חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסעות פרסום - גו מנג'מנט

מאת: סוכנות גו מנג'מנטפרסום06/11/2012893 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרסום הוא הכלי המרכזי לחשיפתם של עסקים בתחומים שונים בפני קהלי היעד הפוטנציאלים הרלבנטיים לכל עסק ועסק. מסע פרסום, או כמו שהוא נקרא לעתים בפשטות " קמפיין" הוא בעצם סוג של שכלול של שיטות הפרסום המסורתיות. מה ההבדל בין פרסומות לבין מסע פרסום ? הדבר נעוץ קודם כל בתכנון לטווח הארוך יותר.

מאת: גו מנג'מנט


הפרסומת רוצה להשיג חשיפה או הכירות עם מוצר ושירות לטווח שהוא לא ארוך מידי. לעומת זאת, מסע פרסום מסתכל כמה צעדים קדימה – הוא בהחלט רוצה לקבל חשיפה וביסוס של מותג לטווח ארוך של כמה שנים.


אז איך בונים מסע פרסום טוב ?


כדי לבנות מסע פרסום, צריך תמיד לחשוב על תכנון אסטרטגי ולא רק על תכנון טקטי. מסע הפרסום מורכב בסופו של דבר משורה ארוכה מאד של פרסומות במספר אמצעי תקשורת שונים, שאמורים לבסס סיסמה או מותג מסוימים. האם זה אומר שצריך לתכנן מראש את כל הפרסומות? לאו דווקא. צריך לחשוב על קו מנחה, אך לראות גם כיצד הקהל מגיב כל פעם לפרסומת שמשוחררת, וכך לדעת איך אפשר לתכנן את הפרסומת הבאה .

מסע עתיר תקציב

כפי שאתם מנחשים, מסעות פרסום גם עולים לא מעט. למעשה, אם תקציב לפרסומת בודדה הוא די גבוה, ברור שעבור מסע פרסום התקציב צריך להיות עצום. עם זאת, בהנחה שאתם חושבים לטווח האורך צריך להבין כי ההכנסות האפשריות ממסע פרסום הן עצומות. מספיק לחשוב על קמפיינים מוצלחים שמתבצעים מידי יום כמו הקמפיין של 9 מיליון, הקמפיין של ביסלי, של במבה ושל עוד מוצרים רבים – ולהבין עד כמה הם מקובעים בחשיבה הישראלית .

האם זה מתאים לכל אחד ?


ברמה העקרונית, כל אחד יכול להתחיל מסע פרסום עבור מוצר או שירות שיש לו. אם אתם מעוניינים לגזור קופון מהיר תוך זמן קצר, קמפיין פרסום הוא לאו דווקא בשבילכם. קמפיין הפרסום הוא בשביל מי שכאן כדי להישאר למשך שנים ארוכות, ולבנות את עצמו ואת המותג שלו.

סוכנות גו מנג'מנט – הינה חברת ייצוג שחקנים וטאלנטים להפקות טלוויזיה, קולנוע, פרסומות ועוד. לחברה סניפים בישראל ובאירופה.

לפרטים נוספים - גו מנג'מנט:
טלפון: 03-5616142     
פקס : 03-5616143

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

"גו מנג'מנט" - חברה לייצוג "פנים חדשות" בהפקות טלוויזיה, פרסומות, הפקות קולנוע ועוד. מייצגת דוגמנים, שחקנים, רקדנים, זמרים, משתתפי ריאליטי וניצבים. לחברה סניפים בברצלונה ובלונדון.


לפרטים נוספים צרו קשר:


שדרות יהודית 35, תל אביב, ישראל
טלפון: 03-5616142      
בקרו באתרים למידע נוסף:
http://xn-----1ldblac0au9abqgcc2m.com/
http://www.xn----4hcajacws5abpfcc3l.com/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סוכנות גו מנג'מנט

מאת: סוכנות גו מנג'מנטאומנות - כללי02/04/13933 צפיות
ברוב המקרים, כאשר ושבים על עולם המשחק והבידור, נהוג להפריד בין תחום התאטרון לכל שאר תחומי הבידור. מדוע? אולי משום שהתאטרון עדיין נתפש כסוג של אמנות גבוה היותר משאר סוגי הבידור. האמת היא שהיום, התאטרון הוא בידור לכל דבר ועניין. אולי הטקסטים שלו הם רמה גבוהה יותר – אך הוא מדיום שנועד לספר בידור והנאה לקהל. עם זאת, אין ספק כי דרושים כישורי משחק גבוהים מאד ע"מ להשתלב בעולם התאטרון הישראלי.

מאת: סוכנות גו מנג'מנטאומנות - כללי24/03/131004 צפיות
יש היום כמה מסגרות משחק שונות שאתם יכולים להשתלב בהן.

מאת: סוכנות גו מנג'מנטאומנות - כללי20/03/131180 צפיות
היום לא רק שחקנים מקצועיים ניגשים לאודישן. למעשה, רבים מהשחקנים שאתם רואים בסדרות ובסרטים – הם אנשים שהיה לכהם ניסיון מועט קודם לכן בתחום של שירה או משחק. גם הלימוד הפורמלי של משחק הוא לא תמיד קיים. אז מה כן אפשר לעשות אם אתם רוצים להירשם לאודישן אבל אתם ממש לחוצים ולא בטוחים? במצב כזה, יש קורסים מיוחדים, שנותנים לכם את כל הכלים להתמודד עם האודישנים!

מאת: סוכנות גו מנג'מנטבידור ופנאי - כללי27/02/131036 צפיות
כשמדובר על ליהוק של מבוגרים, ואפילו על ליהוק של ילדים, ברור לחלוטין שבסופו של דבר, מדובר על אנשים אשר רוצים להשתתף בהפקות השונות ונהנים מהחוויה.

מאת: סוכנות גו מנג'מנטתרבות ובידור28/01/136792 צפיות
שכרן של דוגמניות בעולם אינו מפורסם ברבים. שום סוכנות אינה מפרסמת נתונים אלה, אבל ידוע לכולם שדוגמניות העל מרוויחות כסף גדול ויחד איתן סוכנויות דוגמנות. אסור לשכוח כי הסוכנות מקבלת עמלה מהשכר של הדוגמנית כך שככל והסוכנות מתמקחת יותר על שכר הדוגמנית כך ההכנסה שלה גדלה בהתאם.

מאת: סוכנות גו מנג'מנטתרבות ובידור14/01/134832 צפיות
קיימות לא מעט סדרות טלוויזיה אשר זכו להצלחה ענקית ולתהודה אינסופית. יחד עם זאת, אף סדרת טלוויזיה לא זכתה לקונצנזוס אדיר כמו סדרת איזור הדמדומים. למען האמת, חרף העובדה ששידורי התוכנית הסתיימו אי שם בתחילת שנות ה – 80, תוכנית זו ממשיכה ליהנות מקונצנזוס בינלאומי, ענק ומתמשך – ולא בכדי. איזור הדמדומים 'עשתה' היסטוריה טלוויזיונית במלוא מובן המילה

מאת: סוכנות גו מנג'מנטאומנות - כללי14/11/121102 צפיות
האם טאלנטים חייבים להיות טובים בכל? כשאתם מסתכלים על טאלנטים נדמה לעתים שהם מסוגלים לעשות הכל. הם מסוגלים לשיר אך גם להשתתף בהפקות של סדרות איכותיות (כמו מרינה מקסימיליאן בלומין), הם יכולים להתחיל כמשתתפים בתוכניות ריאליטי אך בהמשך להנחות תוכניות אירוח (כמו קותי סבג ואלירז שדה). וכמובן – הם יכולים להיות דוגמנים, להשתתף בפרסומות, לשיר ולשחק בו זמנית (כמו נינט שהוא אולי הטאלנטית המוכרת יותר מכל). אבל האם באמת טאלנטים צריכים להכיר את הכל?

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222836 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213683 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192466 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175878 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175340 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162438 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161961 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica