חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גו מנג'מנט - כיצד לבחור את מסגרת לימודי המשחק הטובה ביותר?

יש היום כמה מסגרות משחק שונות שאתם יכולים להשתלב בהן. מעבר לכך – יש גם מסגרות לימודים שונות למשחק שאתם יכולים להשתלב בהן. השפע הוא כל כך רחב (והתחום גם לא מפוקח ע"י המדינה) כך שלמעשה – הכל תלוי אך ורק בכם ובבחירה שלכם. אז איך תדעו לבחור במסגרת המתאימה? ואיך תדעו לבחור את מסגרת הלימודים הטובה ביותר? יש לכם כמה אפשרויות שונות.

הובא לכם ע"י – סוכנות גו מנג'מנט

בין המקצועי לחובבני

לפני הכל, עליכם להבין איזה סוג של מסגרת משחק אתם מחפשים – האם אתם רוצים להפוך לשחקנים מקצועיים של ממש ולהתפרנס מעבודת המשחק שלכם, או שאתם רואים את המשחק רק כעוד נדבך מסוים בחיים שלכם, ואפילו רק כתחביב ותו לא? להחלטה הזו יש משמעויות רבות על המסלול שאותו אתם תבחרו, שכן יש מסגרות משחק מקצועיות מאד שידרשו מכם גם לימודים שאורכם לפחות שלוש שנים, אל מול מסגרות שמחפשות אנשים חובבים, שאף לא חייבים ניסיון של ממש. עליכם תמיד לבצע את ההחלטה מראש כי זו ההחלטה החשובה ביותר. אם תאם באמת מתכננים לעצמכם קריירת משחק ארוכת טווח, עליכם להסתכל קדימה ולפנות לעצמכם את הזמן המתאים בשביל לימודי המשחק המקצועיים. מדובר על מסלול לימודים מלא, ממש כמו לימודים במכללה או באוניברסיטה, שבמהלכם תצטרכו להכין שיעורי בית, להגיש תרגילים ולבצע מבחנים תאורטיים ומעשיים כאחד. כמו כן, המסגרת המקצועית תדרוש מכם השתתפות במספר הפקות לאורך השנה, שגם הן ידרשו לא מעט חזרות והכנות. לכן, פנו לעצמכם את השנים הללו כדי שתוכלו להתמקד בלימודים המקצועיים שלכם.

ההבדלים בין מסגרות הלימודים

יש כאמור גם הבדלים בין המסגרות השונות של לימודי משחק. באופן עקרוני יש שלוש קטגוריות שונות: המסלול של לימודי משחק מלאים נחשב לרוב למקצועי ביותר, והוא כולל שורה ארוכה של קורסים ברמה גבוהה. המסגרת השנייה היא של חוג ספציפי בעולם המשחק שגם הוא די מקצועי, אבל כולל רק התמחות ספציפית (כמו משחק לפני מצלמה). המסגרת השלישית היא של הסדנאות המשחק. זוהי מסגרת שאיננה מחייבת, ולרוב מיועדת לחובבים.

ומה אתם תחפשו בהמשך?

יש שפע של הפקות שאתם יכולים להשתלב בהן כשחקנים מקצועיים או חובבים. מצד אחד אפשר להשתלב בהפקות לא מחייבות כמו סרטי הסטודנטים. שכר אמנם אין שם – אבל חוויה, הנאה וצבירת ניסיון בהחלט יש שם. יש גם אפשרות להשתלב בהפקות מקצועיות יותר, ולשם כך עליכם לגשת כמובן לאודישנים מתאימים שיבחנו את כישורי המשחק שלכם.

סוכנות גו מנג'מנט הינה חברת ייצוג שחקנים וטאלנטים להפקות טלוויזיה, קולנוע, פרסומות ועוד. לחברה סניפים בישראל ובאירופה.
לפרטים נוספים - גו מנג'מנט :
טלפון:   03-5616142     
פקס : 03-5616143

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

"גו מנג'מנט" - חברה לייצוג "פנים חדשות" בהפקות טלוויזיה, פרסומות, הפקות קולנוע ועוד. מייצגת דוגמנים, שחקנים, רקדנים, זמרים, משתתפי ריאליטי וניצבים. לחברה סניפים בברצלונה ובלונדון.


לפרטים נוספים צרו קשר:


שדרות יהודית 35, תל אביב, ישראל
טלפון: 03-5616142      
בקרו באתרים למידע נוסף:
http://xn-----1ldblac0au9abqgcc2m.com/
http://www.xn----4hcajacws5abpfcc3l.com/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סוכנות גו מנג'מנט

מאת: סוכנות גו מנג'מנטאומנות - כללי02/04/13932 צפיות
ברוב המקרים, כאשר ושבים על עולם המשחק והבידור, נהוג להפריד בין תחום התאטרון לכל שאר תחומי הבידור. מדוע? אולי משום שהתאטרון עדיין נתפש כסוג של אמנות גבוה היותר משאר סוגי הבידור. האמת היא שהיום, התאטרון הוא בידור לכל דבר ועניין. אולי הטקסטים שלו הם רמה גבוהה יותר – אך הוא מדיום שנועד לספר בידור והנאה לקהל. עם זאת, אין ספק כי דרושים כישורי משחק גבוהים מאד ע"מ להשתלב בעולם התאטרון הישראלי.

מאת: סוכנות גו מנג'מנטאומנות - כללי20/03/131180 צפיות
היום לא רק שחקנים מקצועיים ניגשים לאודישן. למעשה, רבים מהשחקנים שאתם רואים בסדרות ובסרטים – הם אנשים שהיה לכהם ניסיון מועט קודם לכן בתחום של שירה או משחק. גם הלימוד הפורמלי של משחק הוא לא תמיד קיים. אז מה כן אפשר לעשות אם אתם רוצים להירשם לאודישן אבל אתם ממש לחוצים ולא בטוחים? במצב כזה, יש קורסים מיוחדים, שנותנים לכם את כל הכלים להתמודד עם האודישנים!

מאת: סוכנות גו מנג'מנטבידור ופנאי - כללי27/02/131036 צפיות
כשמדובר על ליהוק של מבוגרים, ואפילו על ליהוק של ילדים, ברור לחלוטין שבסופו של דבר, מדובר על אנשים אשר רוצים להשתתף בהפקות השונות ונהנים מהחוויה.

מאת: סוכנות גו מנג'מנטתרבות ובידור28/01/136792 צפיות
שכרן של דוגמניות בעולם אינו מפורסם ברבים. שום סוכנות אינה מפרסמת נתונים אלה, אבל ידוע לכולם שדוגמניות העל מרוויחות כסף גדול ויחד איתן סוכנויות דוגמנות. אסור לשכוח כי הסוכנות מקבלת עמלה מהשכר של הדוגמנית כך שככל והסוכנות מתמקחת יותר על שכר הדוגמנית כך ההכנסה שלה גדלה בהתאם.

מאת: סוכנות גו מנג'מנטתרבות ובידור14/01/134832 צפיות
קיימות לא מעט סדרות טלוויזיה אשר זכו להצלחה ענקית ולתהודה אינסופית. יחד עם זאת, אף סדרת טלוויזיה לא זכתה לקונצנזוס אדיר כמו סדרת איזור הדמדומים. למען האמת, חרף העובדה ששידורי התוכנית הסתיימו אי שם בתחילת שנות ה – 80, תוכנית זו ממשיכה ליהנות מקונצנזוס בינלאומי, ענק ומתמשך – ולא בכדי. איזור הדמדומים 'עשתה' היסטוריה טלוויזיונית במלוא מובן המילה

מאת: סוכנות גו מנג'מנטאומנות - כללי14/11/121102 צפיות
האם טאלנטים חייבים להיות טובים בכל? כשאתם מסתכלים על טאלנטים נדמה לעתים שהם מסוגלים לעשות הכל. הם מסוגלים לשיר אך גם להשתתף בהפקות של סדרות איכותיות (כמו מרינה מקסימיליאן בלומין), הם יכולים להתחיל כמשתתפים בתוכניות ריאליטי אך בהמשך להנחות תוכניות אירוח (כמו קותי סבג ואלירז שדה). וכמובן – הם יכולים להיות דוגמנים, להשתתף בפרסומות, לשיר ולשחק בו זמנית (כמו נינט שהוא אולי הטאלנטית המוכרת יותר מכל). אבל האם באמת טאלנטים צריכים להכיר את הכל?

מאת: סוכנות גו מנג'מנטפרסום06/11/12893 צפיות
פרסום הוא הכלי המרכזי לחשיפתם של עסקים בתחומים שונים בפני קהלי היעד הפוטנציאלים הרלבנטיים לכל עסק ועסק. מסע פרסום, או כמו שהוא נקרא לעתים בפשטות " קמפיין" הוא בעצם סוג של שכלול של שיטות הפרסום המסורתיות. מה ההבדל בין פרסומות לבין מסע פרסום ? הדבר נעוץ קודם כל בתכנון לטווח הארוך יותר. מאת: גו מנג'מנט

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223267 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223551 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223293 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205151 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205193 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206128 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192331 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica