חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ליסינג תפעולי - לקנות את הרכב בצורה חכמה

מאת: טלי גלליסינג והשכרת רכב12/11/2012741 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם תמיד חלמתם לנסוע ברכב בו אתם מעוניינים ושמישהו אחר ידאג לכל דבר הקשור אליו, מביטוח לרכב, טיפולים, הוצאות דלק ועוד, בוודאי תשמחו לשמוע כי כיום יש לכם את האפשרות להגשים חלום וזאת על ידי בחירת ליסינג תפעולי.

מסלול ליסינג כולל הכל

חברות ליסינג מציעות שני מסלולי ליסינג עיקריים, ליסינג תפעולי ומסלול ליסינג מימוני. בליסינג מסוג תפעולי יש לכם אפשרות לשכור כל רכב אשר קיים במלאי של חברת הליסינג לתקופה של 20 - 24 חודשים (פחות או יותר, חברות ליסינג מציעות מסלולי התקשרות שונים).

חשוב לדעת כי ביגוד אל מסלול ליסינג מימוני בו הבעלות של הרכב היא על שמכם לאורך כל תקופת החכירה, במסלול זה בעלי הרכב לאורך כל התקופה היא חברת הליסינג וזאת על מנת שהיא תוכל לבצע את כל הפעולות הנדרשות לרכב.

אם שמעתם כי מסלול זה מתאים רק לחברות המעוניינות לספק רכב לעובדים שלהם לתקופה מסוימת, אנו שמחים לבשר לכם כי סברה זו מוטעית, שכן קיים גם מסלול ליסינג תפעולי פרטי בו כל לקוח פרטי יכול לבחור. במסלול זה חברות ליסינג דורשות מהלקוח הפרטי לשלם סכום חודשי קבוע אשר כולל בתוכו את כל הבירוקרטיה וההוצאות של הרכב.

ליסינג תפעולי- חשוב לדעת

  • מיסוי- חשוב לדעת כי במקרה שאתם בוחריםבמסלול ליסינג תפעולי חשוב שתבררו אם יש לכם הטבות מס מסוימות. רשויות המסלעיתים מחשיבות את ההוצאה שלכם על תשלומי הליסינג כהוצאה מוכרת של עד שלושיםאחוזים.

    אך חשוב לברר זאת מול הרשויות על מנת לדעת האם הטבה זו יכולה להינתןגם לכם, שכן היא תלויה בפרמטרים נוספים עליהם מחליטה רשות המס בישראל.
  • אחריות- יש לקחת בחשבון כי חברת הליסינגלוקחת אחריות כוללת על כל הקשור אל הרכב שלכם, דבר זה כולל גם את תשלומיביטוח הרכב ואגרת הרישוי. וודאו כי דברים אלו רשומים בצורה ברורה בחוזה עליואתם חותמים.
  • מקדמה- חשוב לדעת כי חברות ליסינג אינןמחייבות אנשים אשר בחרו במסלול תפעולי לשלם תשלום ראשוני וזאת בהשוואה אלמסלול מימוני בו חברת הליסינג מחייבת את לקוחותיה בכ- 20% אחוזים מערכו הכוללשל הרכב ואף יותר.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121186 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121623 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121255 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121380 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121408 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121222 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121342 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא ליסינג והשכרת רכב

מאת: אבי דוידיליסינג והשכרת רכב02/01/205340 צפיות
איזה רכב כדאי לנהג חדש לקנות

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192951 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: orya peryליסינג והשכרת רכב23/11/181345 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה מגמה עולמית בקרב יצרניות הרכב השונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות של כלי הרכב השונים. מגמה זו היא מכוונת כמובן גם ליצרנית הונדה שרכביה מאובזרות ומצוידות במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות הכוללות מערכות כריות אוויר מהמתקדמות ביותר, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, שילדה חזקה ועוד

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב17/02/181340 צפיות
הבחירה של דגם הרכב היא דבר שנתון לשיקול דעת בעלי השמחה והאופן שבו הם מעוניינים לחגוג את האירוע המשמח שלהם, ואם זה אומר כי לימוזינות מרגישות הרכב הכי אידיאלי לאותה הנסיעה אז בהחלט זו הדרך שבה יכולים לפעול כי לימוזינה היא לא כלי רכב אשר מיועד לאנשים עשירים בלבד ובהחלט לא רק עבור חתונה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב22/05/172906 צפיות
בארץ ישנם ציי רכב יוקרה שבהן גם רכבים מסוג לימוזינה שיכולים לכבד כל סוג של מעמד ולהציע סוגים נהדרים של פינוק שחייבים לחוות לפחות פעם אחת בחיים האלה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב13/03/172383 צפיות
בשביל מה קיימים רכבים מפוארים כדוגמת לימוזינה? רכב כזה ארוך שיש בו אבזורים יוקרתיים ואורך שמזכיר חיבור של שני רכבים יחדיו חייב לספק תוכן שפונה אל אנשים רבים כמענה לרמה כזו של פופולאריות.

מאת: ליאורליסינג והשכרת רכב02/02/162108 צפיות
השכרת רכבים בארץ מאפשרת למי שזקוק לרכב צמוד לתקופת זמן קצרה לקבל את מבוקשו. השכרת רכב בעולם התחילה בשנת 1918 ברחוב צדדי בעיר שיקגו שבארצות הברית. מאז מכוניות הפכו לדבר שכיח ונפוץ וכך גם חברות השכרת רכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica