חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ככה בוחרים אנשי מקצוע עבור שיפוץ דירה

מאת: כתיבת מומחיםשיפוצים07/11/2012595 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחת המשימות החשובות ביותר במהלך תכנון שיפוץ דירה, היא בחירת אנשי מקצוע אשר יבצעו את השיפוץ. בחירה זאת תשפיע על מהלך שיפוץ דירה וגם על התוצאות שיתקבלו בסיומו. על מנת להבטיח כי הנכם פונים לאנשי מקצוע מוסמכים אשר יבצעו את השיפוץ כראוי, מומלץ להיעזר בכמה דגשים חשובים לבחירת אנשי מקצוע שערכנו במאמר שלפניכם.

קבלן שיפוצים אחד או כמה קבלני משנה מומחים

אם היקף השיפוץ הוא רב, כדאי לשקול פניה לקבלן שיפוצים מוסמך אשר ירכז בידיו את כל סמכויות הניהול של השיפוץ. קבלן שיפוצים מסוג זה ימנה את  קבלני המשנה ויעסוק בעבודה מול כל הספקים, קבלני המשנה ועובדים האחרים. אם השיפוץ יעשה בשיתוף עם מעצב פנים או אדריכל, נוכחות של קבלן באתר השיפוץ יהיה הכרחי על מנת שניהול הפרויקט לא ייפול על הכתפיים שלכם. אדריכלים אשר מתכננים שיפוץ דירות בדרך כלל מכירים קבלני שיפוצים איכותיים והם יוכלו להמליץ לכם על אחד שהוא בעל מוניטין שעליו תוכלו לסמוך.

הצעת מחיר ומוניטין

בעת בחירת אנשי מקצוע עבור שיפוץ דירה, כדאי מאוד להתייחס להצעת מחיר כגורם אשר יקבע האם תבחרו לעבוד עם הקבלן או לא, אך לא רק, מכיוון שמה שחשוב לא פחות לקחת בחשבון הוא המוניטין של הקבלן ואת הניסיון שלו בעבודות של שיפוץ דירה. לא משנה כמה אטרקטיבית תהיה הצעת המחיר, על תתפתו לחתום על חוזה עבודה עם קבלן שיפוצים לפני שאתם עורכים בדיקה אודות העבודות הקודמות שהוא עשה.

המלצות ותהליך עבודה

בדיקת מוניטין צריכה לכלול גם הצגת המלצות והגשת תוכנית עבודה מפורטת. על פי המלצות תוכלו לבדוק האם מדובר על קבלן שיפוצים אמין ומקצועי ועל פי תוכנית עבודה ברורה וקבועה מראש תוכלו לדעת מה בדיוק מצפה לכם וכמה זמן יערך השיפוץ. ברגע שקבלן שמבצע שיפוץ דירה מתחייב לביצוע שיפוץ על פי התוכנית שנקבעה מראש, תוכלו להבטיח לעצמכם כי שיפוץ דירה יעשה בהתאם למה שהוסכם. על תחששו לבקש המלצות מקבלן שיפוצים שאליו פניתם, מדובר על הליך מקובל שקבלן בעל מוניטין לא ירגיש צורך להתחמק ממנו.

 



תגיות המאמר: שיפוץ דירה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים איכותיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתיבת מומחים

מאת: כתיבת מומחיםאטרקציות12/11/131117 צפיות
אז מה פתוח בשבת בירושלים, אתם שואלים ? מסתבר שהרבה מאד אטרקציות ! כך שלא צריך להרחיק למקומות אחרים.

מאת: כתיבת מומחיםטיולים בארץ12/11/131245 צפיות
נכון, לא המצאנו את הגלגל, ועם הזמן כל האטרקציות נעלמות מעינינו, שכן הילדים של ימינו מתוחכמים וכדי לרגש אותם דרוש קצת יותר מסרט קולנוע ומפופקורן.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138633 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: כתיבת מומחיםבריאות ורפואה כללי23/10/131310 צפיות
מרגישים כאבים בכף הרגל בעת ההליכה? לא מסתדרים עם כל סוגי הנעליים? לא יכולים לעמוד על הרגליים יותר משעה רצוף?

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131154 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131163 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131272 צפיות
להחליט שאתם רוצים לעבור דירה זו לפעמים החלטה מאוד טובה, ואם אתם רוצים להיות

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232677 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223326 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212886 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211355 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211231 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201406 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201137 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica