חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מוצאים חלקי חילוף למקררים?

מאת: יניב זמירשיפוצים13/11/20121134 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין דבר מרגיז יותר מאשר להיכנס לבית בתום יום עבודה ארוך ומתיש ולראות שהמקרר החליט לא לעבוד, שכל האוכל בו התקלקל ויתר על כן- יש לחפש טכנאי שיסכים להגיע במהרה. אז מה עלינו לעשות כשנהרס המקרר? מי יהיה הטכנאי שיטפל בנזק ומה חובה לדעת בכדי שלא יקרו כאלה דברים בעתיד? הכול כאן!.

תקלות של מוצרים חשמליים מופיעות כמעט תמיד בזמן הכי לא טוב, אך להבדיל מתקלה בתנור חימום למשל, כאן חייבים לפעול, אנו חייבים לדאוג להזמין תיקון מקררים 24 שעות. מקרר שהתקלקל גורם לאי נעימות אך גם לאוכל רב שהולך לאשפה והכי גרוע סכנה לבריאות.

המקרר סיים את תפקידו? בדקו מתי הוא נרכש והאם הוא עדיין במסגרת אחריות. במידה ויש לכם עדיין אחריות עליו, פשוט צלצלו לחברה ותזמינו טכנאי. אם לא במסגרת האחריות, שירות של טכנאי יעלה לכם בסביבות מאתיים ש"ח לא כולל החלקים לתיקון.

טיפלו לכם במקרר? צריכים תרמוסטט למקרר? חשוב מאד שתבקשו אחריות וחשבונית!.

כיצד יש לשמור על מקרר? מקמו את המקרר במרחק ניכר מהקיר מאחור לשמור על פתחי האוורור פתוחים , וכמו כן תדאגו שעוצמת הקור תכוון למצב אמצע. שמירה וציות להוראות קלות ופשוטות תאפשר לכם מקרר עם מינימום תקלות.

אחת לחודש כדאי לנקות את המקרר מבפנים ומבחוץ. לא לשכוח לבדוק שהמקרר מנותק מהחשמל ואת דפנותיו בפנים נקו עם מטלית לחה. את האבק שהצטבר בחלקו האחורי של המקרר מומלץ לשאוב עם שואב האבק.

איך מוצאים חלקי חילוף למקררים? הדרך הכי בטוחה למצוא טכנאי טוב היא בעזרת המלצות ממכרים, בנוסף,המלצות וביקורות באינטרנט יכולות רק להועיל. מצאתם טכנאי? שמרו את הכרטיס ביקור שלו לעת צרה.

רוצים להחליף את המקרר? המבחר עצום ומבלבל ושפע של סוגי מקררים. מקררים תוצרת כחול לבן זולים יחסית והם בכלל לא נופלים ממקררים אחרים. כדאי לקנות מקרר כזה טוב שישמש אותנו לאורך שנים רבות, שלא יזלול הרבה חשמל כולל אחריות לכמה שיותר זמן.

בדיקת מחירים תחסוך לכם בהוצאה. לכן תמיד טוב לעשות סקר, להתייעץ ובסופו של דבר למצוא מקרר טוב ואיכותי במחיר הטוב ביותר. בשורה התחתונה: חפשו רק טכנאים מקצועיים, השוו כמה הצעות מחיר ובקשו אחריות על העבודה. מאחלים לכם הצלחה מרובה!.

 



תגיות המאמר: תרמוסטט למקרר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יניב זמיר

מאת: יניב זמירניתוחים פלסטיים28/12/12970 צפיות
מאפשרים לקבל הדמיה ממוחשבת, בכל פגישה בקשו מהרופא שאיתו אתם נפגשים שיראה כיצד גופכם יראה

מאת: יניב זמירבריאות השן14/11/121079 צפיות
אינם עוזרים, לאור העובדה חשוב מאוד לברר אודות השיטה, לקבל דעה מפציינטים שעברו את התהליך בהצלחה ולהתרשם מהטיפולים

מאת: יניב זמירלימודים קלאסיים12/11/128424 צפיות
בלימודים לתואר מומלץ להפעיל שיקולי דעת נכונים באיזה מקצוע ללמוד ולא לשכוח לבדוק את ההיצע של המקצוע בו

מאת: יניב זמירניתוחים פלסטיים11/11/121015 צפיות
אם אתם מעוניינים לעשות טיפול בעזרת בוטוקס למצח או לשפתיים, מומלץ לעבור

מאת: יניב זמירשיפוצים11/11/12989 צפיות
להיראות כמו ארמון מפואר ויפהפה, איך זה אפשרי? עם צבע, היום נגישותם של שלל גוונים שקיימים בתחום וטכניקות הצביעה

מאת: יניב זמירשיפוצים10/11/12978 צפיות
קניתם מוצר חדש או שהתיקון הצריך החלפת חלקים, אל תשכחו לבקש אחריות מקיפה. השוק לא בטכנאי דוד שמש

מאת: יניב זמירניתוחים פלסטיים10/11/12936 צפיות
ונשנים, מומלץ לסיים את הטיפול ביום אחד, לטפל בעזרת גז צחוק או לעבור טיפול תחת הרדמה מלאה. אם אתם מאלה שלא מסוגלים אפילו לחשוב על רופא

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232593 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223267 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212866 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211340 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211220 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201394 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201125 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica