חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדפסה על כובעים

מאת: טלי גלפרסום08/11/2012775 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות חברות רבות מחפשות את הדרכים היעילות ביותר למתג את עצמן בפני קהל לקוחות פוטנציאלי ולקוחות קיימים. אחת מהדרכים היא הדפסה על מיני מוצרים פונקציונאליים, כמו למשל הדפסה על כובעים.

כובעים - אחד מהמוצרים השימושיים ביותר

ידוע כי אחד המוצרים השימושיים ביותר הוא כובע. כל אחד במדינתנו מודע לעובדה כי במדינה חמה כמו שלנו, חובה להגן על גופינו ועל ראשינו ולכן בעונת הקיץ החמה כמעט כל אחד במדינה עוטה על ראשו כובע כאשר הוא יוצא לטיולים, ספורט, בריכה וים.

חברה אשר מעוניינת למתג את עצמה בצורה הטובה ביותר תדאג להדפיס את הלוגו או הסלוגן של על כובעים אשר ישמשו את העובדים שלהם ואת לקוחותיהם ובכך כל אימת שאחד מהם יצא החוצה הוא ישמש "פרסומת מהלכת" של החברה. ניתן להדפיס את הלוגו, הסלוגן ופרטי התקשרות שונים על סוגים שונים של כובעים, ביניהם כובעי מצחייה, כובעים משולבים, כובעי טמבל, בוקרים, בנדנות ואף על כובעים וכיסויי ראש אשר משמשים אנשים בתקופת החורף או באופן קבוע, כמו למשל כיפות, כובעי צמר ופליז ובנדנות.

הדפסה על כובעים למגוון מטרות

ניתן לפנות אל בתי דפוס יבצעו הדפסה על כמעט כל מוצר בו אתם מעוניינים, כולל הדפסה על כובעים. פעמים רבות כובעים מודפסים משמשים לשם השתייכות לקבוצה מסוימת, כמו למשל מפקד אשר מזמין כובעים מודפסים עם סמל היחידה לכל החיילים אשר סיימו מסע מפרך של קורס מסוים בצבא. חברות אשר עורכות אירוע השקה למוצר חדש אותו החברה משווקת יכולים להזמין כובעים מודפסים עם ציור אטרקטיבי של המוצר החדש וסלוגן אטרקטיבי. פעמים, מקומות עבודה מזמינים כובעים לעובדים שלהם עליהם רשום התפקיד שלהם לוגו של החברה וכך הלקוחות יודעים כי אותו אדם אשר עונד את הכובע הוא עובד של החברה וניתן לפנות אליו לעזרה ועוד.

הדפסה על כובעים- נקודות חשובות

הדפסה על מוצרים שונים, ביניהם הדפסה על כובעים פופולארית ביותר בקרב בתי דפוס רבים. למרות שנראה כי מדובר בהדפסה פשוטה וכי כל בית דפוס יכול לבצע אותה, חשוב לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

  • ניסיון ומקצועיות- חשוב לבחור בית דפוסמקצועי ובעל מוניטין בכל הקשור אל דפוסמשי והדפסה על מוצרים שונים.
  • בדיקה- לאחר סיום ההדפסה חשוב למתוח את הכובעולוודא שהצבע לא נסדק או יורד.
  • כביסה- יש לוודא עם החברה כי הצבע של ההדפסהלא ירד לאחר הכביסה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121184 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121620 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121252 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121378 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121407 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121221 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121340 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222836 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213683 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192466 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175878 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175340 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162438 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161961 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica