חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הוגו בוס מבחר ללא גבולות

מאת: שירה טאופנה12/11/2012992 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הוגו בוס מבחר ללא גבולות

איזה לוק תרצו היום? מודרני, מתוחכם, אלגנטי, יוקרתי, או אולי עירוני, עכשווי ומרענן? בא לכם מראה אינדיווידואלי, יצירתי ומלא השראה, או שאולי ספורטיבי ונוח? את הכול תמצאו במותג הוגו בוס, בית אופנה ותיק, שמאז שנות העשרים של המאה הקודמת ועד היום לא מפסיק לחדש.

לכל מטרה

הוגו בוס הוא בית אופנה שתחת המותגים שלו ניתן למצוא מבחר מאוד רחב של פריטים, כך שאם חשקה נפשכם בהופעה שלמה מכף רגל ועד ראש בחרתם בשם הנכון. תוכלו לבחור מראה הכולל הכול: חולצה ומכנסיים מחויטים עם תיק ונעליים מותאמים, שמלה שימושית כולל חגורה תואמת שלצידם משקפיים אופנתיות להשלמת ההופעה, וכן הלאה. ואם זה לא מספיק והפרטים הקטנים חשובים לכם מאוד, אז המותג מציע לכם אפילו ניחוח. כן, קו בשמים עשיר מחכה בדיוק בשבילכם. הקולקציות של הוגו בוס מגוונות ופונות למבחר סגנונות, כך ניתן למצוא בגדים יוקרתיים למראה חגיגי לצד בגדים יומיומיים וספורטיביים למראה קליל.

לכל גיל

הבגדים של הוגו בוס מתאימים לצעירים אך לא רק. בית האופנה פונה בבירור גם לקהל יותר מבוגר שמחפש תחכום בבגדים שהוא לובש, וניתן בקלות להרכיב גם מראה רציני ומכובד לפגישות עסקים ואפילו למצוא פתרון לחתן שרוצה להיות מהודר. יחד עם זאת, צעירים ימצאו בגדים מקוריים, רעננים וחדשניים, מלאים בסטייל ושיק אופנתי מתפרץ. ליומיום, למרחב העירוני וכקז'ואל מחמיא. ומה עם הילדים? הם יכולים להתפנק בדיוק כמו המבוגרים במבחר מאוד רחב של דגמים אופנתיים, ואפילו את הניו-בורן שאך זה עתה נולדו בית האופנה לא שכח.

לכל מקום בעולם

הוגו בוס כבר מזמן הפכו לאימפרייה שמגלגלת מיליונים וחולשת על מבחר רחב של ערים בכל רחבי העולם. תוכלו למצוא אותם באנגליה, בשוויץ, בצרפת, בארה"ב, ובקיצור מסביב לגלובוס. גם כאן בארץ תוכלו ליהנות מפריטים של המותג, מהקולקציות החדשות ומהבגדים העכשוויים שזה עתה הוצגו על המסלול. הישר מהמגזינים הכי נחשבים ומהקמפיינים הזוהרים בחול אל המלתחה הפרטית שלכם בבית, ניחוח בינלאומי שמגיע עד למדף שלכם.

 



תגיות המאמר: הוגו בוס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שירה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה ט

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/132065 צפיות
לא אחת קיים בלבול בקרב האוכלוסייה בין עולם הפסיכולוגיה לתחום הפסיכיאטריה, וזאת ככל הנראה משום ששני המקצועות נוגעים לנבכי הנפש. אולם, למען האמת מדובר בשני מקצועות שונים לחלוטין, שלכל אחד מהם מסלול לימודים משלו והכשרה מקצועית אחרת. אז מהם בדיוק ההבדלים בין השניים ואיך יודעים למי לפנות כשיש בעיה הדורשת טיפול?

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/132011 צפיות
פסיכולוג הוא מטפל בעל הכשרה מקצועית, ויש בידיו את הניסיון והכלים לעזור בבעיות נפשיות שונות ומגוונות. הפסיכולוגים משתמשים בגישות טיפוליות שונות, אך המשותף לכולם היא המטרה לעזור לפתור בעיה של המטופל או למנוע אותה מראש. בבואכם לבחור אישיות טיפולית מקצועית רצוי לפנות אל פסיכולוג מומלץ שנבחר בקפידה. הנה כמה סיבות טובות לכך:

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/131993 צפיות
לא פשוט למצוא פסיכולוג מתאים, בעיקר אם זו הפעם הראשונה שאתם מחפשים איש מקצוע בתחום זה. קיימים מבחר פסיכולוגים מומלצים, אבל איך בעצם יודעים שהם מתאימים לכם ואיך בוחרים? כדי לעזור ערכנו עבורכם מספר המלצות בדרך אל הטיפול, הכוללים דברים שכדאי לעשות או לחלופין שעדיף להימנע מהם.

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/131959 צפיות
כאשר ילד צריך טיפול פסיכולוגי, הדבר עלול להרתיע ולהבהיל את ההורים, במיוחד אם עד כה מעולם לא היו זקוקים לשירות של פסיכולוג ואינם נתקלו בילדים שזקוקים לטיפול כזה בסביבתם הקרובה. אולם, טיפול פסיכולוגי בילדים הוא שכיח ונפוץ, ויכול לסייע רבות לילד, כך שכלל אין צורך להירתע ורצוי שלא לדחות את הפנייה. ניתן לטפל בילדים כבר בגיל הרך, וכן לטפל בילדים גדולים יותר בגילאי בית ספר וילדים בשלב גיל ההתבגרות, כאשר סוג הטיפול מותאם כמובן ספציפית לגיל ולמקרה.

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/131989 צפיות
נפש האדם היא סבוכה ומורכבת, וכאשר קיימת בעיה כלשהי, ניתן לפנות אל פסיכולוג, מטפל מקצועי שבידיו ארגז כלים להתמודדות עם מגוון קשיים נפשיים. במקרים רבים טיפול פסיכולוגי נוחל הצלחה, גם אם לעיתים לוקח זמן ארוך עד שהן המטופל והן הסביבה מרגישים בשינוי חיובי. אולם, גם לטיפולים אצל הפסיכולוג אין מאה אחוזי סיכויי הצלחה, כאשר לאי הצלחה יכולות להיות סיבות רבות.

מאת: שירה טמשפחה וזוגיות - כללי01/08/131932 צפיות
הורות זה דבר טבעי, מאז ומעולם הולידו בני האדם צאצאים ולא נדרשו ללימוד מיוחד על מנת למלא את התפקיד נאמנה. מצד שני הדרכות הורים הפכו לנפוצים מאוד ומבוקשים על ידי הורים רבים בכל רחבי הארץ. אז מדוע בעצם ללכת אל הדרכה כזו? הנה כמה סיבות טובות:

מאת: שירה טמשפחה וזוגיות - כללי01/08/132065 צפיות
טיפול משפחתי הוא טיפול פסיכולוגי שנועד לפתור בעיות שונות ומגוונות בתוך הגרעין המשפחתי. הנחת היסוד של טיפול כזה היא שהיחיד או הפרט הוא לא אטום בודד, אלא חלק ממערכת גדולה יותר, ושבכוחה של אותה מערכת משפחתית להשפיע על הפרטים המרכיבים אותה. הטיפול שם דגש הן על הפרט והן על מערכות היחסים בין הפרטים בתוך המשפחה, ולפיכך כולם יחד שותפים לתהליך. הדגש יכול להיות על מערכת היחסים שבין ההורים, על מערכת היחסים שבין ההורים לילדים, על מערכת היחסים בין הילדים, או שילוב של מערכות היחסים השונות.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222798 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195512 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193716 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181650 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181597 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171717 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171895 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica