חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניסור בטון – נקי מדוייק ושקט

מאת: Shaiשיפוצים04/11/2012748 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניסור בטון – נקי מדוייק ושקט

לעיתים רבות בחיי היום יום של כולנו אנו נתקלים במצב בו אנו זקוקים לפעולה כירורגית אך עוצמתית על חומר קשה. לא, לא מדובר על לשנות את מערכת היחסים בין חמות לכלתה, אלא על ניסור בטון.

מגוון האפשרויות שבגינן נזדקק לשירות שכזה הן ממש אינסופיות:

ניסור של קיר בטון לטובת פתיחת חדר נוסף בבית


חיתוך בטון לטובת העברת צנרת חשמל או מים


קידוח בטון לשם העברת צינור של מייבש כביסה

פתיחת חדר נוסף בעליית גג

טיפול בממ"דים (אשר כידוע לנו בנויים מיציקת בטון)

נחזור צעד אחורנית

מדוע בכלל יש צורך לעשות שימוש דווקא בכלים ייחודיים ובעלי מקצוע ייחודיים לתחום הזה? ומה הקשר של יהלום לכל הסיפור?

יש כזה דבר ניסור בטון נטו איכותי וטוב – ובכן, היהלום הינו המחצב החזק ביותר בטבע עד כה. על מנת להתמודד עם חומר קשה מאוד כמו יציקת בטון עלינו להפעיל חומר כוחני על חומר כוחני. וכך יצא שמסורים, מקדחות וכן דיסקים בשלל רדיוסים וקטרים, עוברים ציפוי של שבבי יהלום בטכנולוגיות חדישות. השילוב של מסר המסתובב במהירות עצומה בשילוב עם החומר החזק ביותר בעולם (קרי יהלום) נותן אפקט מדהים המאפשר חיתוך של קיר חזק מאוד, ברזל, סלעים וכדומה בזמן קצר יחסית. ככל שהמשטח רך יותר, כך מהיר יותר ופשוט יותר תהליך הניסור.

ואם נסרב לניסור יהלום ונרצה ניסור רגיל?

יתכן שגם זה קורה. המחיר של כזה דבר הוא בעיקר – עוגמת נפש רבה, כסף שמשלמים ל-"בעל מקצוע" תמורת עבודה שלוקחת זמן רב, תוצר סופי קרי קידוח בטון או ניסור לא סימטריים, לא מדוייקים ולא אסתטיים. בהחזר על השקעה ברור כי צוות מיומן של חיתוך בטון ביהלום שווה את ההשקעה הכספית – וזאת בתנאי שמדובר בחברה איכותית המבצעת את עבודתה נאמנה. חברה שכזו על פי רוב מחזיקה צוות עובדים. כולם עברו הכשרות בטיחות. כולם התנסו במגוון עבודות ופוזיציות שונות של קידוח. כאשר נסיון ומוניטין נפגשים בחברה שכזו – החור של הצינור למייבש הכביסה עתיד להיות סימטרי ועגול. החלון בסלון שרציתם להגדיל, יראה הכי טבעי, החומה בחצר שהסרתם תופל תוך זמן קצר ברעש מינימאלי ומהירות מקסימאלית שכן זהו אופי העבודה בכלים הללו (שאגב עלותם היא רבה מאוד).

איך מזהים חברה מקצועית?

ראשית מתייעצים עם מכירים כמובן ובודקים קצת ברשת. לאחר מכן מבינים את סדרי גודל המחרים הנדרש. עוד דברים החשובים הם פגישה ראשונית לקבלת הצעת מחיר ובה מתרשמים מאיכות העובדים, רמת ההבנה והמקצועיות שלהם (שואלים אותם שאלות מתקילות ורואים מה התגובה). נקודה מאוד חשבה בתחום הזה היא עניין הבטיחות. חברה אשר עובדיה מצויידים במיגון ראוי ועובדים בצורה מקצועית ולא חאפרית ידליקו מייד נורה ויהוו נקודה למחשבה. ניתן להגיע בתיאום עם החברה למקום בו הם עבודים ולהביט, אין בכך בושה וזדה לגיטימי ובעיקר במידה שיש לכם עבודת ניסור בטון ביהלום בסדר גודל משמעותי.

לסיכום
ראוי להזמין מומחים בתחום הזה ולקבל גם הצעת מחיר. ניסור בטון מחיר שלו ושאר מרכיבים באופי העובדה, הם אשר ישפיעו על מחירה של ההצעה הסופית. מומלץ ללכת על חברות מנסות ובעלות שם וקבלות בשטח ולא על חאפרים שמורידים מחירים ועושים עבודה גרועה מאוד. בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shai

מאת: Shaiצרכנות09/09/182621 צפיות
איך בוחרים מקלחונים? על מה חשוב להקפיד בעת ביצוע ההזמנה? כל מה שרציתם לדעת על החלק החשוב ביותר בחדר המקלחת.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182639 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: Shaiאירועים וחתונות – כללי22/05/181303 צפיות
הקיץ הוא העונה הכי לוהטת של החתונות בישראל. לפני שמתחילים לחפש מקום רלוונטי - גן, אולם או מסעדה כדאי לדעת מה נחשב היום למקובל. מה "אין" וממה להימנע...

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי26/03/181100 צפיות
אמבטיה היא פריט לאוהבי הפינוק והיופי. מה קורה לאחר מספר שנים כשאר יש בקיעים, שריטות, חלודה ולכלוכים שאינם יורדים בשום צורת ניקוי. רבים שוברים ומתקינים מקלחון, אך ישנם יחיד סגולה ששומרים אמונים לאמבטיה ופשוט מחליפים אותה בחדשה.

מאת: Shaiשיפוצים07/11/131276 צפיות
מסורי בטון הם הדבר הדבר הכי אפקטיבי היום בכל הנוגע להתגברות על משטחים בעלי מרקם קשה. רבים חושבים כי מדובר על כלים לניסור של מוצרי בטון בלבד וכאן טעותם. מסורים אלו מסוגלים לנסר משטחים קשים ביותר ממגוןן סוגים ממבתכות, דרך עצים, בטון יצוק, פלדה (כספות של כסף למשל) ועד לסלעים וכבישים בעלי תערובת משטח שונים.

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי19/08/131805 צפיות
כולנו זקוקים מדי פעם לשירותיו של אינסטלטור טוב. הרי אנו צריכים לדאוג לתחזוקתו התקינה של הבית ומיני פעם מתרחשות אי-אילו תקלות שונות בתשתיות המים שלו. ראוי שנמצא שרברב מומחה לטובת איתור נזילה. בוודאי שכדאי לנו לבקש ולראות את תעודת ההסמכה של אותו בעל מקצוע, בכדי לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מיומן ומהימן. מקצוען אמיתי, מלבד זאת שידע לעסוק בתחומי האינסטלציה השונים (פתיחת סתימות כמובן, אבל לא רק). יהיה זה טוב אם נוכל לקבל אודותיו המלצות של לקוחות רבים וטובים מן הסתם.

מאת: Shaiצרכנות12/06/131143 צפיות
בעידן שבו יש אינפלציה של בעלי מקצוע בשלל תחומים ובתחום השרברות בפרט - איתור של מקצוען הוא לא טרוויאלי. לבחור איש שיתקן את צנרת ביתכם על בסיס מגנט או פלייר בתיבת הדואר יכול להיות מקח טעות מצער. להלן ננסה להבין איך לבחור נכון יותר.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232634 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223300 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica