חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך קופה ממוחשבת חסכה לי מאות שקלים.

מאת: אופיר בן צורהנהלת חשבונות12/11/20121041 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך קופה ממוחשבת חסכה לי מאות שקלים.

אני בחרתי באופציה של קופה ממוחשבת בעסק שלי כי הבנתי את היתרונות של קופה ממוחשבת על קופה רגילה. במקרה אחד ספציפי קופה ממוחשבת איכותית שבה עשיתי שימוש בעסק שלי חסכה לי המון כסף על טעות אנוש של אחד מעובדיי, אם לא הייתה לי קופה ממוחשבת הייתי מאבד כסף לא מבוטל בעסק שלי.

מנהל של חנות גדולה חייב קופה ממוחשבת

אני מנהל חנות מאוד עמוסה למוצרי אלקטרוניקה. בחנות אנחנו מוכרים אלפי מוצרים שונים. קופה ממוחשבת עוזרת לי לעקוב אחרי המלאים שלי בתיאום עם תוכנה האחראית על מלאים, קופה ממוחשבת יכולה להראות לך מלאים מעודכנים ולרב זה עוזר במכירות ומאפשר נגישות למלאים בחנות שלי ובחנויות אחרות שבבעלותי. יש לי מגוון עצום של עובדים בחנות ואני מעריך אותם מאוד אך מעצם היותם אנושיים לפעמים ישנן טעויות. קופה ממוחשבת זה החבר הממוחשב שלהם שהרבה פעמים אם הוא לא מונע את הטעות (למרות שהרבה פעמים הוא כן מונע) אז לפחות ניתן להתחקות אחר הטעות ולהבין מה קרה ומה היה.

פה קבור הכלב

בסופו של יום כאשר הדפסנו דוח של כל ההוצאות והזיכויים במקום העבודה על מנת שנוכל לספור את הכסף היה לי חוסר של אלף שקלים בקופה. אני סומך על עובדי בעיניים עצומות אז ברור שלא מדובר בגניבה, אך כנראה מדובר בטעות חמורה, אני לא יכול להגיד שהייתי אופטימי אך לא התייאשתי מיידית כי יש לי קופה ממוחשבת שנותנת לי קצת אקסטרה ממה שהייתה נותנת לי קופה רגילה. הוצאתי דוחות של התשלומים באשראי והתשלומים במזומן והתשלומים בצ'קים ונוכחתי לדעת שהכל תקין חוץ מחוסר של אלף שקלים במזומן. עברתי על ההזמנות וראיתי שאחד מעובדיי הוציא הזמנה על סך שלושת אלפים שקלים ולקח מקדמה של אלף שקלים. כאן התחלתי לחשוד. עברתי על עוד שאילתות בקופה הממוחשבת שבסוף הקופה הובילה אותי לפתרון. העובד אומנם קיבל את המקדמה באשראי, אך השתמש ברובליקת המזומן בקופה, משמע - הוא ציין שקיבל אלף שקלים במזומן אך למעשה הוא קיבל אותם באשראי. פה קבור הכלב. אם לא היתה לי קופה ממוחשבת הייתי צריך לשלם אלף שקלים מכיסי. במקום זאת הסתפקנו בנזיפה בעובד. נכון שכל קופה עובדת עם עובדים ואי אפשר למנוע טעויות לחלוטין, אבל עם קופה ממוחשבת הרבה יותר קל לא לעשות טעויות והרבה יותר קל לתקן אותן. מומלץ

 



תגיות המאמר: קופה ממוחשבת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופיר בן צור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופיר בן צור

מאת: אופיר בן צוראטרקציות27/11/121401 צפיות
זוגות בינינו אשר מחפשים אחר אטרקציות תיירותיות חדשות ומבוקשות. ניתן למצוא מגוון רחב של אטרקציות מסוג זה כגון: הפלגות רומנטיות, טיסות רומנטיות, ספא סוגי רומנטי ומפנק, טיולי סוסים וכ'ו. כמו כן, אופציות שונות אלה של חוויות מדהימות ניתן גם לשלב כמו למשל שילוב של ספא רומנטי זוגי והפלגה מפנקת ועוד ועוד...

מאת: אופיר בן צורקניות 26/11/121298 צפיות
בזכות הטכנולוגיה אנחנו מצליחים להגבר על מכשולים גופניים שבעבר נאלצנו לחיות עמם. לקות שמיעה היא אחד ממגוון הלקויות שהטכנולוגיה של היום מצליחה להתגבר עליה כמעט לכדי שלמות בהנחה ואתה האיש המתאים לטכנולוגיה. מכשיר שמיעה מאפשר לאנשים בעלי לקות שמיעה לשמוע צלילים שכבר שכחו איך נשמעים ולחיות חיים רגילים. ליהנות מטלוויזיה ומוזיקה ומשיחה. ולא להיות תלויים באנשים אחרים.

מאת: אופיר בן צורבריאות העין20/11/121488 צפיות
כאשר אתה נמצא באמצע החיים וכול הלחצים שיש איתם אתה אמור להחליט ולהיות בטוח בהחלטתך ולכך התוצאה שזה מרתיעים רבים. לעומת משקפיים או ניתוח לייזר, עדשות המגע עוד אפשרות

מאת: אופיר בן צורקניות 19/11/121989 צפיות
הצרכנות האנושית נמצאת בשיאה וכל עוד היא בשיאה תמיד יהיו מוצרי יד שניה זמינים. חלקם איכותיים יותר וחלקם איכותיים פחות. מה שבטוח שאם אתם מחפשים מוצר שהיה איכותי במקור ביד שניה הסבירות שתמצאו אותו באיכות גבוהה גדל. שעוני יוקרה זה מוצר מהסוג שנשאר איכותי לאורך שנים מהרכישה והיצור שלו וזאת עובדה ידועה. כאשר מדובר במוצר מאוד איכותי ועמיד כמו שעון יוקרה אני מאמין שחבל לא לתת סיכויי למציאה של אחד ביד שניה.

מאת: אופיר בן צורטלפונים סלולריים17/11/122690 צפיות
בראש ובראשונה סמארטפון הוא טלפון סלולרי, אך הוא טלפון סלולרי אשר נוספו לו תכונות נוספות ההופכות אותו למעשה לטלפון חכם. התכונות האלה אשר מדובר עליהן הן למעשה מאפשרות לטלפון לבצע פעולות נוספות פרט לשימוש המוכר שעושים בטלפון כאמצעי לשיחות. הפעולות אשר מגדירות את הסמארטפון כחכם הן: קבלה ושליחת מיילים, קסטומיזיצה של ממשק המשתמש, גלישה חופשית ברשת האינטרנט, הורדת אפליקציות אשר יוצרו על ידי מפתחי אפליקציות שונים וההפעלה שלהן בנייד ועוד...

מאת: אופיר בן צורנשים - כללי16/11/121900 צפיות
את אלפי מסיבות הרווקים המתקיימות ברחבי הארץ מדי יום, ניתן לחלק לשניים: לא, לא התכוונו לכאלו שיש בהם בשר לעומת אלו בהם מסתפקים בפיצות; גם לא דיברנו על וילות לעומת לופטים. הכוונה היא לכאלו אליהן הוזמנו חשפניות, לעומת אלו בהן העדיפו החבר'ה ערב גברי משעמם ופשוט למדי.

מאת: אופיר בן צורהפקות אירועים15/11/121327 צפיות
לא כל יום חבר מתחתן וזו בהחלט סיבה למסיבה, כדי לציין את השינוי המשמעותי הזה צריך לתכנן. כמה נקודות חשובות שצריך להתחשב בהן כדי לארגן מסיבת רווקים מוצלחת. כי גם אם אתם יודעים מהן האטרקציות שתשלבו באירוע , מסיבת רווקים איכותית תלויה במידה רבה בבחירת מקום שמתאים לאופי האירוע ומספר המשתתפים, הכול שאלה של איך אתם והחתן בפרט אוהבים לחגוג.

מאמרים נוספים בנושא הנהלת חשבונות

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191322 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: אבי דוידיהנהלת חשבונות23/04/162057 צפיות
הסבר על פתיחת תיק עוסק פטור לעסקים מתחילים בישראל.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/143683 צפיות
דוגמא לדף נוכחות יומי לעובד/ת

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142733 צפיות
הוצאות פרסום בעסק כהוצאה מוכרת ולא לטופס פחת בנוסף- הערה לגבי השוואה בין שתי הפנסיות

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142410 צפיות
במאמר זה ניתן לראות את המסמכים הנדרשים להצהרת הון. לצורך סיוע בהכנת הצהרת ההון שלכם, נבקשכם להמציא למשרדנו בהקדם את רשימת הטפסים והנתונים כמפורט להלן וליצור עימנו קשר.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138801 צפיות
הכלי הטוב ביותר להנפקה של חשבוניות הוא תוכנה אשר מנפיקה חשבוניות לעסק בחינם. הדרך השנייה והישנה של הנפקת חשבונית כרוכה בקנייה של פנקסי חשבוניות מדי תקופה ושמירתם הפיזית לצרכי ביקורת, והיא כמובן מסורבלת ויקרה יותר. אחד היתרונות של עולם האינטרנט היא תוכנה מעולה זו של הנהלת חשבונות באינטרנט, וניהול העסקים באופן אוטומטי וממוחשב.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138458 צפיות
אחד היתרונות שרשת האינטרנט מציעה לנו הוא תכנות בחינם. תוכנה להוצאת חשבוניות באינטרנט היא תוכנה חינמית שבאמצעותה בעלי עסקים יכולים להפיק חשבוניות ממוחשבות בחינם. במאמר הבא נדבר על תוכנת חשבוניות באינטרנט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica