חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפולי שיקום פה – כל מה שחשוב לדעת עליהם לפני שמזמינים אותם

מאת: ורד טויןבריאות השן11/11/2012623 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רפואת השיניים התפתחה לא מעט בשנים האחרונות ונחשבת לאחד מתחומי הרפואה המתקדמים ביותר. היא מציעה מגוון רחב מאד של טיפולי שיניים שונים, העוזרים להתמודד עם בעיות, שחלקן נחשבות למורכבות במיוחד. אחד הטיפולים, שהפך לנפוץ מאד לאחרונה, הוא טיפול של שיקום פה. מדובר בטיפול הכולל מספר טיפולים שונים ונעשה על ידי רופאים המתמחים בכך. אם אתם מעוניינים להזמין טיפול שיקום פה, הנה כמה עובדות חשובות שכדאי לכם לדעת על הטיפול רגע לפני הזמנתו.

מהו טיפול שיקום פה

ישנם סוגים שונים של בעיות שיניים. ישנן בעיות הקשורות לפן האסתטי של השן וישנן כאלו הנובעות בשל תפקוד לקוי שלהן. במקרים בהם ישנו צורך בטיפול המשלב בין סוגי טיפול אלה, מוצעת אפשרות ייחודית, טיפול הנקרא "שיקום פה". במסגרת טיפול שיקום פה ניתן לשחזר את השיניים, ניתן להשלים את השיניים החסרות, ניתן לבצע פעולות שונות העוזרות במניעת שחיקתן של השיניים ועוד ועוד. טיפול שיקום פה משלב במסגרתו כמה פעולות, המתבצעות על ידי מומחים המתמחים בכך על מנת להציע את המענה המדויק והנכון ביותר. טיפול זה משלב כמה תהליכים שונים ומתחיל, קודם כל, באבחון. במסגרת טיפול שיקום פה, מבצע רופא השיניים או המומחה, אבחון ראשוני של מצב השיניים והחניכיים באמצעות בדיקות שונות וגם באמצעות צילום מיוחד. לאחר שקיבל את תוצאות הבדיקות, הוא בונה תכנית טיפולים, שהיא סדרה של טיפולי שיקום פה שונים, העוזרים להתמודד עם בעיות השיניים הקיימות.

מתי יש צורך בטיפול שיקום פה

טיפול שיקום פה מוצע במקרים שונים, אולם יש לזכור שזהו טיפול מורכב וארוך מאד. במקרים של תאונות דרכים, מומים שונים, מחלות קשות, פציעות או כל פגיעה אחרת בפה, נדרש שיקום פה ושחזור של אזורים שונים על מנת להשיב למטופל את המצב כפי שהיה קודם לכן, או לכל הפחות, לעזור לו לחזור לשגרה עד כמה שניתן. טיפול שיקום פה משלב במסגרתו גם כירורגיה פלסטית וכמובן גם מומחים לשיקום הפה והלסת. במקרים קיצוניים מאד, שיקום פה הינו חלק משיקום פנים כולל, הנובע בשל פגיעה נרחבת יותר, המשפיעה באופן ישיר על יכולת הדיבור, על הלעיסה וגם על הבליעה. וכמובן, לצד כל זה, הפגיעה עצמה יכולה להשפיע גם על המראה, ולכן נדרשת, במקרים אלה, התערבותו של מומחה פלסטי למתן טיפול מתאים ונכון.

למה חשוב לשים לב לפני הזמנת הטיפול

חשוב לזכור שטיפול שיקום פה הוא טיפול מורכב מאד. לעיתים הוא כולל סדרה ארוכה מאד של טיפולים שונים שחלקם יכולים להיות טיפולים כירורגיים לא פשוטים. טיפול שיקום פה עשוי לארוך תקופת זמן ארוכה, שכן לעיתים יש להמתין תקופה מסוימת בין טיפול לטיפול. לצד כל זה, יש לזכור גם שככל שמדובר בטיפול שיקום פה מורכב יותר, כך גם השיקום ממנו ממושך יותר, ולכן חשובה כאן הסבלנות. כשמזמינים טיפול שיקום פה חשוב לפנות אל מומחים בתחום. מדובר באחד הפתרונות החדישים והמובילים ביותר ברפואת השיניים, ובמיוחד גם ברפואת השיניים בישראל. מומחי שיקום פה בארץ הינם בעלי ניסיון ויכולות גבוהות מאד. מכיוון שמדובר בטיפול מורכב, המצריך יכולת גבוהה וידע מקצועי רב בתחום, חשוב לפנות אל מומחה בתחום זה וכמובן מומלץ גם לקבל עליו המלצות ממטופלים קודמים. טיפולי שיקום פה כוללים במסגרתם סדרה של פעולות, לרבות אבחון ראשוני. רק מומחה בתחום זה יוכל לבצע את האבחון בצורה הטובה ביותר ולהציע את הטיפול או את סדרת הטיפולים הרלוונטית.

מרפאת המומחים סבין, מציעה לכם ליהנות מטיפולי שיקום פה בראשון לציון, בסטנדרטים הגבוהים ביותר של מקצועיות, שירות ואיכות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד טוין

כתבת מקצועית בתחום העיצוב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד טוין

מאת: ורד טויןעיצוב פנים28/07/131341 צפיות
כיצד לבחור בחוכמה חיפוי קיר זוכוית למטבח ומדוע מדובר בפיתרון מוביל בעיצוב מטבחים ובכלל? הינה התשובה!

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131358 צפיות
כל מה שצריך לדעת על סוגי טפטים לבית ובכלל

מאת: ורד טויןעסקים - כללי22/07/132129 צפיות
כל מה שצריך לדעת על טיהור שפכים

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131854 צפיות
כל מה שצריך לדעת על אדן חלון טרם רכישתו!

מאת: ורד טויןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/07/132007 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מלאי ולא העזתם לשאול

מאת: ורד טויןגיל הזהב21/07/137008 צפיות
כל המידע על דיור מוגן

מאת: ורד טויןיין ואלכוהול21/07/138260 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בישול בירה בבית

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201594 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181671 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181783 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181592 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171508 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171510 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171383 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica