חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוקחים לשירותכם

מאת: מיכל זבריאות ורפואה כללי05/11/2012902 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוקחים מקצועיים הם גם אנשי סוד. כאשר תוקף אותנו חשש כל שהוא או כאשר אנחנו מתלבטים בסוגייה כאובה- תרתי משמע- אינטימית, הרוקח עשוי להיות האיש שעמו נתייעץ. הביטחון שלנו בדיסקרטיות וביושרה שלו מאפשרים לנו להיפתח אליו ולשתף אותו.

רוקחים הנמנים עם אנשי המקצוע של רשת בתי מרחקת יכולים להשיג תרופות ותכשירים גם אם בנקודת זמן כל שהיא הם אינם נמצאים בסניף שאליו אנחנו פונים. הם יכולים להשיג עבורנו, בין השאר, מוצרי קוסמטיקה טבעיים, ויטמינים, תרופות מיוחדות, נדירות, שאינן כלולות בסל הבריאות, תוספי מזון, צמחי מרפא ועוד.

הרוקח יסייע לכם ברקיחת תרופה מתאימה, שניתנה בהמלצת רופא, במידה שהיא אינה  מצויה ברשותו. כמו כן הוא יסביר לכם על אודות האופן שבו היא פועלת על הגוף ויבהיר לכם מה  מידת המינון הרצויה.

בכל בית המרקחת של הרשת תוכלו למצוא גם מוצרי יופי וקוסמטיקה לטיפוח העור ולהעשרתו, אביזרי איפור ולסייע לכם להתאים את המוצר הטוב ביותר על פי סוג העור.

רוקחים רפואה שלמה

רוקחים אינם רופאי אליל. הם בעלי מקצוע הבקיאים בעולם התרופות המגוון. הם יסבירו לכם על ההבדלים בין חלופות תרופתיות שונות, ימליצו לכם על פי מיטב שיקול הדעת והניסיון, יספקו לכם מידע מלא ומפורט על האפשרויות השונות וכמובן - יתנו לכם את המחירים הנקובים של התרופות.

היכרות עם הרוקח וקשר ממושך עמו מאפשרים לו להכין לכם את התרופות והתכשירים האפקטיביים ביותר עבורכם. כמי שמכיר את "סל המוצרים" - במירכאות ובלעדיהן -  האישי שלכם, את ההיסטוריה הרפואית ( במידה וככל שאתם בוחרים לשתף אותו) ואת פרופיל המשתמש שלכם - הוא יכול להציע לכם ממגוון המוצרים את  התמהיל המתאים לכם ביותר.

ככל שתרבו בפרטים על התרופות שאתם צורכים, לרבות ובעיקר אלה שאינכם צורכים דרכו, הוא יוכל להאיר את עיניכם האם אתם עושים שימוש יתר בחלק מהתרופות או, לחלופין, נמנעים מצריכת  תרופה או תכשיר טבעי שעשויים לשפר את מצבכם, לחזק את הגוף ואת מערכת החיסון ואיברים חיוניים בגופכם, כמו גם בנפשכם.

 



תגיות המאמר: רוקחים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143071 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143549 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143800 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144040 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144125 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144467 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144358 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223145 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213650 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201746 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201517 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201790 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201504 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191981 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica