חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה עם מילוי לחיים?

מאת: יניב זמירניתוחים פלסטיים11/11/20121015 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנחנו רוצים גוף חטוב להרגיש רוח של נעורים ולהסתובב עם תחושת ביטחון. ומה הולך אתכם? רוצים לבקר אצל מנתח פלסטי? לשפר קצת את מה שקיבלנו מאמא אדמה? למען האמת {ובינינו...} מראה טוב וצעיר מסייע בחיים וכעת, בשנות האלפיים כל אחד יכול להילחם בזקנה עם סכום קטן של כסף.

האפשרויות שניתנות לנו הן נפלאות: טכנולוגיה חדשנית, מחירים נמוכים, עשרות מכוני יופי ורפואה מובילה שמשתכללת עם השנים. שדיים קטנים? פה בלי שיניים או ראייה פגומה? את הכל אפשר לרפא! האם גם אתם רוצים לגשת ולעשות הזרקת סיליקון? חבל לחכות.

מה יש לשאול וממה יש להיזהר שמתכוננים לעבור הזרקות לפנים? הנה מספר עצות שימושיות שיאפשרו לכם לדעת קצת יותר על טיפולי פלסטיקה.

ניתוחים באף- מהטיפולים הכי ותיקים שיש לאן שלא תביטו תמצאו מישהו או מישהי שנותח באף. בזמן ההחלמה אחרי הניתוח הפלסטי על-מנת להביא לצמצום הנפיחות והאדמומיות, מומלץ ביותר לשמור על הראש מוגבה כאשר קופצים למיטה וכדי למנוע בצקות באזור שסביב האף.

נמאס לכם לסחוב משקפיים לכל מקום? כמעט כל אדם מעל לגיל שש שערה יכול לעבור טיפול הסרת משקפיים ולכן הוא נפוץ מאוד, מה שעוזר לנו ליהנות ממחירים נוחים, אבל זה לא רק המחיר, אתם צריכים לבדוק מידע על מכוני הטיפול הכי מומלצות בהן כדאי לעשות את התהליך ופנו אל הטיפול רק שאתם בטוחים.

תמיד רצית ללכת זקוף? שאת ניגשת לפגישת ייעוץ עם רופא המומחה לניתוחי חזה בקשי לראות את תיק העבודות העדכני שבוצעו ע"י המנתח, יהיה לך מידע שיאפשר לך להתרשם בקלות ולקבל החלטה נבונה איפה כדאי לעשות את הניתוח.

ניתוח לפנים- אם אתם מעוניינים לעשות טיפול בעזרת בוטוקס למצח או לשפתיים, מומלץ לעבור את הטיפול פעם ב-4 חודשים על מנת לשמור על המראה הרצוי.

שמסתיים הטיפול נסו להשתדל שלא לחפש את תוצאותיו של הניתוח ישר אחרי סיומו צריך לחכות בסבלנות עם חלוף הזמן החלק שבו עברתם את הניתוח יקבל את הצורה המושלמת.

מה עם מילוי לחיים? בכל המקרים השנים והגיל משנים אותנו ולכן מיליוני נשים וגברים מגיעים להחלטה ללכת ולעבור טיפולי יופי ובריאות, אך לפני שאתם הולכים לשולחן הניתוחים כדאי להבין יותר את התהליך. בהצלחה!.

 



תגיות המאמר: הזרקת סיליקון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יניב זמיר

מאת: יניב זמירניתוחים פלסטיים28/12/12970 צפיות
מאפשרים לקבל הדמיה ממוחשבת, בכל פגישה בקשו מהרופא שאיתו אתם נפגשים שיראה כיצד גופכם יראה

מאת: יניב זמירבריאות השן14/11/121079 צפיות
אינם עוזרים, לאור העובדה חשוב מאוד לברר אודות השיטה, לקבל דעה מפציינטים שעברו את התהליך בהצלחה ולהתרשם מהטיפולים

מאת: יניב זמירשיפוצים13/11/121135 צפיות
תפקידו? בדקו מתי הוא נרכש והאם הוא עדיין במסגרת אחריות. במידה ויש לכם עדיין אחריות עליו, פשוט צלצלו לחברה

מאת: יניב זמירלימודים קלאסיים12/11/128426 צפיות
בלימודים לתואר מומלץ להפעיל שיקולי דעת נכונים באיזה מקצוע ללמוד ולא לשכוח לבדוק את ההיצע של המקצוע בו

מאת: יניב זמירשיפוצים11/11/12989 צפיות
להיראות כמו ארמון מפואר ויפהפה, איך זה אפשרי? עם צבע, היום נגישותם של שלל גוונים שקיימים בתחום וטכניקות הצביעה

מאת: יניב זמירשיפוצים10/11/12979 צפיות
קניתם מוצר חדש או שהתיקון הצריך החלפת חלקים, אל תשכחו לבקש אחריות מקיפה. השוק לא בטכנאי דוד שמש

מאת: יניב זמירניתוחים פלסטיים10/11/12937 צפיות
ונשנים, מומלץ לסיים את הטיפול ביום אחד, לטפל בעזרת גז צחוק או לעבור טיפול תחת הרדמה מלאה. אם אתם מאלה שלא מסוגלים אפילו לחשוב על רופא

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161780 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161673 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161777 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151777 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152304 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica