חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גו מנג'מנט - כמה מרוויחות דוגמניות העל?

שכרן של דוגמניות בעולם אינו מפורסם ברבים. שום סוכנות אינה מפרסמת נתונים אלה, אבל ידוע לכולם שדוגמניות העל מרוויחות כסף גדול ויחד איתן סוכנויות דוגמנות. אסור לשכוח כי הסוכנות מקבלת עמלה מהשכר של הדוגמנית כך שככל והסוכנות מתמקחת יותר על שכר הדוגמנית כך ההכנסה שלה גדלה בהתאם.

מאת: סוכנות גו מנג'מנט


דוגמנות – כיצד להעריך שכר דוגמניות


כדי להעריך את השכר של דוגמנית בקמפיין מסויים יש להתייחס לכמה מרכיבים גו מנג'מנט מסבירים שמה שחשוב הוא: ניסיונה של הדוגמנית וחשיפתה לציבור. דוגמנית מאד מוכרת תהיה שווה הרבה יותר מדוגמנית חדשה יחסית. הקמפיין שהיא משתתפת בו. אם מדובר בחברת בין לאומית ומוכרת כמו הלנה רובינשטיין או רבלון בתמרוקים או אופנה מובילה כמו GAP או חברות מובילות בענף התכשיטים וכדומה תהיה הערכת השכר שונה מאשר דוגמנית המופיעה בקמפיין לרשת חנויות אופנה חדשה. עם זאת, חשוב להבין שגם השכר ההתחלתי של הדוגמנית הוא לא משהו שצריך לזלזל בו. גם שכר התחלתי יכול בהחלט לאפשר לדוגמנית להתפרנס בכבוד. ברוב המקרים, שכר הדוגמנית נמצא בגרף עלייה מסוים. הדוגמנית יכולה להתקדם לא ט לאט להפקות יוקרתיות יותר, של חברות יותר מוכרות בשוק, וכך גם השכר שלה עולה.

דוגמנית על היא אייקון מוכר

אין ספק כי דוגמנית על יכולה להפוך לאייקון מוכר וככזו היא יכול להרוויח סכומי עתק. שמה ודמותה של הדוגמנית ג'יזל בונדשן הינם בין לאומיים והיא מוכרת גם בארה"ב, באירופה וביתר מדינות העולם. ג'יזל היא אייקון המסוגל להניע מליו ני אנשים בעולם לרכוש מוצרים מסויימים ובהיותה כזו היא נכס ענק לחברות הפרסום. התחרות על שמה ודמותה בקמפיינים שונים יכולים להניב לה סכומי עתק בכל קמפיין שתשתתף בו. גם הדוגמנית קייט מוס היא תעשייה שלמה של דוגמנות שהובילה קמפיינים של דיור, טופ שופ,ורסאצ'ה, איב סאן לורן ואחרים.

אז כמה מרוויחות דוגמניות העל ?

לא ניתן לתת תשובה מדוייקת לשאלה זו אבל מדובר בסכומים ענקיים. אבל יש לזכור כי מודליות העל הן בודדות בעולם ורוב הדוגמניות לעולם לא יגיעו למעמד שכזה ולכן עליכן להתרכז במציאותי עבורכן ולדאוג כי דוגמנות תהיה עסק מכניס גם עבורכן המימדים שלכן. אנו שוב מזכירים לכם – גם השכר של דוגמניות מקומיות הוא בהחלט שכר מכובד מאד, שיאפשר לכן לחסוך כסף, וגם ליהנות מאיכות חיים גבוהה. נכון שהשכר של דוגמניות העל הוא בשווי של מיליוני דולרים, אבל רובנו נוכל להסתפק גם באלפי שקלים לחודש.

סוכנות גו מנג'מנט הינה חברת ייצוג שחקנים וטאלנטים להפקות טלוויזיה, קולנוע, פרסומות ועוד. לחברה סניפים בישראל ובאירופה.
לפרטים נוספים - גו מנג'מנט :
טלפון:   03-5616142     
פקס : 03-5616143

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

"גו מנג'מנט" - חברה לייצוג "פנים חדשות" בהפקות טלוויזיה, פרסומות, הפקות קולנוע ועוד. מייצגת דוגמנים, שחקנים, רקדנים, זמרים, משתתפי ריאליטי וניצבים. לחברה סניפים בברצלונה ובלונדון.


לפרטים נוספים צרו קשר:


שדרות יהודית 35, תל אביב, ישראל
טלפון: 03-5616142      
בקרו באתרים למידע נוסף:
http://xn-----1ldblac0au9abqgcc2m.com/
http://www.xn----4hcajacws5abpfcc3l.com/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סוכנות גו מנג'מנט

מאת: סוכנות גו מנג'מנטאומנות - כללי02/04/13932 צפיות
ברוב המקרים, כאשר ושבים על עולם המשחק והבידור, נהוג להפריד בין תחום התאטרון לכל שאר תחומי הבידור. מדוע? אולי משום שהתאטרון עדיין נתפש כסוג של אמנות גבוה היותר משאר סוגי הבידור. האמת היא שהיום, התאטרון הוא בידור לכל דבר ועניין. אולי הטקסטים שלו הם רמה גבוהה יותר – אך הוא מדיום שנועד לספר בידור והנאה לקהל. עם זאת, אין ספק כי דרושים כישורי משחק גבוהים מאד ע"מ להשתלב בעולם התאטרון הישראלי.

מאת: סוכנות גו מנג'מנטאומנות - כללי24/03/131003 צפיות
יש היום כמה מסגרות משחק שונות שאתם יכולים להשתלב בהן.

מאת: סוכנות גו מנג'מנטאומנות - כללי20/03/131179 צפיות
היום לא רק שחקנים מקצועיים ניגשים לאודישן. למעשה, רבים מהשחקנים שאתם רואים בסדרות ובסרטים – הם אנשים שהיה לכהם ניסיון מועט קודם לכן בתחום של שירה או משחק. גם הלימוד הפורמלי של משחק הוא לא תמיד קיים. אז מה כן אפשר לעשות אם אתם רוצים להירשם לאודישן אבל אתם ממש לחוצים ולא בטוחים? במצב כזה, יש קורסים מיוחדים, שנותנים לכם את כל הכלים להתמודד עם האודישנים!

מאת: סוכנות גו מנג'מנטבידור ופנאי - כללי27/02/131036 צפיות
כשמדובר על ליהוק של מבוגרים, ואפילו על ליהוק של ילדים, ברור לחלוטין שבסופו של דבר, מדובר על אנשים אשר רוצים להשתתף בהפקות השונות ונהנים מהחוויה.

מאת: סוכנות גו מנג'מנטתרבות ובידור14/01/134832 צפיות
קיימות לא מעט סדרות טלוויזיה אשר זכו להצלחה ענקית ולתהודה אינסופית. יחד עם זאת, אף סדרת טלוויזיה לא זכתה לקונצנזוס אדיר כמו סדרת איזור הדמדומים. למען האמת, חרף העובדה ששידורי התוכנית הסתיימו אי שם בתחילת שנות ה – 80, תוכנית זו ממשיכה ליהנות מקונצנזוס בינלאומי, ענק ומתמשך – ולא בכדי. איזור הדמדומים 'עשתה' היסטוריה טלוויזיונית במלוא מובן המילה

מאת: סוכנות גו מנג'מנטאומנות - כללי14/11/121102 צפיות
האם טאלנטים חייבים להיות טובים בכל? כשאתם מסתכלים על טאלנטים נדמה לעתים שהם מסוגלים לעשות הכל. הם מסוגלים לשיר אך גם להשתתף בהפקות של סדרות איכותיות (כמו מרינה מקסימיליאן בלומין), הם יכולים להתחיל כמשתתפים בתוכניות ריאליטי אך בהמשך להנחות תוכניות אירוח (כמו קותי סבג ואלירז שדה). וכמובן – הם יכולים להיות דוגמנים, להשתתף בפרסומות, לשיר ולשחק בו זמנית (כמו נינט שהוא אולי הטאלנטית המוכרת יותר מכל). אבל האם באמת טאלנטים צריכים להכיר את הכל?

מאת: סוכנות גו מנג'מנטפרסום06/11/12893 צפיות
פרסום הוא הכלי המרכזי לחשיפתם של עסקים בתחומים שונים בפני קהלי היעד הפוטנציאלים הרלבנטיים לכל עסק ועסק. מסע פרסום, או כמו שהוא נקרא לעתים בפשטות " קמפיין" הוא בעצם סוג של שכלול של שיטות הפרסום המסורתיות. מה ההבדל בין פרסומות לבין מסע פרסום ? הדבר נעוץ קודם כל בתכנון לטווח הארוך יותר. מאת: גו מנג'מנט

מאמרים נוספים בנושא תרבות ובידור

מאת: הדסהתרבות ובידור06/11/174389 צפיות
בתקופה האחרונה נפוץ להעביר כנסים ואירועים במרכזי כנסים אשר מפוזרים בכל רחבי הארץ. חשוב לציין שלא מספיק לבחור מרכז ואולם כנסים איכותי, אלה יש לקחת בחשבון את אופן בו תעצבו את האולם ובכך תגרמו לכנס לעבור בצורה מקצועית וטובה. במאמר זה ננסה לפרט על אופן בו ניתן לעצב את האולם ובכך להעביר כנס בהצלחה.

מאת: חיים נויתרבות ובידור18/10/174738 צפיות
מוטקה גנב הוא בחור דלפון וגנב המתחבר לפרחחים ומלווה עצמו בעדת כלבים. הוא מחליט להימלט כדי למצוא לעצמו זהות חדשה וחיים אחרים. הוא מוצא מקלט בקרקס נודד המציע גם בחורות מפוקפקות. הוא מתאהב שם בלוליינית שמשועבדת למתאבק נודע קנאריק, המנצל אותה ומכה אותה. מוטקה מחליט לחסל את קאנריק ובסיוע חברתו, הוא מבצע מזימתו וגונב את מסמכיו של המתאבק וכך הוא יוצא להמשך דרכו עם זהות חדשה.

מאת: ירון כהןתרבות ובידור01/06/175570 צפיות
לכותבים הרבים שניסו לספר את הסיפור האישי שלהם בשנים עברו לא היו ברירות רבות. מעטות היו ההוצאות שהסכימו להשקיע וגם השיקולים שלהן לא היו ברורים לגמרי גם כאשר הסיפורים היו מעניינים וטובים. היום, כבר אין צורך לחכות ולרוץ אחר אף הוצאה שתזהה את הפוטנציאל שלך בהוצאת קונטנטו דה סמריק וההוצאה הבת שלה, קונטנטו נאו, מזהים את הפוטנציאל של הסיפור לשכם ולוקחים אותו צעד אחד קדמיה

מאת: סיטארה אטמותרבות ובידור23/01/162642 צפיות
פסטיבל צלילים מרפאים חוזר זו הפעם השמינית והפעם בקונספט חדש. Healing Music Experience : המעבדה. שילוב בין הופעות חיות ומידע מדעי על מוסיקה. 3 ימים בהם נחקור 3 תדרי מוסיקה שונים דרך הופעות חיות, הרצאות וסדנאות. נשמע, נראה, נפיק ונחוש צלילים. סוף שבוע עטוף בנוף מדברי העוסק כולו במוסיקה, ולא דרך הקשבה בלבד. נעז ונשאל מהי מוסיקה? ממה היא עשויה? מדובר בפסטיבל החוקר את רבדם השונים של הצלילים, דרך התנסויות שונות.

מאת: אשרם במדברתרבות ובידור07/11/153624 צפיות
הSacred Journey - העשירי יוצא לדרך! מזמינים אתכם לחוות את הקסם של הג`רני, את המסע העמוק, הסוחף והמדהים, שאנחנו הולכים לעבור יחד, במרחב המופלא והמפנק של האשרם.

מאת: הילה קומםתרבות ובידור16/06/152894 צפיות
בחודש יולי יגיע לראשונה לישראל הפרויקט הבינלאומי מצליח "הטנורים של המאה ה- 21 ". הפרויקט מפגיש את הסולנים המובילים של בתי האופרה הגדולים של מוסקבה- הבולשוי, בית האופרה סטניסלבסקי ונמירוביץ- דנצ'נקו והאופרה החדשה.

מאת: גבעת ושינגטוןתרבות ובידור01/12/143103 צפיות
מחר, יום שלישי, י' בכסלו (2.12) עורכת "אמונה" בקמפוס קריית החינוך גבעת ושינגטון את הפסטיבל ה-3 לאמנויות הבמה, ובו תינתן שוב ההזדמנות ללהקות המחול הדתיות להביא לידי ביטוי את השילוב בין קודש ל(מ)חול, ואת החיבור שבין התנועה והאמנות לבין עבודת הבורא והאמונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica