חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי שפות - שפה חדשה בלי לקום מהכורסא

מאת: טלי גללימודי שפות05/11/2012894 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כפי שאמרתי פעמים רבות, העולם הופך קטן מרגע לרגע, וכמעט בכל תחום עיסוק שהוא ידיעת שפות זרות מהווה יתרון משמעותי. במקרים רבים מדובר ביתרון שיקבע אם תקבלו את העבודה הנכספת שכה רציתם או לא, וכמובן, לאילו ביננו השואפים לבקר בחו"ל במסגרת עבודתם, ידיעת שפת המקום היא בדרך כלל עיניין הכרחי. והנה, עם הבעיה (איך ללמוד שפה חדשה) הזדמן לו גם הפיתרון, ועל היתרונות הרבים שבלימודי שפות דרך האינטרנט בתגובה זו.

קצב, קצב, קצב-

קיים שוני אדיר מבחינת הדרך בה אנו לומדים שפות חדשות, וכל אחד ונקודות החוזק והתורפה שלו. אחדים מוכשרים במיוחד לקלוט את השפה הכתובה, ומתקשים יותר בהגיה ובדיבור, ואילו אחרים מוצאים דווקא את הכתיבה והקריאה לבעייתיים. גם מבחינת שיטת הלימוד קיימות העדפות שונות.

יש המעדיפים לקבל את רשימת כללי הדקדוק בצורה מסודרת ומטודית, ואחרים קולטים טוב יותר בצורה של ניסוי וטעיה, ומעדיפים פשוט תרגול רב מאוד בדרגת קושי עולה ולא שינון כללים בעל פה. בגין סיבות אלה למידה מותאמת אישית טובה יותר, ומרבית הקורסים ללימודי שפות באינטרנט מציעים מידה רבה מאוד של עצמאות בקביעת הקצב, שעות הלימוד ואופן העברת החומר.

אוי לה לבושה-

לא משנה איך אתם מעדיפים ללמוד, בכל מקרה אין מנוס מלתרגל את הנלמד, וכמו בכל דבר חדש, גם בשימוש בשפה חדשה (דוגמא  במסגרת  לימודי איטלקית או ספרדית ) מובטח כי תעשו טעויות רבות בתחילת הדרך. קיימים יחיד סגולה שחסרים כל בושה מטעויות אלה, ולכן מצליחים לתרגל את כישורי הדיבור והכתיבה שלהם באין מפריעה במסגרות קבוצתיות.

אולם לביישנים שביננו, הדרישה לדבר לשון עילגת בפומבי עלולה להתברר כקשה מאוד לביצוע, עד כדי הרפיית ידיהם מן המשימה חלילה. לימודי שפות באינטרנט מאפשר למזער את הנזק ולהקטין את החשיפה הפומבית, לפחות בשלבים ההתחלתיים והקריטיים, למינימום. תרגול הדיבור והכתיבה אחד על אחד עם המורה או בן זוג נבחר עוזרים להרגשת הפתיחות שכה חשובה בהקניית שפה חדה.

Money money money-

לבסוף קיים השיקול הלא זניח בכלל של תקציב. כפי שאמרנו, הקורסים באינטרנט, דוגמא לימודי צרפתית או ספרדית) משלבים בדרך כלל את היתרונות של לימוד עם מורה פרטי ולמידה קבוצתית. בנוסף לנ"ל, הם גם זולים בהרבה ממקבילותיהם האחרות. בנוסף לחיסכון במחיר הקורס עצמו (שעלול להגיע לאלפי שקלים) נוסף גם החיסכון בתשלום הנסיעות ובביטול הזמן שבהגעה למקום השיעור.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121186 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121623 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121255 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121380 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121408 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121222 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121342 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222650 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192104 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173226 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173490 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172985 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172496 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171972 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica