חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יש לך פרופיל ב -LinkedIn?

בנית פרופיל מקצועי:

LinkedIn מאפשרת למשתמשים לבנות פרופיל מקצועי אשר מסכם את הניסיון וההשכלה הרלוונטיים. פרופיל זה יהווה את ההתרשמות הראשונית בקרב המחפשים מידע אודותיך ולכן מאוד חשוב לנהל פרופיל זה בצורה מקצועית. רצוי מאוד לכתוב את הפרופיל בשפה האנגלית, דבר אשר מגדיל משמעותית את הסיכויים כי הפרופיל יאותר על ידי משתמשים אחרים ברשת בקלות.

הפרופיל ב LinkedIn אינו מסמך קורות חיים דיגיטלי, יש לכתוב את הדברים בצורה תמציתית ואין צורך בפרטנות של כל הניסיון והתפקידים מהעבר אלה להתרכז במיומנויות והישגים רלוונטיים להווה ולעתיד.

 

מה כולל הפרופיל ב LinkedIn:

רצוי מאוד לשמור על פרופיל מלא ועדכני. פרופיל זה מכיל מספר אלמנטים: תפקיד, תמונה, תמצית, מיומנויות, השכלה, ניסיון תעסוקתי המלצות.

כותרת: זהו מקום חשוב שרצוי בצורה מאוד תמצית לסכם את הניסיון ולא רק את שם התפקיד. במידה ומדובר על מחפש עבודה, נכון לציין זאת כבר בכותרת.

תמונה – חשוב לשמור על תמונה עדכנית ומקצועית, על התמונה להיות ברורה ולהציג את הפנים בלבד.

תמצית – תמצית זאת תכיל את עיקרי הניסיון המקצועי ותחומים מקצועיים בהם בעל הפרופיל עוסק, במקום זה ניתן גם לציין את דרכי ההתקשרות. עבור מחפשי עבודה, יתכן והמגייס הפוטנציאלי יקרא רק את הסיכום ולא ימשיך, לכן, חשוב מאוד בסיכום זה לכלול כמה שיותר פרטים מקצועיים עדכניים כולל תחומי תעסוקה, ניסיון ומיומנויות.

השכלה – יש לציין את שם מוסדות הלימוד בהם למדת, ניתן לציין גם קורסים מקצועיים אשר חשובים לניסיון שנצבר.

ניסיון תעסוקתי – באזור זה יש למלא פרטים מהניסיון התעסוקתי מהניסיון האחרון בסדר יורד. עבור כל תפקיד יש לציין את שם התפקיד להוסיף משפט המסכם את הניסיון שנצבר במשרה זאת.

המלצות – המלצות אלה הניתנות בצורה גלויה ברשת חברתית מקצועית חשובות מאוד לבניית אמון לגבי ניסיון ויכולות. רצוי מאוד לצרף לפחות 2 ממליצים אשר היכרותם הינה מקצועית מעבודה משותפת בעבר.

לאחר שמולאו כל השדות הרלוונטיים, הפרופיל מוכן וניתן להתחיל להשתמש בחשבון החדש שנוצר.

המטרה הראשונית הנה יצירת קשרים חדשים מתוך קשרים הקיימים ברשת המקצועית. חשוב לשמור על קבוצה איכותית של קשרים, זו קבוצה שתוכל לתרום לך ולקדם אותך להשגת המטרות המקצועיות שלך.

במידה ומצאת בחיפושך איש קשר אליו תרצה להתחבר, תוכל לשלוח אליו בקשה להתחברות דרך ההזמנות במערכת, רצוי לשנות ולהתאים את נוסח ההזמנה כדי שתתקבל כפניה אישית.

לסדנת חיפוש עבודה אשר תעזור לך לבנות פרופיל ב- Linkedin לחץ כאן

למשרות רלוונטיות לחץ כאן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאיה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיה כהן

מאת: מאיה כהןעבודה וקריירה - כללי29/04/131302 צפיות
חייהם של מועמדים אינם קלים כלל וכלל בתהליך חיפוש העבודה, לברור את כיוון התעסוקתי המתאים מתוך סבך אפשרויות שונות, לאתר תפקיד ראוי הן לכישורים והן לצרכים האישיים, לחזר אחרי חברות , ולשווק את הכישורים הרלוונטיים לתפקיד על מנת לזכות בתפקיד המיוחל גם זאת משימה לא פשוטה.

מאת: מאיה כהןעבודה וקריירה - כללי10/04/131000 צפיות
בשוק מחפשי העבודה כאשר פעמים רבות ההתמודדות היא מול כמות מאוד גדולה של קורות חיים הנשלחים אל המשרה המבוקשת, אחת המשימות המאתגרות ביותר הוא להבליט את קורות החיים שלך כך שיקבלו התייחסות.

מאת: מאיה כהןעובד-מעביד14/03/131303 צפיות
לא רק שתהליך חיפוש העבודה הפך לארוך ומייגע. כאשר מגיעים לשלב המיקוח וחתימה על חוזה העבודה יש פרטים שדורשים הבנה כאשר מדובר בהסכמי עבודה אישיים. בשנים האחרונות גברה הפופולאריות של "סעיף 14" (לחוק פיצויי פיטורין), לעיתים הוא מופיע בחוזה העבודה ולעיתים חסר בו.

מאת: מאיה כהןעבודה וקריירה - כללי21/02/131259 צפיות
הפתגם "העולם שייך לצעירים" הוא אינו קלישאה ובא לידי ביטוי במיוחד בעולם חיפוש העבודה. הרבה אנשים שעברו את גיל הארבעים והגיעו לשוק העבודה מסיבה כזו או אחרת, חווים זאת על בשרם. חלקם אפילו לא מגיעים לשלב ראיונות העבודה היות והם לא מוזמנים אליהם בגלל גילם.

מאת: מאיה כהןעבודה וקריירה - כללי23/01/131212 צפיות
שולחים קורות חיים בלי סוף, אבל לא מקבלים שום תגובה? מרגישים שיש לכם הרבה יותר מידי שנות נסיון ביחס למה שרוב המשרות דורשות?

מאת: מאיה כהןעבודה וקריירה - כללי27/12/121130 צפיות
אינסוף מחקרים וסקרים נערכו לאחרונה והגיעו לאותן מסקנות דומות: רבים הם העובדים שלא מרוצים ממקום העבודה שלהם. ולא רק שלא מרוצים, אלא שהרשתות החברתיות בפרט וכמות המידע שניתח עלינו מכל הכיוונים בכלל הופכים את כולנו למחפשי עבודה סדרתיים.

מאת: מאיה כהןראיון עבודה22/11/128756 צפיות
אולי תופתעו לגלות, כי לראיון עבודה אפשר ורצוי להתכונן. מדובר באירוע חשוב ומכריע ושווה להתאמץ ולהגיע מוכנים ולא לנסות ו"לזרום אותו".

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222913 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222785 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187361 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187520 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187465 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188008 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179600 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica