חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם אתם במקום העבודה המתאים?

 ומה אתכם? חיפוש העבודה הקדחתני הזה שמתנהל סביבכם נותן גם לכם את החשק לעשות שינוי?

עצרו רגע!

צריך לדעת מתי "שוברים את הכלים" ולעזוב מקום עבודה, אך מצד שני צריך גם לדעת מתי להודות שאכן! זה באמת זה! מצאתם את משרת חייכם!

אבל, איך בעצם יודעים את זה? איך מבינים שכדאי לנו לשמור היטב על מה שיש לנו ביד ופשוט להיות שמחים בחלקינו? הנה כל הסימנים שיוכיחו לכם שזה ממש זה!

כשבמוצאי שבת אתם שמחים ומאושרים בדיוק כמו בערב יום חמישי

בחו"ל קוראים לזה דיכאון יום שני, אצלנו זה מקדים ביום אחד אבל התחושה הכבדה הזאת ודאי שאיננה זרה לאף עובד באשר הוא. כן, אחד מהסימנים הטובים ביותר לכך שפשוט טוב לכם בעבודה הוא גם הבסיסי ביותר: אם החזרה לשגרת העבודה לאחר סוף שבוע או חופשה לא מדכאת אתכם.

 כשיום העבודה שלכם מתחיל וחמש דקות מאוחר יותר-נגמר

מי לא מכיר את הימים הארוכים האלה שפשוט אינם נגמרים, כאלה שאתם ממש מתים משעמום בהם ושהזמן פשוט לא זז. כשאתם בתפקיד הנכון ובמקום עבודה שאתם אוהבים, אין דבר כזה שהזמן נעצר. בדיוק להיפך! הוא פשוט רץ וחומק מבין האצבעות.

 זה לא מרגיש כמו עבודה

ברי מזל הם אלה שעושים את מה שהם אוהבים ואוהבים את מה שהם עושים. ויש גם את אלה שהעבודה שלהם היא גם התחביב. אבל תחביב כזה שגם שמקבלים עבורו שכר.

ומה שמשותף בכל המקרים הללו הוא שמדובר על תחום עיסוק שנהנים לעשות ושהגבול בין מה שמוגדר כעבודה לבין מה שמוגדר כהנאה ו"פאן" טהור הוא ממש, ממש דק!

 כשאתם עובדים עם אנשים שהפכו מקולגות לחברים

עובדה ידועה היא שאחד מהפרמטרים החשובים ביותר לכל עובד הוא הסביבה האנושית. במילים אחרות- הקולגות לעבודה. ככל שעובד רוכש קשרי חברות רבים וטובים יותר במקום העבודה, כך הוא נוטה לעבוד תקופה ארוכה יותר באותו הארגון וגם להיות מרוצה יותר ממקום העבודה שלו.

 כשאתם ביחסים טובים עם המנהל הישיר שלכם

אם אתם לא מסתדרים עם הבוס הישיר שלכם, חייכם יהיו מאוד לא נעימים. בוס ישיר מקצועי, שיודע לפרגן, לקדם, להניע ולרתום למשימות, כזה שיודע לבזר סמכויות ולפזר קרדיטים למי שמגיע וכשמגיע הוא נכס לכל ארגון וכמובן שגם לעובדיו הישירים.

  כשיש לכם הישגים

כשאתם מצליחים להשיג הישגים ראויים לציון, כשאחרים מחמיאים לכם, כשאתם מקבלים חיזוקים חיוביים מהקולגות, מהלקוחות ומהמנהלים שלכם, אתם בטוח עושים משהו נכון ואפשר לעשות את זה רק כשאתם באמת במקום שמתאים לכם.

 כשיש לכם גם זמן לכל מה שמעבר לעבודה

ליהנות מחיים מקצועיים טובים ועשירים זה ממש לא אומר להתמקד רק בעבודה ולזנוח את כל השאר. כשאתם במקום העבודה הנכון, אתם נהנים ממה שאתם עושים אבל גם זוכים לאזן בין הקריירה שלכם לבין החיים האישיים ושעות הפנאי.

 כשהתנאים מתאימים לצרכים

כולנו יודעים שעם אושר, אהבה, ערכים, הישגים ועוד מילים יפות כאלה לא הולכים למכולת. הם כולם חשובים מאין כמותם, אבל אף אחד מאיתנו איננו עובד רק כי הוא יכול. אנחנו עושים את זה גם לצרכי פרנסה. אם כך, נוסף לכל הכתוב כאן מעלה ברור שתנאי השכר צריכים להלום את הצרכים שלכם ולאפשר לכם ניהול של רמת חיים סבירה ונאותה.

 כשהעבודה היא לא רק תלוש שכר היא גם קריירה

סקר שנעשה לאחרונה באתר דרושים גדול בארצות הברית מצא ש 53% מהעובדים הנסקרים ענו שיש להם עבודה, אבל שאין להם "קריירה". יש הבדל גדול מאוד בין עבודה שהיא ביצוע של סדרת מטלות וקבלת תשלום עבורן לבין מה שהוא תכנון נכון של החיים המקצועיים ופיתוח עצמי. תפקיד נכון ומקום עבודה נכון מאפשרים את השניים- גם קבלת תגמול כספי על השקעת זמן וגם תרומה להתפתחות מקצועית של העובד בראייה של כאן ועכשיו ובראייה קדימה לטווח הארוך.

עכשיו, ענו לעצמכם האם תנאים אלה מתקיימים אצלכם וגלו אם אתם במקום הנכון, או שמא הגיע הזמן לחפש מקום עבודה טוב יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאיה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיה כהן

מאת: מאיה כהןעבודה וקריירה - כללי29/04/131303 צפיות
חייהם של מועמדים אינם קלים כלל וכלל בתהליך חיפוש העבודה, לברור את כיוון התעסוקתי המתאים מתוך סבך אפשרויות שונות, לאתר תפקיד ראוי הן לכישורים והן לצרכים האישיים, לחזר אחרי חברות , ולשווק את הכישורים הרלוונטיים לתפקיד על מנת לזכות בתפקיד המיוחל גם זאת משימה לא פשוטה.

מאת: מאיה כהןעבודה וקריירה - כללי10/04/131001 צפיות
בשוק מחפשי העבודה כאשר פעמים רבות ההתמודדות היא מול כמות מאוד גדולה של קורות חיים הנשלחים אל המשרה המבוקשת, אחת המשימות המאתגרות ביותר הוא להבליט את קורות החיים שלך כך שיקבלו התייחסות.

מאת: מאיה כהןעובד-מעביד14/03/131305 צפיות
לא רק שתהליך חיפוש העבודה הפך לארוך ומייגע. כאשר מגיעים לשלב המיקוח וחתימה על חוזה העבודה יש פרטים שדורשים הבנה כאשר מדובר בהסכמי עבודה אישיים. בשנים האחרונות גברה הפופולאריות של "סעיף 14" (לחוק פיצויי פיטורין), לעיתים הוא מופיע בחוזה העבודה ולעיתים חסר בו.

מאת: מאיה כהןעבודה וקריירה - כללי21/02/131259 צפיות
הפתגם "העולם שייך לצעירים" הוא אינו קלישאה ובא לידי ביטוי במיוחד בעולם חיפוש העבודה. הרבה אנשים שעברו את גיל הארבעים והגיעו לשוק העבודה מסיבה כזו או אחרת, חווים זאת על בשרם. חלקם אפילו לא מגיעים לשלב ראיונות העבודה היות והם לא מוזמנים אליהם בגלל גילם.

מאת: מאיה כהןעבודה וקריירה - כללי12/02/131240 צפיות
למי שלא מכיר, LinkedIn הנה רשת מקצועית אשר מאפשרת לאנשי מקצוע ליצור קשר בצורה יעילה. חברות ואנשי מקצוע מתחברים בכדי לשתף ברעיונות, לקדם עסקאות, לחפש עבודה, לגייס עובדים ושימושים עסקיים נוספים. עבור מחפשי העבודה, מדובר ברשת קשרים אשר מאפשרת התקשרות לאנשי מפתח בחברות אליהן אתם שולחים קורות חיים, גם אם לא, יש לקחת בחשבון שהמגייסים יחפשו אותך ברשת וכדאי שיהיה לך פרופיל, במיוחד אם אתה שייך לקהילת ההיי טק שפעילה מאוד ב LinkedIn.

מאת: מאיה כהןעבודה וקריירה - כללי23/01/131212 צפיות
שולחים קורות חיים בלי סוף, אבל לא מקבלים שום תגובה? מרגישים שיש לכם הרבה יותר מידי שנות נסיון ביחס למה שרוב המשרות דורשות?

מאת: מאיה כהןעבודה וקריירה - כללי27/12/121131 צפיות
אינסוף מחקרים וסקרים נערכו לאחרונה והגיעו לאותן מסקנות דומות: רבים הם העובדים שלא מרוצים ממקום העבודה שלהם. ולא רק שלא מרוצים, אלא שהרשתות החברתיות בפרט וכמות המידע שניתח עלינו מכל הכיוונים בכלל הופכים את כולנו למחפשי עבודה סדרתיים.

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222928 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222799 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187375 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187534 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187482 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188022 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179615 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica