חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כריות - עולם ומלואו?

מאת: מריפוסהקניות 12/11/2012936 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תחום הכריות התרחב בעשור האחרון ללא היכר - פיתוחים חדשניים, שימוש בחומרים ייחודים, תכונות נוספות וכמובן טווח רחב של מחירים. כרית היא כבר מזמן לא רק כרית לשינה - יש כריות לטלוויזיה, כריות הנקה, כריות לילדים, כריות אורתופדיות לאזורים ממוקדים וכמובן כריות נוי. מידי שנה נמכרות בישראל לא פחות מ-300 אלף כריות שינה ו-70 אלף כריות משאר הסוגים.. אז איזו כרית אתם מחפשים?

כריות נוי הן מהפופולאריות ביותר שנמכרות. כבר מזמן לא מדובר בעוד כרית, אלא באביזר עיצובי לכל דבר. קיימות כריות בשלל צורות, מבדים שונים ובהדפסים וצבעים מגוונים. לפעמים כל מה שצריך כדי לגרום לסלון להראות חדש הוא להחליף מספר פריטים עיצוביים בו - ובראשותם הכריות. כריות יכולות לשנות את הצבעוניות בחדר הספציפי, להוסיף אור וגוון מחודש, לתת אופי מסוים וכן הלאה. כמובן שגם חשוב לבחור בכרית שלא תהיה רק יפה אלא גם נוחה - כריות הנישה האלו משמשות אותנו לרוב כשאנחנו יושבים מול המחשב או מול הטלוויזיה, ומעניקות תמיכה לראש, לגב, לצוואר ולזרועות. בשל כך, חשוב לבחור בכרית גם עיצובית אך גם איכותית ונוחה, כדי לענות על כל הצרכים שלכם.

הכריות הכיפיות ביותר הן כריות פינוק - כריות שניתן לחבק, להשעין עליהן את הראש והן ממש השילוב המושלם בין כרית לבובה. אצל מריפוסה תוכלו למצוא מגוון כריות שעשויות בתפירה עבודת יד, כך שכל פרט מוקפד, עד הקטן ביותר. בנוסף, משום שמדובר בעבודה ייחודית על כל כרית, תוכלו להיות בטוחים שתזכו ליצירה של ממש שכל אחד מהמבקרים ישאל מהיכן הגיעה. בנוסף קיים מבחר רב של כריות פינוק בעיצובים מתוקים במיוחד, עבור הקטנטנים שבבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מריפוסה בגבע הוקמה להגשים חלום, יצירת מוצרים תפורים המיוצרים ומעוצבים בסטודיו של מריפוסה.

החזון - מוצרים פונקציונלים המתאימים לנשים אמהות וילדים. בתוככי קבוצת גבע בין בתי הילדים, ניצב בית בן 2 קומות בו נמצאים הסטודיו והחנות של מריפוסה בגבע (מריפוסה=פרפר) הדגש הוא על תפירה מוקפדת, צבעוניות, ייחודיות ומיוחדות של כל מוצר ומוצר. הפריטים נעשים בעבודת יד - הכל נתפר כאן הכל כחול לבן.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מריפוסה

מאת: מריפוסהיזמות עסקית12/11/121293 צפיות
בימינו, קיבוץ אינו יכול כבר להסתמך רק על ענפי הייצור המסורתיים שלו - החקלאות והתעשייה, וכדי לבסס את ההכנסות, על חברי הקיבוץ למצוא דרכים חדשות לייצור הון פנימי. עם השנים הבינו כי באמצעות ראייה עסקית נכונה ויזמות, ניתן להשתמש במשאבים הקיימים ולהפוך אותם למקורות הכנסה חדשים - כלומר, להקים עסקים ולבנות תוכניות עסקיות. הבעיה מגיעה כשמתחילים לפתח את אותן תוכניות - זהו תהליך הדורש בניית תוכנית מורכבת תוך חשיבה שיווקית והבנה בתחום הפיננסי, תחומים שלרוב זרים לחברי הקיבוץ היזמים.

מאת: מריפוסהקניות 12/11/12929 צפיות
המגמה הירוקה הולכת ותופסת עוד ועוד תאוצה בעשור האחרון, כשכל שנה היא מתפרשת לעוד תחום בחיים. המודעות לנושא הסביבתי נשקפת בכל פינה בחיינו: שימוש מופחת בשקיות ניילון, חיסכון במים ובנייר, צריכה מופחתת של תרסיסים הפוגעים בשכבת האוזון וכן הלאה. רבים גם הולכים צעד אחד קדימה ומעדיפים חנויות טבע שמוכרות מזון אורגני שלא רוסס בחומרים המזיקים לסביבה, כלי אוכל מתכלים, קומפוסטרים למחזור זבל אורגני ומפרידים בין האשפה הביתית.

מאת: מריפוסהאופנה12/11/12951 צפיות
אין כמעט אישה שלא שאלה את עצמה את השאלה כיצד לבחור את התיק המושלם מתוך המגוון הרב שקיים. יש אינספור תיקים - תיקי עור, תיקי בד, תיקי פלסטיק, תיקי כתף, תיקי גב, תיקי צד.. והרשימה בלתי נגמרת, כשכל תיק נראה לנו הטוב ביותר והיפה ביותר. המגוון הרב מבלבל, ולא פעם אנו מתפתות לקנות תיק שבסופו של דבר אנחנו מגלות כי הוא לא ענה על צרכינו. למרות שהנטייה הראשונה היא לקנות תיק שמתאים לסגנון הבגדים שלך כרגע, ובמיוחד לסט המסוים שנלבש ברגע הקנייה - לרוב זו טעות משום שזהו לא תיק שישמש אותנו הרבה.

מאת: מריפוסהקניות 12/11/12932 צפיות
כשמגיע תינוק לעולם, גם אם לא למשפחתך הקרובה, ההתרגשות גדולה. כל החברים והקרובים נרגשים ורוצה להרעיף מתנות על הקטן או הקטנה וכמובן גם להורים הטריים, תוך ניסיון לתת מתנות מקוריות אך שימושיות כמה שיותר. אך מה קונים? החנויות מלאות בהמון מוצרים לתינוקות שיכולים להיות מתנה מושלמת, או מוצרים לאימהות במידה והחלטתם לפנק את האם. ראשית כל חשוב להחליט על התקציב מראש ולחשוב על כיוון למתנה, ולזכור כל העת שהמטרה היא להקל על הורי התינוק משום שהקטנטן עצמו לא יבין האם בחרתם בצעצוע, בגד או אביזר כלשהו.

מאת: מריפוסההריון ולידה12/11/121331 צפיות
לא פעם נשאלת השאלה כיצד לבחור מוצרים לתינוקות או מוצרים לילדים בצורה הנכונה. היום קיימים אינספור מוצרים במגוון רב של חנויות, והקושי להחליט רק גדל. כדי להתמודד עם הבעייה הזו, עוד בטרם הלידה יש לתכנן אילו מוצרים לתינוקות תרצו לקנות ואיזה מוצרים לילדים תצטרכו להשלים לאחר מכן, ומתי כדאי לקנות מה. יש לשקול את הקניות בהתאם לגיל ולקצב ההתפתחות וכן למספר הילדים בבית, ולא להזניח גם את ההורים הטריים - מוצרים לאמהות ולאבות שמקלים על חייהם חשובים לא פחות.

מאת: מריפוסההריון ולידה12/11/121320 צפיות
בדרך כלל, כשנולד תינוק חדש, מיד חושבים לפנק את הקטן ובוחרים בתור מתנה אחד ממגוון מוצרים לתינוקות. עם זאת, לא פחות חשוב לחשוב על האם הטרייה בתקופה המרגשת שהתחילה בחייה, והיא תעריך מאוד מתנות אישיות שיתמכו בה ויעזרו לה. כשבוחרים לקנות מוצרים לאמהות טריות, חשוב להתחשב בטעמה האישי של האם הצעירה בשילוב עם פריט שיפנק אותה ויהפוך את חייה עם התינוק לנוחים יותר. יש מגוון מוצרים לנשים ולאמהות שיכולים להעלות חיוך גדול על פניה - רק צריך לבחור כיוון.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213708 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205166 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186754 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173161 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172919 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica