חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג לאירועים

מאת: אופיר בן צורקייטרינג06/11/20121091 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קייטרינג לאירועים

ישנם חברות רבות של קייטרינג לאירועים המציעות שירותים מסוגים שונים כאשר יש כאלה שיכולים ממש לארגן חלקים גדולים באירוע כגון מלצריות ומלצרים סידור שולחנות ושילוב של אטרקציות רבות כגון: בר מתוקים, טאבון או גריל אסאדו, מכונת פופקורן, בר אקטיבי ועוד... כמו כן, קיימות חברות אשר לא עוסקות בארגון מכל סוג שהוא אלא עוסקות רק בהכנת האוכל וסידור שלו על דוכנים. לכן טרם רכישת חברת קייטרינג חשוב לברר איזה שירות זו מציעה ומה הוא כולל.

האם ישנה עדיפות לחברת הפקות או שיותר מומלץ לרכוש קייטרינג לאירועים?

כאשר אנו מתלבטים בסוגייה זו חשוב להבין כי לחברת הפקות יש יתרונות גדולים בארגון האירוע כאשר אנו מעוניינים באירועים גדולים כמו: פסטיבלים, חתונה, בר מצווה ועוד.. אך כאשר מדובר באירוע קטן כמו: ימי הולדת, ימי נישואין, מסיבת קוקטייל ועוד. אין בהכרח צורך בחברת הפקות מאחר ואירוע קטן ניתן לארגן בקלות רבה. קייטרינג לאירועים בהחלט יעשה את העבודה מבחינת האוכל במוגש באירוע כאשר את יתר הדברים אשר נדרשים לארגון האירוע תוכלו לבצע בכוחות עצמכם. כמו כן, חברות קייטרינג לאירועים יכולות לקחת חלק נכבד בארגון האירוע כאשר הן מארגנות את הבר באירוע השולחנות המלצרים ואם תרצו אטרקציות כמו בר מתוקים אשר יכול להוסיף בצורה משמעותית לחוויה הקולינארית באירוע.

כיצד לבצע בחירה נכונה של קייטרינג לאירוע שלכם?

טרם רכישת חברת קייטרינג לאירועים חשוב לדעת מהו סוג האירוע אותו תרצו להפיק. זאת מאחר ואירוע כמו ברית מילה שונה באופן משמעותי מאירוע כמו חתונה. והרי שאירועים כמו ברית לרוב מתבצעות בצהרי היום וכוללים מספר מצומצם של מוזמנים ביחס לחתונה. כמו כן, תפריט של אירוע כמו ברית בהחלט יכול להיות מורכב ממספר לא גדול של מנות, ופחות מחייב מתפריט של חתונה כאשר זה יכול להיות חלבי. כמו כן, באירוע עסקי בתוך חברה לרוב מדובר בהרמות כוסית לאות השקה כולשהי או לציון חג מסויים כאשר באירוע מסוג זה לרוב ידרש כיבוד קל. כך שחברת קייטרינג לאירועים יכולה לספק מאפים מלוחים ומתוקים בשילוב של עוגות ועוגיות עם שתייה חמה או קרה בהתאם לדרישות. כך שחשוב טרם רכישת שירותיו של קייטרינג לשאול ולברר באיזה סוג של אירועים זה מתמחה ומה השירות אשר הוא מציעה ולהתאימו לאופי האירוע.

פרט נוסף שחשוב לתת עליו את הדעת הוא התקציב, כאשר מומלץ מבעוד מועד לדעת מהו התקציב שהוקצע לאירוע וזאת לפני שניגשים לפגישות בנושא התפריט ומבצעים טעימות על מנת לבצע את בחירת הקייטרינג באופן מקצועי ונכון. כמו כן, חשוב לבחור מראש את סוג התפריט שתרצו שיוגש באירוע בין אם חלבי בשרי או פרווה או בין אם תרצו להוסיף אטרקציה שתשתלב באירוע כגון: בר מתוקים, בר סושי ועוד...

פרט נוסף הוא לדעת מהו המיקום בו יופק האירוע על מנת להתאים את חברת הקייטרינג לאופי האירוע. כך שבמקרה ומדובר באירוע אשר מתקיים בטבע חשוב לבחור בחברת כזו אשר קיים ברשותה את כל הציוד הנדרש כגון: מטבח נייד וריהוט המתואם לטבע. על מנת שזו תשתלב בצורה נכונה ותספק שירות מיקצועי ומוצלח במהלך האירוע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופיר בן צור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופיר בן צור

מאת: אופיר בן צוראטרקציות27/11/121401 צפיות
זוגות בינינו אשר מחפשים אחר אטרקציות תיירותיות חדשות ומבוקשות. ניתן למצוא מגוון רחב של אטרקציות מסוג זה כגון: הפלגות רומנטיות, טיסות רומנטיות, ספא סוגי רומנטי ומפנק, טיולי סוסים וכ'ו. כמו כן, אופציות שונות אלה של חוויות מדהימות ניתן גם לשלב כמו למשל שילוב של ספא רומנטי זוגי והפלגה מפנקת ועוד ועוד...

מאת: אופיר בן צורקניות 26/11/121298 צפיות
בזכות הטכנולוגיה אנחנו מצליחים להגבר על מכשולים גופניים שבעבר נאלצנו לחיות עמם. לקות שמיעה היא אחד ממגוון הלקויות שהטכנולוגיה של היום מצליחה להתגבר עליה כמעט לכדי שלמות בהנחה ואתה האיש המתאים לטכנולוגיה. מכשיר שמיעה מאפשר לאנשים בעלי לקות שמיעה לשמוע צלילים שכבר שכחו איך נשמעים ולחיות חיים רגילים. ליהנות מטלוויזיה ומוזיקה ומשיחה. ולא להיות תלויים באנשים אחרים.

מאת: אופיר בן צורבריאות העין20/11/121488 צפיות
כאשר אתה נמצא באמצע החיים וכול הלחצים שיש איתם אתה אמור להחליט ולהיות בטוח בהחלטתך ולכך התוצאה שזה מרתיעים רבים. לעומת משקפיים או ניתוח לייזר, עדשות המגע עוד אפשרות

מאת: אופיר בן צורקניות 19/11/121990 צפיות
הצרכנות האנושית נמצאת בשיאה וכל עוד היא בשיאה תמיד יהיו מוצרי יד שניה זמינים. חלקם איכותיים יותר וחלקם איכותיים פחות. מה שבטוח שאם אתם מחפשים מוצר שהיה איכותי במקור ביד שניה הסבירות שתמצאו אותו באיכות גבוהה גדל. שעוני יוקרה זה מוצר מהסוג שנשאר איכותי לאורך שנים מהרכישה והיצור שלו וזאת עובדה ידועה. כאשר מדובר במוצר מאוד איכותי ועמיד כמו שעון יוקרה אני מאמין שחבל לא לתת סיכויי למציאה של אחד ביד שניה.

מאת: אופיר בן צורטלפונים סלולריים17/11/122690 צפיות
בראש ובראשונה סמארטפון הוא טלפון סלולרי, אך הוא טלפון סלולרי אשר נוספו לו תכונות נוספות ההופכות אותו למעשה לטלפון חכם. התכונות האלה אשר מדובר עליהן הן למעשה מאפשרות לטלפון לבצע פעולות נוספות פרט לשימוש המוכר שעושים בטלפון כאמצעי לשיחות. הפעולות אשר מגדירות את הסמארטפון כחכם הן: קבלה ושליחת מיילים, קסטומיזיצה של ממשק המשתמש, גלישה חופשית ברשת האינטרנט, הורדת אפליקציות אשר יוצרו על ידי מפתחי אפליקציות שונים וההפעלה שלהן בנייד ועוד...

מאת: אופיר בן צורנשים - כללי16/11/121900 צפיות
את אלפי מסיבות הרווקים המתקיימות ברחבי הארץ מדי יום, ניתן לחלק לשניים: לא, לא התכוונו לכאלו שיש בהם בשר לעומת אלו בהם מסתפקים בפיצות; גם לא דיברנו על וילות לעומת לופטים. הכוונה היא לכאלו אליהן הוזמנו חשפניות, לעומת אלו בהן העדיפו החבר'ה ערב גברי משעמם ופשוט למדי.

מאת: אופיר בן צורהפקות אירועים15/11/121327 צפיות
לא כל יום חבר מתחתן וזו בהחלט סיבה למסיבה, כדי לציין את השינוי המשמעותי הזה צריך לתכנן. כמה נקודות חשובות שצריך להתחשב בהן כדי לארגן מסיבת רווקים מוצלחת. כי גם אם אתם יודעים מהן האטרקציות שתשלבו באירוע , מסיבת רווקים איכותית תלויה במידה רבה בבחירת מקום שמתאים לאופי האירוע ומספר המשתתפים, הכול שאלה של איך אתם והחתן בפרט אוהבים לחגוג.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182296 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181625 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181450 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica