חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיפוץ דירה- ממה צריך להימנע?

מאת: כתיבת מומחיםשיפוצים07/11/2012573 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות אנשים רבים החלו לבצע שיפוצים בבתים שלהם בגלל מגוון רחב של סיבות. אחת הסיבות היא לגרום ולשדרג את עיצובו של הבית- להתאימו לחיים המודרניים ולמגורים טובים יותר ואיכותיים יותר. סיבה נוספת לביצוע שיפוץ בדירה או בבית היא שיפוץ ותיקון של ליקויי בנייה שונים- כיום בניינים רבים, בעיקר בניינים ישנים סובלים מליקויי בנייה שונים כגון פגמים במערכות החשמל או המים בדירה, רצפות עקומות, בעיות של יובש או רטיבות בקירות ועוד, כאשר שיפוץ דירה הינו תהליך אשר יכול לתקן את כל הפגמים הללו ולהתאים את המגורים לחיים איכותיים ומגורים טובים יותר בדירה. כיוון שתהליך שיפוץ הדירה הינו הליך ארוך הדורש לא רק סבלנות וכחות רבים אלא גם השקעה כספית לא קטנה, ישנם פרטים רבים אליהם כדאי לשים לב כדי להימנע מהוצאה כספית מיותרת או שיפוץ לא טוב. לפניכם מספר דברים מהם צריך להימנע במהלך השיפוץ.

בעלי מקצוע לא מקצועיים

פעמים רבות, בעיקר בשנים האחרונות התרחשו הונאות רבות בתחום השיפוצים; בעלי עסקים הבטיחו לדיירים שיפוצים באיכות וברמה מאוד גבוה וביצעו עבודה מסורבלת, לא יעילה ולא איכותית אשר בסופו של דבר הובילה לבעיות חמורות בדירה ולהוצאות כספיות גבוהות נוספות עבור תיקון הנזק שנגרם מהשיפוץ. במידה והנכם מעוניינים בשיפוץ איכותי וטוב אשר לא יגרום לכם להוצאות כספיות נוספות ומיותרות עליכם לבחור היטב את בעלי המקצוע עבור השיפוץ שלכם- תבקשו קורות חיים, המלצות מלקוחות קודמים וכדומה.

חומרי גלם

בעיה נוספת שאנשים רבים הנמצאים באמצע שיפוץ דירה נתקלים בה היא בעיה בחומרי הגלם. פעמים רבות אנשים בעת השיפוץ מנסים לחתוך בהוצאות ובוחרים לרכוש חומרי גלם לא טובים, חומרי גלם משומשים או פגי תוקך עבור השיפוץ שלם. חומרי גלם לא איכותיים עלולים לפגוע לא רק במהלך השיפוץ שלכם אלא הם עלולים לפגוע בדירה שלכם, הם עלולים להוביל לתוצאות שיפוץ דירה לא טובות ובסופו של דבר עלולים להעיק ולגרום לחיים פחות איכותיים בדירה שלכם. מאוד חשוב במהלך כל שיפוץ דירה לשים לב כי אתם רוכשים חומרי גלם משובחים ואיכותיים עבו השיפוץ שלכם.

 



תגיות המאמר: שיפוץ דירה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים איכותיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתיבת מומחים

מאת: כתיבת מומחיםאטרקציות12/11/131117 צפיות
אז מה פתוח בשבת בירושלים, אתם שואלים ? מסתבר שהרבה מאד אטרקציות ! כך שלא צריך להרחיק למקומות אחרים.

מאת: כתיבת מומחיםטיולים בארץ12/11/131245 צפיות
נכון, לא המצאנו את הגלגל, ועם הזמן כל האטרקציות נעלמות מעינינו, שכן הילדים של ימינו מתוחכמים וכדי לרגש אותם דרוש קצת יותר מסרט קולנוע ומפופקורן.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138633 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: כתיבת מומחיםבריאות ורפואה כללי23/10/131310 צפיות
מרגישים כאבים בכף הרגל בעת ההליכה? לא מסתדרים עם כל סוגי הנעליים? לא יכולים לעמוד על הרגליים יותר משעה רצוף?

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131154 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131163 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131272 צפיות
להחליט שאתם רוצים לעבור דירה זו לפעמים החלטה מאוד טובה, ואם אתם רוצים להיות

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232680 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223327 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212887 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211355 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211231 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201406 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201137 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica