגדים גדולים מדי או קטנים מדי. בנוסף, התינוקות הקטנים שלנו נוטים ללכלך בקצב מהיר את הבגד, כמובן ללא כל כוונה, עקב פליטות, אוכל שנשפך, צרכים וכדומה.

סוד גלוי הוא, כי בחודשים הראשונים של התינוק או התינוקת, סביר להניח שתקבלו המון סטים של בגדים, החל מכובעים וסרטים ועד זוגות גרביים חמודים ושמלות מטריפות. עם זאת, חשוב לנו בתור הורים להלביש את התינוק בבגד שאנו אוהבים, חושבים שמתאים לו, והכי חשוב – בחרנו בעצמנו לאחר שבררנו בגדים אחרים שפחות מתאימים לנו. חנויות לתינוקות לא חסר, ובכל קניון תוכלו למצוא חנות כזו שמציעה לכם בגדים על פי הגיל של הילד. תוכלו גם להסתכל על התווית של הבגד ולוודא שאכן מדובר בבגד שמתאים, לדוגמה, לגילאים של עד חצי שנה.

מוצרי תינוקות, בייחוד הבגדים, קיימים במגוון סוגים, צבעים ואיכויות. אך כשאתם מתכוונים לבחור את המקום בו תקנו לתינוק את הבגד, חשוב שתקבלו המלצות על המוצרים במקום או עצות לבחירת בגדי תינוקות. ערכו סקר קצר על חנויות למוצרי תינוקות באזורכם, ושימו לב גם למבצעים השונים המוצעים באינטרנט, בעיתונים או על חלונות הראווה. ישנם מבצעים רבים על בגדי תינוקות שיכולים לחסוך לכם כסף רב.

בגדי תינוקות הם לא מוצר שאמור לעלות יותר מדי כסף, ורצוי לקנות בגדים בסטים כדי להפחית את המחיר. עם הניסיון שתקבלו במהלך הזמן, תדעו כבר איזה בגד הכי מתאים לתינוק שלכם. אל תסתפקו בבגדים בסיסיים. התינוק זקוק גם לכובעים, סוודרים, בגדי יציאה, נעלי בית נוחות ועדינות, בגד ים, שמיכות ועוד. אל תשכחו לוודא על אופציה להחזרת המוצר, במידה והוא לא מתאים או חס וחלילה הבד שלו עלול לגרום לעור התינוק גירוי לא נעים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121186 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121623 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121255 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121380 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121408 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121222 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121342 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222808 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195519 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193718 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181651 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181599 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171718 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171896 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica